Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

Ciężkie Odpalanie

 Moderowane przez: Bialy, mifinka
 MotoNews.pl » Klub Daewoo Espero

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najstarszych wypowiedzi <<
 Autor 
 2010-10-23 12:44:35

Witam

Mam problem z odpalaniem mojego Daewoo Espero 2,0 z gazem np po nocy stania w garazu rano krece i krece a on niechce odpalac i tak mija kilka minut czasami zaskoczy a jak nie to trzeba na pych.

W lato tego niebyło.

Prosze o jakies sugestje podpowiedzi

Bede wdzieczny
2012-06-28 19:32
  
 
 2010-10-23 13:12:13

a czy rano jest iskra? I proste pytanie w jakiej kondycji jest układ zapłonowy. Wymień cewkę w aparacie zapłonowym oczyść styki do aparatu i inne z tym związane (różne dziwy już widziałem).
A przede wszystkim czy jak rano kręcisz to czy drga wskazówka obrotomierza? bo może immo już mulić (chociaż trudno stwierdzić skoro na pych pali). Ciężko tak na odległość
2012-01-16 18:23
  
 
 2010-10-23 13:24:39

kopolka palec ostatnio wymienialem.
Silniczek krokowy tez co do przewodow i swiec to jakis czas temu chyba z 1,5 roku temu

Iskra jest
wskazowka drga
jak juz odpali to przez caly dzien normalnie odpala, i tak jak mowilem wczesniej niebylo z tym najmniejszych problemow w tamta zime normalnei odpalal a wlato tez normalnie
2012-06-28 19:32
  
 
 2010-10-23 13:53:05

odepnij rano czujnik temperatury i wtedy spróbuj
2012-01-16 18:23
  
 
 2010-10-23 13:56:17

Po zakończeniu jazdy gaz pozostaje w rurze doprowadzającej gaz do kolektora.
Rano silnik odpala na benzynie + pozostały gaz , no i się dławi i nie chce zapalić.
Wyżej wymieniony objaw sprawdzić można wyjeździwszy gaz do końca i odpalamy rano na benzynie - nie powinno być kłopotów.
Przyczyną może być także zepsuty, zjechany zawór odcinający w parowniku.
2012-11-20 20:36
  
 
 2010-10-23 14:32:09

w poniedzialek odepne czujknik temp.

A co do gazu to zawsze jak przyjezdzam do gasze gaz i na benzyne przed wyłaczeniem przełanczam (tzn guziczek od instalacji gazowej naciskam gasi sie kontrolka i jeszcze przez jakiej 30 sekund chodzi na benzynie) to czy nawet ta operacja moze powodowac ze zawor jest nie tak w reduktorze??

Mam jeszcze dodatkwoe pytanie kolesie od gazu ostatnio mi sprawdzali instalacje komputer wykazal ze jest ok wszystko.
Pojechalem do innego warsztatu tam wymienili mi filterek gazu i jakas tam srobke od gazu odkrecili ktora jest odp za spalanie.

Po tej opreacji pali mniej gazu ale sa takie objawy ze jak jade rano na benzynie i temp juz jest ta stala to wtedy na gaz go przełanczam i czasami zdaza mu sie zadławic zdusic strzelic z rury wydechowej.

Dzieki sugestje czekam na kolejne
2012-06-28 19:32
  
 
 2010-10-23 19:21:15

Chyba za bardzo ci przykrecili tą śrubkę przy parowniku - podjedz do nich i powiedz o objawach na gazie (mulenie i strzaly). Widocznie jest za niska mieszanka i bedzisz sie musial pogodzic z odrobine większym spalaniem

Co do pb, to ja bym obstawiał jeszcze pompę paliwa (z tego co piszesz to odpalasz zawsze na benie). Spróbuj odpalic awaryjnie na gazie - jak odpali to szukałbym w układzie paliwowym.
No i profilaktycznie świece i kable do wymiany.

-----------------
-=Pozdrawiam=-
""Poruszanie się szybciej od światła jest niemożliwe, a już na pewno niepożądane, bo zwiewa czapkę...""
2016-08-19 15:31
  
 
 2010-10-24 09:43:06

Obstawiam jednak zawór gazu, sprubój zakręcić gaz na butli, i odpalać na benzynie.
Miałem to samo - bez gazu w zbiorniku odpalał od strzała, z gazem musiałem kręcić.
2012-11-20 20:36
  
 
 2010-10-24 10:05:02

Ale czy jak nawet gaz tym przełacznikiem wyłacze to moze on isc do silnika??
2012-06-28 19:32
  
 
 2010-10-24 11:38:34

Oczywiście, odcinasz elektrycznie przełącznikiem gaz, ale zawór może być wyrobiony/iglica/ i puszczać gaz
2012-11-20 20:36
  
 
 2010-10-24 11:44:28

Ok dzieki
2012-06-28 19:32
  
 
 2010-10-24 20:07:34

Witam

Wczoraj wyjezdziłem chyba gaz do koncabo juz prawie wogle niechciał jezdzic.

Dzisiaj po południu troche lepiej odpalal chociaz trzeba było go chwilke pokrecic

2012-06-28 19:32
  
 
 2010-10-24 20:38:10

po zmianie parownika polepszyło mi się radykalnie odpalanie
2012-11-20 20:36
  
 
 2010-10-24 20:56:32

potwierdzam. U mnie winien był zaworek wewn. reduktora który dawkował gaz do komory gdzie znajdują sie membrany.

-----------------
Opisa nie budiet
2018-07-22 23:48
  
 
 2010-10-24 21:36:40

No to chyba tez bede musiał go wymienic

Chociaz jak juz jedzie to normalnie bez najmniejszego problemu ma siłe i wogle
2012-06-28 19:32
  
 
 2010-10-24 21:45:44

ten zaworek jest na ogół w zestawie naprawczym do regenreacji. Musisz jednak skalkulować czy opłaca sie regenerować czy wymienić reduktor na nowy

-----------------
Opisa nie budiet
2018-07-22 23:48
  
 
 
 MotoNews.pl » Klub Daewoo Espero

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM