Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

[Ogólne]Wspomaganie wyje

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<
 Autor 
 2011-02-10 17:43:18

A może Tobie końcówki po prostu skrzypiały, a Ty myślałeś, że to pompa?

-----------------
2021-11-16 22:08
  
 
 2011-02-10 17:29:22

Cytat:
2011-02-10 17:19:50, Bartek8 pisze:
Ale co ma końcówka drążka do pompy?



Nie wiem co ma wspólnego, ale pomogło, bo tylko to naprawiałem.

Tzn jeszcze odpinałem VSSa i robiłem reset, ale to chyba nie ma nic wspólnego.
2011-09-02 16:43
  
 
 2011-02-10 17:19:50

Cytat:
2011-02-10 17:07:48, przemekpolska pisze:
Udało się Może kogoś to zdziwi, ale wymieniłem te końcówki drążków kierowniczych i pompa zamilkła. Kierownica chodzi teraz troszkę ciężej, ale nie ma luzów. Pozdrawiam



Ale co ma końcówka drążka do pompy?

-----------------
Pozdrawiam Bartek8 nazwany przez Snale Kurduplem lub Konusem ;)

# 1165

Cobra 19DX IV + Lemm MAGNUM AT 72
2012-06-26 15:29
  
 
 2011-02-10 17:07:48

Udało się

Może kogoś to zdziwi, ale wymieniłem te końcówki drążków kierowniczych i pompa zamilkła. Kierownica chodzi teraz troszkę ciężej, ale nie ma luzów.

Pozdrawiam
2011-09-02 16:43
  
 
 2011-01-27 22:37:57

Czy objawem padającej pompy nie jest ciężko chodzące wspomaganie?

Ewentualnie czy mogę ją samodzielnie wymienić? Tzn, czy zdejmując z paska nie popsuje czegoś np. z rozrządem?

Płyn wymieniałem.
2011-09-02 16:43
  
 
 2011-01-27 22:32:59

Pewnie pompa już się kończy.

-----------------
2021-11-16 22:08
  
 
 2011-01-27 22:32:19

Końcówki raczej nie mają wpływu na wycie. Albo płyn już masz stary jak świat i stracił swoje właściwości albo pompa umiera Swoja droga przy maksymalnym skrecie pompe słychać prawie zawsze, z biegiem czasu to sie nasila bo pompa coraz bardziej sie zuzywa... Na odleglosc ciezko stwierdzic czy miesci sie wycie w granicach normy czy nie

-----------------
Fotografia i videofilmowanie!
Fotografia ślubna, weselna! Chrzty, komunie, eventy, studniówki i inne - cały kraj!
695-933-163
2024-08-21 20:28
  
 
 2011-01-27 22:29:30

Witam wszystkich.

Na wstępie napiszę, że przeczytałem wszystkie posty dot. wspomagania i nie znalazłem odpowiedzi.

Do rzeczy... kupiłem jakieś pół roku temu Escorta MK6 1.4 1994r i od pewnego czasu nasila się problem z wyciem przy skręcaniu. Im mocniej skręcam tym głośniej wyje i mocniej spadają obroty (czasem potrafi zgasnąć przy ostrzejszym zakręcie). Kierownica chodzi delikatnie i leciutko. Czytałem na forum i zrobiłem kilka zabiegów:

1. dolałem płynu na max - bez zmian
2. ująłem płynu na min - bez zmian
3. próbowałem na postoju odpowietrzyć sposobem z otwartym zbiorniczkiem i kręceniem na max w lewo i prawo - bez zmian
4. opróżniłem zbiorniczek z płynu i wlałem nowy - bez zmian

Co jeszcze mogę zrobić?

Dodam jeszcze, że mam luz na kierownicy (pewnie końcówki drążków), ale mam nieogrzewany garaż i póki co nie zabieram się za to. Chciałem poczekać do wiosny. Czy to może mieć wpływ na wycie i spadek obrotów?

Za pomoc serdecznie dziękuję.



[ wiadomość edytowana przez: thomas77 dnia 2011-02-10 17:16:51 ]
[ powód edycji: poprawa tytułu ]
2011-09-02 16:43
  
 
 
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM