Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

[OGÓLNE] Zwarcie > + na budzie

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<
 Autor 
 2010-05-26 19:12:34

Cytat:
2010-05-24 20:40:06, arti31 pisze:
zawsze jakiś mały pobór jest i to jest normalne. Dlatego jak odłączysz kleme masowa i przytkniesz voltomierz doaku i klemy będziesz miał wskazane napięcie. Jakbyc podczepił amperowmierz szeregowo to zobaczysz że pobór jest znikomy np lampka wnętrza czy zegarek



Właśnie tego nie wiedziałem i dlatego się zdziwiłem

-----------------
Hominis est errare, insipientis in errore perseverare
2014-10-01 06:17
  
 
 2010-05-24 20:40:06

zawsze jakiś mały pobór jest i to jest normalne. Dlatego jak odłączysz kleme masowa i przytkniesz voltomierz doaku i klemy będziesz miał wskazane napięcie.
Jakbyc podczepił amperowmierz szeregowo to zobaczysz że pobór jest znikomy np lampka wnętrza czy zegarek


-----------------
2024-10-30 21:40
  
 
 2010-05-24 17:46:04

centralki nie mam,spróbuj sam odłączyć masę od aku i zmierz napięcie pomiędzy nimi to się zdziwisz


-----------------
Hominis est errare, insipientis in errore perseverare
2014-10-01 06:17
  
 
 2010-05-24 15:44:44

może masz alarm z zabezpieczeniem w postaci rażenia złodzieja prądem ? ... a tak serio może coś ze sterownikiem centralnego zamka (o ile masz podłączony) ... w escorcie sterowanie centralnego zamka jest realizowane masą (odwrotnie niż w większości uniwersalnych sterowników z allegro)... może masz puszczone +12 i gdzieś na zamku robi się zwarcie?
2024-06-20 20:41
  
 
 2010-05-24 14:33:03

No i jest ZONG w postaci alarmu.Po odłączeniu go z instalacji wszystko wróciło do normy.
Nawiasem mówiąc dlaczego jest tak że między klemą masy a minusem aku wyświetla napięcie(mi ponad 12V)? a zwarcia nie ma?
pozdrawiam

-----------------
Hominis est errare, insipientis in errore perseverare
2014-10-01 06:17
  
 
 2010-05-23 21:25:04

Witam
Oto krótkie streszczenie:
Włączam silnik i słyszę że rozrusznik chodzi,gaszę a rozrusznik chodzi,otwieram maskę i odłączam masę i ... rozrusznik chodzi dopiero jak odłączyłem + to ucichł.
Myślę zwarcie w rozruszniku bo wymieniałem szczotki więc go odłączam od aku,stacyjki i altka.Zakładam kleme + na aku i masę a tu iskry idą.Odłączam masę i sprawdzam miernikiem pokazuje mi napięcie między klemą masy a + na aku .
Myślę altek robi zwarcie,odłączam go od + ale nadal jest prąd między klemą masy a + na aku.
Odkręcam wszystkie(3 szt.) plusy od klemy(głównego się nie da) i nadal jest zwarcie.
Odłączam zasilanie kompa od gazu i nadal jest zwarcie
Odkręcam masę od silnika i ... nadal jest zwarcie.
Odkręcam masę od budy i nie ma zwarcia.

Co się z nim dzieję dodam że wcześniej odłączyłem wszystkie przewody od skrzynki i nadal było zwarcie.

Czy to padł aku???
Ale sprawdziłem przejście z klemy + na aku do klemy masy i mi zapipało.
A może to alarm mi robi zwarcie?

POMOCY bo jestem uziemiony

-----------------
Hominis est errare, insipientis in errore perseverare
2014-10-01 06:17
  
 
 
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM