Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

Fotorelacja z wymiany gum drążka stabilizatora

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<  Następna strona 
[ 1 2 3 4 5
 Autor 
 2011-03-05 11:50:17

ja już wymieniłem i muszę dodać, że napewno było by łącznik stabilizatora odkręcić, bo skutecznie utrudnia wyjecie i założenie tych gum. A co do czasu wymiany... Mi to zajęło około 1,5 godziny z dwuch stron,łącznie z ustawieniem zbierzności... A fotorelacja świetnie zrobiona!

-----------------
2011-04-18 18:19
  
 
 2006-06-02 10:22:14

Robilem to u siebie przy okazji wymiany peknietego stabilizatora. Na marginesie zeby wymienic stabilizator trzeba odkręcić 8 śrub sub ramy i opuscic ją , ale przed tym podlewarowac silnik rzeby nie wylecial do kanalu. Wtedy mozna dopiero wymienic stabilizator a przy okazji mozna bez kombinacji odkrecic blaszki mocujace gumy stabilizatora. Kto wie czy w ten sposób nie jest nawet szybciej i sprawniej wymieniac same gumy. Ja akurat musialem...


Według serwisówki angielskiej gumy posmarować białym smarem silikonowym do gumy i plastiku - on jej nie zeżre

[ wiadomość edytowana przez: Pawol dnia 2006-06-02 14:43:54 ]
2009-09-15 15:28
  
 
 2006-05-31 13:17:35

Cytat:
2006-05-30 22:59:41, renifergt pisze:
dis tj. 30.05.2006 wymieniłem u siebie jutro posucham odgłosów z podwozia i okaze się czy cos pomogło.Jednym słowem powiem tak posoba projektująca to jest chyba debilem bardziej upierdliwego dojśca do tych srub nie mogła zaprojektowac ( lewa strona- prawa posżła gładko) po prostu niby prosta sprawa a jednak odkręcic te piep..... sruby totrzeba się namęczyć!!!!!!!!!!!!!!!



he he to jeszcze niewidziales jak jest w Toledo
tam jest dopiero jazda gumki juz leza 2 m-ce a jak podchodze do tej roboty to mi rece opadaja i zostawiam na pozniej

ogoleni cala reszta jest spoko calkiem niezle zaprojektowana ale te gumy stabilizatora porazka

-----------------
2016-08-17 19:17
  
 
 2006-05-31 13:00:03

panowie nie narzekajcie na te gumy bo sa naprawde gorsze modele mysle,ze mniej cierpliwi chyba by to olali razem z autem.ja kilka dni temu tez wymienialem te gumy ale to jednak najlepij jest zrobic na podnosniku i nie odginac tej obejmy ktora trzyma gume bo to moze byc niebezpieczne wiemy co sie dzieje gdy cos sie zgina trzeba oposcic caly wozek i obie sruby odkrecaja sie idealnie i nic nie trzeba doginac i samemu sie przy tym napinac z obu stron trwa to okolo pol godziny nie zadne podroby tylko oryginaly to jakis50 zl za obie w srodku maja taka twardsza jakby tulejke nie zawsze trzeba wymieniac laczniki a to jest juz wogole prostota.w 1,3 tez jest drazek to nie woz drabiniasty w zaleznosci od rocznika sa roznice miedzy nimi.gumy moga byc w wachaczach np. w starszych modelach i drazek skierowany jest lukim do przodu.pozdrowienia.

-----------------
Posiadam już 3 z kolei Forda: Escort (83), Orion (91), Escort Combi (92). Z żadnym nie miałem poważniejszych problemów.Silnik w Orionie miał 360 tys. km w tym ponad 150 tys. z instalacją gazową pod ciśnieniową. Jeste bardziej użytkownikiem niż "maniakiem"
2008-06-10 12:37
  
 
 2006-05-30 22:59:41

dis tj. 30.05.2006 wymieniłem u siebie jutro posucham odgłosów z podwozia i okaze się czy cos pomogło.Jednym słowem powiem tak posoba projektująca to jest chyba debilem bardziej upierdliwego dojśca do tych srub nie mogła zaprojektowac ( lewa strona- prawa posżła gładko) po prostu niby prosta sprawa a jednak odkręcic te piep..... sruby totrzeba się namęczyć!!!!!!!!!!!!!!!

-----------------
RS2300-PROJEKT
Jeszcze jeździ
2020-12-14 21:51
  
 
 2006-05-29 12:03:00

słuchajcie polecam wam kupowac gumki od fiesty po roku 96 w fieście drazek ma 15m a w escorcie 16 mm wiec drązek jest bardziej sciśnięty z tymi gumkami .Znalazłem tą porade w wyszukiwarce naprawde polecam .

-----------------
Citroen C4 Grand Picasso
Pozdrawiam
#1614
2017-03-09 22:11
  
 
 2006-05-29 11:47:46

też to przerabiałem u siebie najgorsze jest ponowne dogięcie tej obejmy żeby można było wkręcić tą śrubę, otwory muszą się zgadzać a ciężko to zrobić bo śrubka jest dość krótka a obejma strasznie sprężynuje, przez to wkręca się pod kątem i niestety gwint ulega lekkiemu uszkodzeniu wymieniłem tylko z jednej strony bo mi nerwów więcej nie starczyło. ale efekt jest zadawalający.W tej chwili nic nie stuka i nie skrzypi jak to miało miejsce przed naprawą
2009-06-03 15:54
  
 
 2006-05-29 10:05:39

Cytat:
2006-05-29 09:50:52, R_O_Y pisze:
Przyznam szczerze że rozdarty jestem - wymieniać na oryginały i zapomnieć o sprawie (-60 PLN), czy założyć podróbki i do zobaczenia za pół roku (-10 PLN). Pewnie i tak góre weźmie ekonomia i założe te tanie bo przecież lubie grzebać w swoim Essim! Co wy byście zrobili na moim miejscu?


wymiana na oryginał bedziesz mial wicej czasu zeby oddać sie przyjemności z jazdy a nie nasłuchiwać czy juz nie stukają nie pukaja itd. mniejszy ból głowy

-----------------
Rządu niespełnione obietnice - temat zastępczy kibice!
2025-08-20 09:26
  
 
 2006-05-29 09:50:52

Przyznam szczerze że rozdarty jestem - wymieniać na oryginały i zapomnieć o sprawie (-60 PLN), czy założyć podróbki i do zobaczenia za pół roku (-10 PLN). Pewnie i tak góre weźmie ekonomia i założe te tanie bo przecież lubie grzebać w swoim Essim!
Co wy byście zrobili na moim miejscu?
2017-01-10 10:05
  
 
 2006-05-28 21:21:44

Cytat:
2006-05-28 15:45:32, TEGUSS pisze:
SHOCK U mnie jest drążek a mój pocisk to 1,3


Zależy jaki model i rocznik?.
2012-08-12 12:49
  
 
   Następna strona 
[ 1 2 3 4 5
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM