Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

Tykanie w silniku!

 Moderowane przez: Bialy, urg
 MotoNews.pl » Los Omegas Bestiales ...

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<  Następna strona 
[ 1 2
 Autor 
 2010-09-14 22:49:46

Mowie o zdrowym dole.
Blok wał tłoki.
Poszukaj znajdziesz napewno cos w swojej okolicy.

-----------------
moja aukcje
2013-03-24 13:31
  
 
 2010-09-14 22:45:36

"zdrowy dół" Mówisz o całym bloku, czy wale i tłokach z korbami?

-----------------
"...za auta sterem, atmosfere chłone, mam myśli szczere, mam swoją drogę..."
2010-10-24 16:11
  
 
 2010-09-12 16:23:52

Cytat:
2010-09-11 19:12:17, Elektryk20 pisze:
News'y: w smogu znalazłem dwa kawałki jakiegoś plastiku wielkości 1,5cm rysika od ołówka....Możliwe żeby taka pierdoła spowodowała nie dosmarowanie pierwszej panewki? Pytanie do mechaników...czy lepiej kupić nad wymiarowe panewki i wysłać wał korbowy do szlifu, czy kupić drugi silnik i przełożyć wał i całe tłoki z korbami ? Czy może do drugiego całego bloku wrzucić moją głowicę i całą resztę tego co nowe? Robię to dla siebie, nie na sprzedaż więc chcę, żeby było dobrze...i najlepiej jak najtaniej.... [ wiadomość edytowana przez: Elektryk20 dnia 2010-09-11 19:15:07 ]


Kupic zywy dół silnika...odkrecic panewke i zobaczyc jak to wyglada.
A głowice zalozyc swoja jesli z nia wszystko ok.
Ja tak samo zrobiłem.

-----------------
moja aukcje
2013-03-24 13:31
  
 
 2010-09-11 19:12:17

News'y:

w smogu znalazłem dwa kawałki jakiegoś plastiku wielkości 1,5cm rysika od ołówka....Możliwe żeby taka pierdoła spowodowała nie dosmarowanie pierwszej panewki?

Pytanie do mechaników...czy lepiej kupić nad wymiarowe panewki i wysłać wał korbowy do szlifu, czy kupić drugi silnik i przełożyć wał i całe tłoki z korbami ? Czy może do drugiego całego bloku wrzucić moją głowicę i całą resztę tego co nowe?

Robię to dla siebie, nie na sprzedaż więc chcę, żeby było dobrze...i najlepiej jak najtaniej....

[ wiadomość edytowana przez: Elektryk20 dnia 2010-09-11 19:15:07 ]
2010-10-24 16:11
  
 
 2010-09-09 22:54:39

Cytat:
2010-09-09 20:01:11, fjuczer pisze:
Głowa do góry. Kup dół silnika i będzie git.


to chyba najlepsze rozwiazanie koszt nawet nie duzy.


-----------------
moja aukcje

[ wiadomość edytowana przez: homer171 dnia 2010-09-09 22:55:14 ]
2013-03-24 13:31
  
 
 2010-09-09 20:01:11

Głowa do góry. Kup dół silnika i będzie git.
2019-08-06 15:28
  
 
 2010-09-09 19:16:32

Mój silnik zdechł w ten sam sposób a bardzo o niego dbałem
Ręce mi opadły i pożegnałem się z Omegami na jaki czas.


-----------------
"w leniwym umyśle diabeł sadzi swoje kwiaty"
2024-07-09 13:09
  
 
 2010-09-08 21:59:39

Ja tam kilka razy robilem sama gore tylko obejrzałem wczesniej panewki. I takie przypadku jak twoj nie widziałem. Jak juz robiłes remont gory to mogłes zrzucic miske i tylko zobaczyc i sprawdzic jak wyglada dół. Mogłes sprawdzic i po sprawdzeniu skrecic według sztuki i wszystko.

-----------------
moja aukcje
2013-03-24 13:31
  
 
 2010-09-08 21:18:19

Dzwon do Mariosa,On cosik poradzi


-----------------
>Wir leben Autos

[ wiadomość edytowana przez: erwinomega dnia 2010-09-08 21:18:47 ]
2017-04-30 23:37
  
 
 2010-09-08 20:44:19

No to panowie mam pytanie.....Miesiąc temu wpakowałem 1,5 tyśla i kilka dni harówki w remont góry silnika bo mi uszczelka pod głowicą się kończyła i wyczułem moment....dni temu kilka po lekkim katowaniu bestii zaczęło coś nie "tykać" a zdrowo napier^%@lać w silniku im wyższe obroty tym głośniej.....hol na garaż i znowu rozbiórka Góra silnika zdrowa jak ryba szczelna i świeci się jak psu interes więc silnik do góry i bierzemy się za dół...Okazało się, że panewek na 1szym korbowodzie praktycznie niema...sprasowana o ponad połowę...a co ciekawe śruby od stopki korbowodu odkręciłem dwoma palcami ...Teraz usłyszałem, że wyremontowana góra spowodowała lepszą kompresję i dół tego nie ogarną. Jak robi się remont to cały. ILE W TYM PRAWDY?

Jakie macie rady co ja mam teraz zrobić....słabo z kasą, auta nie sprzedam i je potrzebuje...

Ps. poszukuję x20xev no przekładki

Elektryk

-----------------
"...za auta sterem, atmosfere chłone, mam myśli szczere, mam swoją drogę..."
2010-10-24 16:11
  
 
 2008-02-24 11:17:41

Qrcze człowieku to jakas paranoja!! Nie chcę być złośliwy bo dobrze Ci życzę, ale jak tak dalej będzie to prześwietlisz całe auto a na koniec okaże się, że teraz tyka Ci w ostatnim tłumiku, a kiedy już obejrzysz tłumik to może stwierdzisz, że już nie tyka?
Cuda są na tym świecie.
pozdrawiam

-----------------
Żeby żyło się lepiej ...
2017-11-13 13:01
  
 
 2008-02-23 13:00:09

troche sytuacja się zmieniła teraz nie słychać w silniku tylko w samej kabinie tak jakby z pod deski rozdzielczej ale jak przekroczy 3200 tyś obr. to przestaje. prosze o jakieś porady bo już mnie szlak trafia bo nie mogę do tego dojść.
2008-06-24 20:52
  
 
 2008-01-26 19:25:18

kolektor cały szykam tego ustrojstwa już wszyskie nie potrzebne blaszki wywaliłem i bez zmian
2008-06-24 20:52
  
 
 2008-01-26 12:50:39

A może masz poprostu pęknięty kolektor i z tąd to tykanie
2008-10-13 21:10
  
 
 2008-01-25 12:30:20

Pewnie jakiś arab siedzi pod maską
Sprawdź czy nie jeździsz samochodem pułapką
Ale odgrzałeś kotleta.
2018-12-04 14:47
  
 
 2008-01-24 18:07:15

a mozesz napisać co ci tam tak tyka bo u mnie słychać to już w kabinie po 3200 obr. zanika tykanie
2008-06-24 20:52
  
 
 2006-04-03 08:54:29

no to sprawdzone...

na 100% nie pompa
na 100% nie panewki

tyka gleboko w silniku z tylu tak jakby nad skrzynia...

w sobote bylem na kanale i wszystko z ojcem posprawdzalismy...

tyka tylko na wolnych obrotach...no moze do 2000 rmp pozniej cichnie i zanika [sprawdzone specjalnym patyczkiem do sluchania pracy silnika]...
rece opadaja...

savvy




-----------------
Caravaning :)

[ wiadomość edytowana przez: savvy dnia 2006-04-03 08:55:28 ]
 
  
 
 2006-03-30 23:58:36

Pompa jest zębatkowa i lubi się zatrzeć są dwa rodzaje do 96 i wydajniejsza od 96. Ta od 96 była w silnikach z wiekszą aluminiowa miską olejową.
Jakby co mam takie pompy na zbyciu.
2009-06-12 22:49
  
 
 2006-03-30 15:01:17

witam

a moze to ten zawor od cisnienia oleju, nie wiem jak to sie fachowo nazywa ale sklada sie to bodajrze z kolki i sprezynki i moze cos jest z nim nie tak i sobie tak tyka. Moze wartoby bylo to sprawdzic.

pozdro irek
2006-07-28 20:58
  
 
 2006-03-30 14:27:43

kurcze tak wlasnie bylo...
Ojciec jest mistrzem mechaniki pojazdowej...na sucho bylo wszystko sprawdzane itd...

bylem przy odpalaniu i odpalil za 1 razem tak jakby silnik nie byl wczesniej rozkrecany...

wiec panewki raczej bym nie posadzal o taki klekot...

ciekawy jestem schematu pompy... i co tam moze ewentualnie tykac...kompletnie nie wiem jak pompa dziala...

dzieki za debate...

savvy



-----------------
Caravaning :)
 
  
 
   Następna strona 
[ 1 2
 MotoNews.pl » Los Omegas Bestiales ...

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM