2010-06-12 21:20:31
nie jestem juz szczesliwym posiadaczem espero, ale jak bylem instalowalem u sioebie klime w 1.5. nie trzeba wymieniac wiązki, ja u siebie zrobiłem nowa i poprostu wpiołem do istniejącej instalacji, przydaja sie jednak orginalne złączki by moc wykorzystać orginalne złaćza, jesli nie masz to mozna zrobić to na złączkach samochodowych (nie wiem jak fachowo sie nazywaja ale chyba wiadomo o co chodzi). złacza do ktorych sie wpinałem to X2 i X2B przy skrzynce bezpiecznikow pod maską, złącze X42 (trzy pinowe) po lewej (jesli dobrze pamietam stronie pod maską (stojąć przodem przed samochodem). oczywiscie mala przerobka w skrzynce bezpiecznikow pod maską by podłączyć przekażnik sprężarki.potrzebne też są oryginalne złącza do sprężarki (gniazdo wyłącznika wysokiego ciśnienia, gnizdo właćzania cyklicznego wentylatora -jedno oznaczenie niebieskie, drugie czerwone, nie pamietam ktore to ktore, złącze zasilania cewki sprężarki, oraz wtyczka do gniazda wyłączania niskiego cisnienia-znajdujące sie na rurce po lewej stronie)
zasadniczo całośc sobie rozrysowałem ,ktoredy kable bedą szły, skąd dokąd , całośc w peszlu upakowałem i wystarczyło wpiąc do istniejącej instalacji plus oczywiscie mala przerobka skrzynki.
zachowaly sie mi jeszcze wlasne schematy instalacji klimatyzacji,moze łatwiej bedzie widać co do czego, moge przeslac.
instalacje robilem pod kompa IEFI-6
[ wiadomość edytowana przez: rafadab dnia 2010-06-12 21:21:29 ][ wiadomość edytowana przez: rafadab dnia 2010-06-12 21:30:00 ]