Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

[MKVII] 1.8 TD Przepływomierz

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<  Następna strona 
[ 1 2
 Autor 
 2011-05-03 22:45:56

Cytat:
2011-05-03 22:23:54, kupiec pisze:
zapodasz zdjęcie? jakoś nie mogę tego u siebie znaleźć

KLIK

-----------------
2021-11-16 22:08
  
 
 2011-05-03 22:23:54

Cytat:
2011-05-03 21:15:06, mefis22 pisze:
Taki nie duży czarny pierdolnik osadzony na aluminiowej obudowie? To jest właśnie przepływka.


zapodasz zdjęcie? jakoś nie mogę tego u siebie znaleźć
2022-09-09 19:31
  
 
 2011-05-03 21:28:29

Ok dzięki za wszystkie podpowiedzi wiec sprawdze booster tak jak mówicie.
2014-07-16 16:17
  
 
 2011-05-03 21:26:41

Cytat:
2011-05-03 21:20:48, kijek27 pisze:
Ok bo tkoś niżej twierdził ze w dislu przepływi niema więc ponawiam pytanko . Pytanko dla znawców elektryki mam autko jak w temacie 98 rok i po wypięciu kostki przepływomierza nie odczówam żadnej różnicy. Dodam że autko jest troszke zmulone nie zalącza sie turbina w okolicy 2000 obrotów.Autko spokojnie kręci do 4000 ale bez efektu "turbo".Śilnik ładnie odpala i pracuje ale spalanie sięga 10 litrów. Turbina sprawna w tym sęsie że się kręci ,zaślepiony ERG,zawór westage sprawdzony i działa, przewód z turbo do bostera ma przelot intercoler suchy. Nie wiem tylko jakie ciśnienie jest na turbinie ale postaram to się sprawdzić. Czy temu "efektowi" móże być winna przepływka ?

Były TD z przepływką. Raczej niż przepływkę obstawiałbym, że Ci trzepień w boosterze stanął jak już Kleszczak wspominał.

-----------------
2021-11-16 22:08
  
 
 2011-05-03 21:20:48

Ok bo tkoś niżej twierdził ze w dislu przepływi niema więc ponawiam pytanko .
Pytanko dla znawców elektryki mam autko jak w temacie 98 rok i po wypięciu kostki przepływomierza nie odczówam żadnej różnicy.
Dodam że autko jest troszke zmulone nie zalącza sie turbina w okolicy 2000 obrotów.Autko spokojnie kręci do 4000 ale bez efektu "turbo".Śilnik ładnie odpala i pracuje ale spalanie sięga 10 litrów.
Turbina sprawna w tym sęsie że się kręci ,zaślepiony ERG,zawór westage sprawdzony i działa, przewód z turbo do bostera ma przelot intercoler suchy.
Nie wiem tylko jakie ciśnienie jest na turbinie ale postaram to się sprawdzić.
Czy temu "efektowi" móże być winna przepływka ?
2014-07-16 16:17
  
 
 2011-05-03 21:15:06

Taki nie duży czarny pierdolnik osadzony na aluminiowej obudowie? To jest właśnie przepływka.

-----------------
2021-11-16 22:08
  
 
 2011-05-03 21:04:42

Ok widze ze namieszałem sporo.Moja pomyłka przeprszam.
Chodziło mi oczywiscie o wyscie z filtra powietrza do turbiny.zaraz za filtem powietrza jest prostokątne pudełeczko i do niego podpięta jest wtyczka 4 pinowa. Czy to przepływomierz?
A co do podgrzewacza paliwa to mam zaślepiony
2014-07-16 16:17
  
 
 2011-05-03 20:53:44

Cytat:
2011-05-03 20:05:51, kijek27 pisze:
Ok dzieki za rade napewno to sprawdze. A co do przepływomierza to powiedz mi co to jest co znajduje sie na przewodzie z filrta paliwa do turbiny. Znajduje się to zaraz na wyjści z filtra paliwa ma prostokątny kształt i jest do niego podłączona 4 pinowa kostka ? Jak znajde zdjęcie to wrzuce.

Takie czarne nie duże pudełko? Podgrzewacz paliwa, profilaktycznie możesz go wywalić.

-----------------
2021-11-16 22:08
  
 
 2011-05-03 20:05:51

Ok dzieki za rade napewno to sprawdze.
A co do przepływomierza to powiedz mi co to jest co znajduje sie na przewodzie z filrta paliwa do turbiny.
Znajduje się to zaraz na wyjści z filtra paliwa ma prostokątny kształt i jest do niego podłączona 4 pinowa kostka ?
Jak znajde zdjęcie to wrzuce.
2014-07-16 16:17
  
 
 2011-05-03 20:02:36

jeżeli ci chodzi o to coś na pompie lucasa z trzema przewodami to trzeba to sprawdzić miernikiem
odchodzi od niego przewód 3 żyłowy ja się wpinam we wtyczke w środkowy kabel woltomierzem i do masy, powinno wskazywać od 0,6-0,7v do maks 4v ale dolna jest ważniejsza, przekręć kluczyk na świcące kontrolki i sprawdź tak jak pisze.

-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
2024-07-08 07:55
  
 
   Następna strona 
[ 1 2
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM