| | |
Sortuj wg daty: rosnąco malejąco | |
| Autor | |
gabrych24
 escort Sochaczew | 2011-03-05 11:50:17 ja już wymieniłem i muszę dodać, że napewno było by łącznik stabilizatora odkręcić, bo skutecznie utrudnia wyjecie i założenie tych gum. A co do czasu wymiany... Mi to zajęło około 1,5 godziny z dwuch stron,łącznie z ustawieniem zbierzności... A fotorelacja świetnie zrobiona! ----------------- |
| 2011-04-18 18:19 | |
Pawol
 Nubira 1.6 SX kombi ... Wrocław | 2006-06-02 10:22:14 Robilem to u siebie przy okazji wymiany peknietego stabilizatora. Na marginesie zeby wymienic stabilizator trzeba odkręcić 8 śrub sub ramy i opuscic ją , ale przed tym podlewarowac silnik rzeby nie wylecial do kanalu. Wtedy mozna dopiero wymienic stabilizator a przy okazji mozna bez kombinacji odkrecic blaszki mocujace gumy stabilizatora. Kto wie czy w ten sposób nie jest nawet szybciej i sprawniej wymieniac same gumy. Ja akurat musialem...
Według serwisówki angielskiej gumy posmarować białym smarem silikonowym do gumy i plastiku - on jej nie zeżre [ wiadomość edytowana przez: Pawol dnia 2006-06-02 14:43:54 ] |
| 2009-09-15 15:28 | |
organo
 MAZDA Nasielsk | 2006-05-31 13:17:35 Cytat:
| 2006-05-30 22:59:41, renifergt pisze:
dis tj. 30.05.2006 wymieniłem u siebie jutro posucham odgłosów z podwozia i okaze się czy cos pomogło.Jednym słowem powiem tak posoba projektująca to jest chyba debilem bardziej upierdliwego dojśca do tych srub nie mogła zaprojektowac ( lewa strona- prawa posżła gładko) po prostu niby prosta sprawa a jednak odkręcic te piep..... sruby totrzeba się namęczyć!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
he he to jeszcze niewidziales jak jest w Toledo
tam jest dopiero jazda gumki juz leza 2 m-ce a jak podchodze do tej roboty to mi rece opadaja i zostawiam na pozniej
ogoleni cala reszta jest spoko calkiem niezle zaprojektowana ale te gumy stabilizatora porazka  ----------------- |
| 2016-08-17 19:17 | |
Franek53
 Ford Escort Combi Konstantynów Łódzki | 2006-05-31 13:00:03 panowie nie narzekajcie na te gumy bo sa naprawde gorsze modele mysle,ze mniej cierpliwi chyba by to olali razem z autem.ja kilka dni temu tez wymienialem te gumy ale to jednak najlepij jest zrobic na podnosniku i nie odginac tej obejmy ktora trzyma gume bo to moze byc niebezpieczne wiemy co sie dzieje gdy cos sie zgina trzeba oposcic caly wozek i obie sruby odkrecaja sie idealnie i nic nie trzeba doginac i samemu sie przy tym napinac z obu stron trwa to okolo pol godziny nie zadne podroby tylko oryginaly to jakis50 zl za obie w srodku maja taka twardsza jakby tulejke nie zawsze trzeba wymieniac laczniki a to jest juz wogole prostota.w 1,3 tez jest drazek to nie woz drabiniasty w zaleznosci od rocznika sa roznice miedzy nimi.gumy moga byc w wachaczach np. w starszych modelach i drazek skierowany jest lukim do przodu.pozdrowienia. ----------------- Posiadam już 3 z kolei Forda: Escort (83), Orion (91), Escort Combi (92). Z żadnym nie miałem poważniejszych problemów.Silnik w Orionie miał 360 tys. km w tym ponad 150 tys. z instalacją gazową pod ciśnieniową. Jeste bardziej użytkownikiem niż "maniakiem" |
| 2008-06-10 12:37 | |
RemikGT Sympatyk FEFK
 Było EVO-jest RS2300 ... Leszno | 2006-05-30 22:59:41 dis tj. 30.05.2006 wymieniłem u siebie jutro posucham odgłosów z podwozia i okaze się czy cos pomogło.Jednym słowem powiem tak posoba projektująca to jest chyba debilem bardziej upierdliwego dojśca do tych srub nie mogła zaprojektowac ( lewa strona- prawa posżła gładko) po prostu niby prosta sprawa a jednak odkręcic te piep..... sruby totrzeba się namęczyć!!!!!!!!!!!!!!! ----------------- RS2300-PROJEKT
Jeszcze jeździ |
| 2020-12-14 21:51 | |
kamil76 Sympatyk FEFK
 Citroen C4 Grand Pic ... Ostróda | 2006-05-29 12:03:00 słuchajcie polecam wam kupowac gumki od fiesty po roku 96 w fieście drazek ma 15m a w escorcie 16 mm wiec drązek jest bardziej sciśnięty z tymi gumkami .Znalazłem tą porade w wyszukiwarce naprawde polecam . ----------------- Citroen C4 Grand Picasso
Pozdrawiam
#1614 |
| 2017-03-09 22:11 | |
Stenkar
 Ford Escort Koszalin | 2006-05-29 11:47:46 też to przerabiałem u siebie najgorsze jest ponowne dogięcie tej obejmy żeby można było wkręcić tą śrubę, otwory muszą się zgadzać a ciężko to zrobić bo śrubka jest dość krótka a obejma strasznie sprężynuje, przez to wkręca się pod kątem i niestety gwint ulega lekkiemu uszkodzeniu wymieniłem tylko z jednej strony bo mi nerwów więcej nie starczyło. ale efekt jest zadawalający.W tej chwili nic nie stuka i nie skrzypi jak to miało miejsce przed naprawą |
| 2009-06-03 15:54 | |
Kijarasz Sympatyk FEFK
 HyBriD Pi(L)awa | 2006-05-29 10:05:39 Cytat:
| 2006-05-29 09:50:52, R_O_Y pisze:
Przyznam szczerze że rozdarty jestem - wymieniać na oryginały i zapomnieć o sprawie (-60 PLN), czy założyć podróbki i do zobaczenia za pół roku (-10 PLN). Pewnie i tak góre weźmie ekonomia i założe te tanie bo przecież lubie grzebać w swoim Essim! Co wy byście zrobili na moim miejscu?
|
|
wymiana na oryginał bedziesz mial wicej czasu zeby oddać sie przyjemności z jazdy a nie nasłuchiwać czy juz nie stukają nie pukaja itd. mniejszy ból głowy ----------------- Rządu niespełnione obietnice - temat zastępczy kibice! |
| 2025-08-20 09:26 | |
R_O_Y Sympatyk FEFK
 Mk VII kombi Inowrocław | 2006-05-29 09:50:52 Przyznam szczerze że rozdarty jestem - wymieniać na oryginały i zapomnieć o sprawie (-60 PLN), czy założyć podróbki i do zobaczenia za pół roku (-10 PLN). Pewnie i tak góre weźmie ekonomia i założe te tanie bo przecież lubie grzebać w swoim Essim!
Co wy byście zrobili na moim miejscu? |
| 2017-01-10 10:05 | |
pije Sympatyk FEFK
 Mk VII Ożarów Mazowiecki | |
| 2012-08-12 12:49 | |
Następna strona [ 1 2 3 4 5 ] |
|