| | |
Sortuj wg daty: rosnąco malejąco | |
| Autor | |
paniekierowniku
 ESCORT Nakło | 2011-05-01 14:51:14 Mam nadzieję, że chodziło tylko o nick w tytule tematu. Siedzę na różnych forach i ciężko spamiętać wszystkie reguły...
|
| 2011-05-14 23:49 | |
smallsize Escort Driver
 Ford Escort RS2000 Kraków | 2011-05-01 14:47:08 paniekierowniku ( fajny nick  ), skoro cos robisz z autem i twoj watek jest w dziale tuning to ja proponuje przystosowac tytul watku na zgodny z regulaminem. ----------------- FEFK #2497
Był Escort MKV 1.4, 91' 2004-2011
Jest RS2000 MKV 91' 2008- |
| 2025-03-04 13:00 | |
paniekierowniku
 ESCORT Nakło | 2011-05-01 14:35:35 Było
FILMIK
Jest
FILMIK
W końcu autem podróżuje się przyjemnie i wyprzedza bez stresu.
Trochę jeszcze trzeba podregulować i poprawić kilka rzeczy i jedziemy na hamownie, żeby się przekonać ile to tak naprawdę dało..
W ostatnim czasie zrobiony rozrząd i wymiana innych pasków, wymiana wszystkich płynów i filtrów, założony sprzęt z Fiesty 1.8TD..
I małe foto zrobione podczas pracy.
Uploaded with ImageShack.us
[ wiadomość edytowana przez: paniekierowniku dnia 2011-05-01 14:45:03 ] |
| 2011-05-14 23:49 | |
paniekierowniku
 ESCORT Nakło | 2011-04-05 15:32:04 Organy już czekają na przeszczep..
Uploaded with ImageShack.us
Tymczasem dawca pojechał na miejsce wiecznego spoczynku, zgubił przy tym 3 koła (widocznie fofik nie chciał jechać na złom, ale nie miał innego wyjścia) i ostatecznie zasnął w kąciku z innymi fordami..
A no i listewki z drzwi zdjąłem. O niebo lepiej wygląda. [ wiadomość edytowana przez: paniekierowniku dnia 2011-04-05 15:37:48 ] |
| 2011-05-14 23:49 | |
jay_trojca
 escort mkVII kombi bydgoszcz | 2011-04-04 10:09:39 a sie zastanawialem co sie stalo z fofi K.W.
z tego co ostatnio pamietam to juz niezbyt dychawiczna byla jak ja ostatnio widzialem (a widywalem czesto),ale jak na TD to zwijala sie dosc dobrze i cos tam broila na 1/4
zreszta to wkoncu dzielo Fordona  ktory to tez wspiera mnie merytorycznie przy moim TD
W kazdym razie bede temat obserwowac i powodzenia zycze aby to serce dalej latalo jak na poczatku  ----------------- nadszedl czas na zmiany --> serce z mkVI xr3i,zmodzone 1.6 16v :D |
| 2011-10-16 19:56 | |
rafalekpsychofans
 escort poligon (pszczyna) | 2011-03-31 00:26:47 co jeszcze można zrobić ?
poza tym co jest napisane na tej stronie bo to co napisana to mam zrobiłem |
| 2012-10-07 13:03 | |
Tigerbart Sympatyk FEFK
 Mk7 Kombi/Mk7 HBK5D Gdańsk | 2011-03-30 13:38:49 No to poczytajcie TU:
http://fordescort.pl/forum/viewtopic.php?t=8418 ----------------- Escort Mk7 1995 2.0 16v Zetec 136 PS Turnier
Escort Mk7 1998 1.8 16v Zetec 115 PS Hatch5D |
| 2016-08-20 22:03 | |
Pele19m Sympatyk FEFK
 Ford Mondeo MK3 Czerwionka-Leszczyny | 2011-03-30 08:43:14 Większe doładowanie w tym silniku? Nie da rady, bo wyrywa dziury w bloku  A w dodatku z seri turbiny też za wiele nie wyciśniesz. To samo z dawkami, tak jak pisałeś żeby zwiększyć dawkę maksymalną trzeba grzebać w pompie, bo normalnie nie ma możliwości jej regulacji, a większe dawki i więcej powietrza=patrz początek. A co do IC to oczywiście że obniża temp. spalania, jeśli możemy ustawić sobie precyzyjnie dawki, ale w tym silniku tego nie zrobisz, bo jest to zwykły mechanichny klekot - gdzie by tam w 90 latach myśleli o kręceniu dizla
Ja rozumię, że można poprawić chłodzenie, smarowanie i co tam się jeszcze da, ale jaki jest sens pakować kase dla 20KM i kilku NM w silnik który padnie po 5k km. Fajnie, że są ludzie którzy próbują i im się udaje, ale są to typowo eksperymenty doświadczalne.
|
| 2014-04-07 21:13 | |
mefis22 Sympatyk FEFK
 Escort radom | 2011-03-30 08:16:37 Cytat:
| 2011-03-30 07:52:11, Pele19m pisze:
Nie wiem co kol. Fordon robił przy tej fieście ale z tego co się orientuję "wystarczy" podnieść ciśnienie doładowania, oraz wyregulować booster, żeby osiągnąć pow.100KM i mieć moment (turbinę) poniżej 1800 obr. Tak jak pisał Tigerbart jednostka jest podatna na przegrzewanie w okolicy 4 cyl. ale większy IC wcale temu nie pomoże bo powoduje że do komory mieści się więcej powietrza (chłodne powietrze = większa gęstość ofc.) więc jeszcze bardziej się będzie grzał (większe ciśnienie w komorze, większa moc). Ogólnie te silniki nie są podatne na tiuning jak wszyscy wiemy, ale mieć dodatkowe 40 niutków byłoby fajnie, także powodzenia w modach
|
|
Głupoty kolega trochę wygaduje, bo kręcić boosterem to sobie można jak podnosisz ciśnienie delikatnie, dalej braknie. Jak chcesz więcej to trzeba siędo środka pompy dostać. a z tym nagrzewaniem to jest tak, że jak IC jeśli jest w oryginalnym miejscu to sięgrzeje nie miłosiernie i właśnie w ten sposób można stopić tłoki, bo wtedy do cylindrów idzie bardzo gorące powietrze. A na dużo powietrza jest rada, większe dawki i wtedy przy odpowiednim użytkowanjiu nie potopimy tłoków przy ostrej jeździe. ----------------- |
| 2021-11-16 22:08 | |
Pele19m Sympatyk FEFK
 Ford Mondeo MK3 Czerwionka-Leszczyny | 2011-03-30 07:52:11 Nie wiem co kol. Fordon robił przy tej fieście ale z tego co się orientuję "wystarczy" podnieść ciśnienie doładowania, oraz wyregulować booster, żeby osiągnąć pow.100KM i mieć moment (turbinę) poniżej 1800 obr. Tak jak pisał Tigerbart jednostka jest podatna na przegrzewanie w okolicy 4 cyl. ale większy IC wcale temu nie pomoże bo powoduje że do komory mieści się więcej powietrza (chłodne powietrze = większa gęstość ofc.) więc jeszcze bardziej się będzie grzał (większe ciśnienie w komorze, większa moc).
Ogólnie te silniki nie są podatne na tiuning jak wszyscy wiemy, ale mieć dodatkowe 40 niutków byłoby fajnie, także powodzenia w modach |
| 2014-04-07 21:13 | |
Następna strona [ 1 2 3 4 5 ] |
|