Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

MKVI 1,3 dławi się, dusi...

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<  Następna strona 
[ 1 2
 Autor 
 2010-08-10 23:49:17

hmmm.... moj 1,6 tez mulił nieziemsko ale od 4 tys obr dostawał kopa. na kazdym biegu. no i tez szarpał. wymieniłem lambde i wszystko ok. po jakiś 4 miesiacach znowu szarpie gdy jade na biegu (najczesciej na 2 i 3) i puszczam gaz. no ale już nie muli. wiec podpinam sie pod temat co moze być przyczyną szarpania?

-----------------
Jest słaby ale na mocnego wyglada
Mój Ford
2013-10-10 22:28
  
 
 2010-08-10 23:47:18

kiedy ci szarpie autem po deszczach?? po mgle?? sprawdź jeszcze cewkę zapłonową, czy nie jest pękniętą obudowa (nie tylko z góry ale po bokach też) pomacaj może któreś z gniazd jest zaśniedziałe albo się wypaliło...

we fieście mojego ojca był przypadek ze cewka miała pękniętą obudowę i jak popadał deszcz nie szło jechać...

-----------------
Mój EsCoRT

Jeżdżę Fordem bo chce :P
2016-04-03 19:51
  
 
 2010-08-10 23:21:06

Sonda ma bezpiecznik ale on jest tylko na grzałke


-----------------
Kafelkowanie Gładzie Tapetowanie Malowanie Wymiana Okien Sufity podwieszane Szybko Tanio i profesjonalnie
Combiasty-86@o2.pl

Sprawdź rezystancje czujnika temp cieczy i zasys powietrzza przy różnych temperaturach...
powinny byc prawie takie same

[ wiadomość edytowana przez: combiasty-86 dnia 2010-08-10 23:22:31 ]
2011-03-11 08:21
  
 
 2010-08-09 15:24:20

A więc po wymianie sondy lambda na nową, wycięciu kata i wspawaniu strumienicy, niestety ale auto dalej muli...

Po odłączeniu sondy okazuje się że już nie muli tylko dalej żre jak smok...

Po kolejnym odczytaniu błędów z komputera wyszło że jest uszkodzona sonda lambda lub jej obwód :/

I teraz już sam nie wiem co robić
czy sonda ma jakiś swój bezpiecznik w skrzynce z bezpiecznikami?

Ew. co mogę jeszcze zrobić?

przepraszam za odgrzewanie tematu z przed 3 miesięcy...

ale to spalanie mnie dobija...


-----------------
Poprzednio Renault 19 PH2 1.4 Energy 55kW 1995r - poszła na żyletki
Sprzedany Ford Escort MKVI 1.3 44kW 1993r. Czerwony :)

[ wiadomość edytowana przez: muszkit dnia 2010-08-09 15:24:48 ]
2013-11-25 08:32
  
 
 2010-05-10 18:05:28

Cytat:
2010-05-10 17:22:40, bobo_ssj pisze:
niestety 1.3 maja to do siebie przypuszczam że jest on jeszcze na gaźniku ? zobacz jakie ma obroty na luzie i zobacz jak wygląda sprawa z pływakiem w gaźniku może go zalewa albo ma za małą dawkę paliwa [ wiadomość edytowana przez: bobo_ssj dnia 2010-05-10 17:23:38 ]




silnik jest na jednopunktowym wtrysku, obrotomierza niestety tez nie posiadam

-----------------
Poprzednio Renault 19 PH2 1.4 Energy 55kW 1995r - poszła na żyletki
Sprzedany Ford Escort MKVI 1.3 44kW 1993r. Czerwony :)
2013-11-25 08:32
  
 
 2010-05-10 17:22:40

niestety 1.3 maja to do siebie przypuszczam że jest on jeszcze na gaźniku ? zobacz jakie ma obroty na luzie i zobacz jak wygląda sprawa z pływakiem w gaźniku może go zalewa albo ma za małą dawkę paliwa


-----------------
był Escort mk3 1.3 CVH
był Escort mk6 1.3 OHV
był Escort mk7 1.8 RKC
Jest Escort mk4 1.6 CVH
Jest Mazda 3 1.6 BK

[ wiadomość edytowana przez: bobo_ssj dnia 2010-05-10 17:23:38 ]
2025-03-04 15:45
  
 
 2010-05-10 15:53:54

Cytat:
2010-04-16 09:40:43, muszkit pisze:
No wiec nie bawiłem się w rozkręcanie silnika krokowego, wymieniłem termostat, czujnik temperatury, sondę lambda, rurę między katem a kolektorem no i pasek klinowy bo coś zaczął się ślizgać. zobaczymy jaki będzie tego efekt... [ wiadomość edytowana przez: muszkit dnia 2010-05-10 15:53:13 ]





Niestety ale dalej szarpie mi autem może w weekend pojadę i wytnę kata... zobaczymy czy to coś da...
Brak mi już pomysłów jak chodzi o to szarpanie...

-----------------
Poprzednio Renault 19 PH2 1.4 Energy 55kW 1995r - poszła na żyletki
Sprzedany Ford Escort MKVI 1.3 44kW 1993r. Czerwony :)
2013-11-25 08:32
  
 
 2010-04-16 09:40:43

No wiec nie bawiłem się w rozkręcanie silnika krokowego, wymieniłem termostat, czujnik temperatury, sondę lambda, rurę między katem a kolektorem no i pasek klinowy bo coś zaczął się ślizgać.

zobaczymy jaki będzie tego efekt...


[ wiadomość edytowana przez: muszkit dnia 2010-05-10 15:53:13 ]
2013-11-25 08:32
  
 
 2010-04-13 15:47:41

Cytat:
2010-04-13 15:33:17, przemo2 pisze:
Sprawdz czy masz stan płynu w zbiorniczku wyrównawczym.Jeśli go nie ma to i wskażnik nie pokaże temperatury,bo nie odbiera sygnału od czujnika,który nie jest całkiem zalany cieczą.Albo jak piszesz to termostat jeśli płyn jest w zbiorniczku.



No tak na najprostszą rzecz oczywiście nie wpadłem żeby płyn sprawdzić, chyba zrobie od razu płukanie chłodnicy bo została mi płukanka po wcześniejszym aucie no i cały płyn chłodniczy nowy
2013-11-25 08:32
  
 
 2010-04-13 15:33:17

Cytat:
Mam jeszcze drugi problem z tym autkiem, ale podejrzewam że mam termostat do wymiany bo wskaźnik temperatury płynu chłodniczego po około godzinie jazdy pokazuje temperaturę trochę ponad minimalną i do tego ogrzewanie w aucie bardzo słabo działa, co w marcu dało się odczuć...


Sprawdz czy masz stan płynu w zbiorniczku wyrównawczym.Jeśli go nie ma to i wskażnik nie pokaże temperatury,bo nie odbiera sygnału od czujnika,który nie jest całkiem zalany cieczą.Albo jak piszesz to termostat jeśli płyn jest w zbiorniczku.

-----------------
 
 
 
   Następna strona 
[ 1 2
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM