Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

[Ogólne] wymiana paska rozrządu przy automatycznej skrzyni

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<  Następna strona 
[ 1 2
 Autor 
 2010-11-29 20:03:20

dziękuje za wszystkie sugestie, w sobotę zabieram się za kolejne podejście (juz 3cie)

-----------------
LIVE FOR SPEED
#1802
2014-09-16 20:47
  
 
 2010-11-28 15:18:41

A może, zanim całkiem wyjmiesz silnik spróbuj metody z opasaniem koła na wale paskiem klinowym po jak największym obwodzie (minimum 3/4) i mocnym napięciem go np. za pomocą alternatora tak aby wykluczyć poślizg i wtedy spróbuj.
Są płaskie klucze pneumatyczne z udarem (wyglądem przypominają grzechotkę) i takim pewnie by poszło...
No i jeszcze poszukałbym mimo wszystko jakiegoś otworu technologicznego do blokowania z tyłu silnika w okolicach konwertera...

-----------------
Ford Build Tough
2012-02-26 15:51
  
 
 2010-11-28 15:11:09

w ostateecznosci mozna tez zdjac miste olejowa i zaprzec przy pomocy gumowego mlotka przeciwwage o sciane kadluba

-----------------
....^ to jest moje zdanie ale może ja sie nie znam :)
2018-09-30 07:38
  
 
 2010-11-28 14:22:32

Na rysunku nie masz pokazanej blokady tylko nastawianie rozrządu. Tak jak chłopcy piszą najlepszym rozwiązaniem będzie opuszczenie silnika trochę w dół, aby kluczem pneumatycznym było dojście (choćby na przedłużce, czyli aby śruba była na równo z dolną powierzchnią podłużnicy), bo jak domniemam to koło, nadkole i osłony masz już wymontowane.



-----------------
2025-01-04 19:18
  
 
 2010-11-28 12:33:07



Uploaded with ImageShack.us

-----------------
essi zmienił właściciela :D
Kolejny golfiarz w FEFKu
2021-04-17 12:16
  
 
 2010-11-28 11:58:06

Cytat:
2010-11-28 11:51:05, SebaNowy pisze:
AutoData nic nie mowi o specjalnych narzedziach ani o opuszczaniu silnika.



możesz to powiększyć, bo nic nie widze z tego rysunku, gdzie tą blokadę zrobić ?
znajomy jak szukał w jakimś programie (nie wiem co to za program) to znalazl tylko żeby odkręcić a nie było nic o tym jak to uczynić :/

-----------------
LIVE FOR SPEED
#1802
2014-09-16 20:47
  
 
 2010-11-28 11:51:05

AutoData nic nie mowi o specjalnych narzedziach ani o opuszczaniu silnika.


-----------------
essi zmienił właściciela :D
Kolejny golfiarz w FEFKu
2021-04-17 12:16
  
 
 2010-11-28 11:43:31

Zapewne będziesz musiał opuścić lekko silnik z poduch żeby podejść pneumatem albo żeby wytargać rozrusznik, ja tak bym kombinował
2016-03-18 18:34
  
 
 2010-11-28 11:32:15

dziwnie to zaprojektowali, a z kluczem pneumatycznym już próbowałem, ale śruba jest na wysokości podłużnicy, dojście tylko płaskim kluczem :/

-----------------
LIVE FOR SPEED
#1802
2014-09-16 20:47
  
 
 2010-11-28 11:19:52

Cytat:
a rozrusznik jest od strony kabiny i tez nie ma dojścia żeby go wymontować



Jak nie ma dojścia ,to jak Ci padnie rozrusznik to to zrobisz ?

Najlepszym sposobem jest skorzystanie z klucza pneumatycznego .

-----------------
Citroen C4 Grand Picasso
Pozdrawiam
#1614
2017-03-09 22:11
  
 
   Następna strona 
[ 1 2
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM