Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

[MKV] Brak zapłonu, nie świecą kontrolki.

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<  Następna strona 
[ 1 2
 Autor 
 2013-09-02 21:52:44

Nawet nie wiedziałem, że w mkV były montowane fabrycznie alarmy a tym bardziej w tak ubogiej wersji jak moja. Chyba, że ktoś zamontował zegarek od innego escorta. U mnie w mieście nie ma żadnego porządnego elektronika i bym usiał szukać przynajmniej 30km dalej (w Pile) Ale niestety chyba będę sprzedawał escorta i przyszłemu właścicielowi powiem co i jak i co trzeba zrobić żeby było wszystko porządnie
2013-09-10 15:05
  
 
 2013-09-02 21:32:48

Ta kontrolka obok zegarka to od fabrycznego alarmu.

Namęczyłeś się chłopaku zamiast od razu brać się za naprawę skrzynki
Dawaj ją do porządnego elektronika to zacznie ci wszystko śmigać jak trzeba i nie będziesz miał obejść na przewodach.

-----------------
2022-01-05 11:37
  
 
 2013-09-02 20:41:24

Przepraszam za spamowanie w tym poście ale obiecałem, że napisze jak coś zdziałam. Wiadomość pozytywna - escort odpala i jeździ W moim czerwonym rumaku niestety na wykończeniu jest prawdopodobnie skrzynka bezpieczników. Tak jak wcześniej napisałem nie dochodził prąd do czarnego przekaźnika więc puściłem wprost ze stacyjki stosując po drodze bezpiecznik 15A. To jednak nie starczyło ponieważ pompa paliwa nie chciała dalej współpracować. Po długich poszukiwaniach i kilku wykrzykniętych kur**ch doszedłem do tego, że prąd z przekaźnika pompy paliwa nie dochodzi do bezpiecznika więc też puściłem bezpośrednio z przekaźnika na kabel wychodzący ze skrzynki na pompę paliwa stosując po drodze bezpiecznik 20A (kabla od pompy nie musiałem długo szukać bo miałem tam podłączone odcięcie paliwa z alarmu) i tym sposobem escorcik ożył Jazda próbna zaliczona i działa wszystko jak należy. Dręczy mnie tylko ta kontrolka obok zegarka bo świeci się ona nawet jak wyciągnę kluczyk ze stacyjki a gaśnie tylko wtedy jak zapalę światła. Przepraszam, że tak się rozpisuje ale może kiedyś ktoś będzie miał podobny problem i tak jak ja go rozwiąże Dziękuje za pomoc wszystkim zainteresowanym tym tematem
2013-09-10 15:05
  
 
 2013-09-02 16:18:36

Sprawa wygląda następująco. Do czarnego przekaźnika nie dochodził prąd. Szkoda mi było czasu na szukanie gdzie ginie więc bez bawienia się prąd na przekaźnik podłączyłem bezpośrednio z czarno-niebieskiego kabla przy stacyjce stosując po drodze bezpiecznik 20A (akurat taki miałem pod ręką) no i pojawiły się kontrolki i nawiew po przekręceniu kluczyka. Zielony przekaźnik czuć i słychać, że tyka. Brązowy od pompy paliwa z tego co palcem wyczułem to również ale pompa paliwa się nie odzywa. Teraz pytanie czy w mkV występował fabryczny immo? Wokół stacyjki nie mam żadnego czujnika kluczyk jest zwykły ale przy zegarku zaczęła mi się palić czerwona płaska dioda i nie gaśnie nawet jak wyciągnę kluczyk ze stacyjki. Myślałem że to od alarmu który mam zamontowany ale odłączyłem całą centralkę a dioda dalej świeci. Rozebrałem więc zegarek żeby sprawdzić czy dioda jest tam fabrycznie i okazało się, że tak bo jest przylutowana do płytki z zegarkiem. Ktoś coś wie na temat tej diody? od czego ona jest? Proszę o szybką odp bo jestem w trakcie grzebania w tej elektryce
2013-09-10 15:05
  
 
 2013-09-01 20:11:28

Ok dziękuje za odpowiedzi i wskazówki. Jutro będę działał a wieczorem napisze czy cokolwiek udało mi się osiągnąć czy dalej będę w tym samym punkcie
2013-09-10 15:05
  
 
 2013-09-01 16:22:07

mowiac ze masz podac prad na cewke mialem na mysli wtyczke cewki pod maska wtedy podasz prad ktory powinien zalaczyc przekaznik systemu wtryskowo zaplonowego i na kontrolki, czesto jest tak ze prad ze stacyjki wychodzi i giniegdzies po drodze w skrzynce bezpiecznikow. to ze mierzyles miernikiem przejsia w skrzynce wcale nie oznacza ze jest ona sprawna.

-----------------
....^ to jest moje zdanie ale może ja sie nie znam :)
2018-09-30 07:38
  
 
 2013-09-01 09:58:42

sisiek11 u mnie pompa też nie reaguje na kluczyk. Dulin7 jutro tak jak mówisz sprawdzę dokładnie tą wtyczkę. Rozumiem, że jeden z tych 4 kabli przy stacyjce to zasilanie cewki i tam mam podać prąd tak?
2013-09-10 15:05
  
 
 2013-08-31 19:20:41

sprawdz pozadnie ta wtyke od stacyjki co jest wpieta w skrzynke bezpiecznikow.mozesz tez podac na krotko prad na kabel zasilania cewki zaplonowej tylko koniecznie musisz na cewke podac , ona jest zasilana wprost ze stacyjki. jezeli po podaniu pradu na cewke zapala ci sie kontrolki i silnik da sie uruchomic to najprawdopodobniej masz skrzynke do roboty

-----------------
....^ to jest moje zdanie ale może ja sie nie znam :)
2018-09-30 07:38
  
 
 2013-08-31 15:29:21

schecia tez poczekam az sprawdzisz bo mam ten sam problem tylko ze umnie jeszcze potrafila zaniknac pompa paliwowa (brak reakcji po przekreceniu kluczyka) teraz pompa dziala ale rozrusznik nie kreci i tak samo brak kontrolek na desce
2014-05-10 19:56
  
 
 2013-08-30 21:42:14

Stacyjkę tak na szybko sprawdzałem (robiłem zwarcia) i rozrusznik zakręcił ale kontrolki się nie zapaliły przy żadnej kombinacji więc stacyjka raczej odpada. W poniedziałek będę miał więcej czasu to sprawdzę czy prąd dobrze dochodzi do stacyjki i czy nie ginie gdzieś na połączeniu miedzy stacyjką a skrzynką bezpieczników.
2013-09-10 15:05
  
 
   Następna strona 
[ 1 2
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM