| |
Sortuj wg daty: rosnąco malejąco | |
Autor | |
djtados (S) Sympatyk FEFK
BLU Wrocław | 2013-11-26 07:38:54 Cytat:
| 2013-11-25 12:28:48, Remarq pisze:
nie wiem czy dobrze zrozumiałem ale wedle tej zasady dodatkowy regulator ciśnienia można zamontować tylko w pociągu, i to tylko takim z dwoma lokomotywami
|
|
Widzę że żart ci się wyostrzył ----------------- wszystko można co nie można, byle z wolna i z ostrożna ... |
2018-11-23 10:58 | |
Marcooo123 Sympatyk FEFK
Ford Escort Mk6 Saphir Zgierz | 2013-11-25 16:02:22 Dzięki za odpowiedzi.
Ciśnienia trzyma tak jak mówiłem 3,6 przy nagłym przygazowaniu ciśnienie skoczy do 4 barów.
Żeby potwierdzić czy wszystko dobrze zamontowane zrobiłem rysunek(Picasso ze mnie żaden ale może kiedyś innym pomoże jeśli jest dobrze)
|
2014-05-24 19:10 | |
Remarq Sympatyk FEFK
BMW e36/ Ford MDO II Brodnica | 2013-11-25 12:28:48 Cytat:
| 2013-11-25 06:39:52, djtados pisze:
Podciśnienie się zmienia to i ciśnienie paliwa(wypadkowe wpadające do wtrysków) o ok 0,6 b się zmienia. Działa to na zasadzie pociągu:podciśnienie robi za lokomotywę z przodu a ciśnienie za lokomotywę z tyłu. Te ciśnienia w takim przypadku się sumują i po to właśnie jest regulator. Nie wiem czy jasno wytłumaczyłem ale starałem się
|
|
nie wiem czy dobrze zrozumiałem ale wedle tej zasady dodatkowy regulator ciśnienia można zamontować tylko w pociągu, i to tylko takim z dwoma lokomotywami |
2016-08-17 22:29 | |
maly10001 Sympatyk FEFK
Essior Mk5 Garzewo | 2013-11-25 12:25:34 ja nie zrozumiałem
ale ciśnienie jest stałe, prawda to .
Seria to chyba coś ok 3 jeżeli dobrze kojarzę, u siebie mam ustawiony na 4 , a wszystko przez większą pojemność a wtryski mniejsze z n7a ----------------- Na górze róże
Na dole bzy
nie ma RS'a
jest Essior 2.3 |
2017-01-20 16:35 | |
djtados (S) Sympatyk FEFK
BLU Wrocław | 2013-11-25 06:39:52 Cytat:
| 2013-11-24 21:22:24, wiesiu666 pisze:
powinno byc stale ? po to jest podcisnienie zeby jednak to cisnienie sie nie zmienialo. Ale ja az tak sie na tym nie znam
|
|
Podciśnienie się zmienia to i ciśnienie paliwa(wypadkowe wpadające do wtrysków) o ok 0,6 b się zmienia.
Działa to na zasadzie pociągu:podciśnienie robi za lokomotywę z przodu a ciśnienie za lokomotywę z tyłu. Te ciśnienia w takim przypadku się sumują i po to właśnie jest regulator.
Nie wiem czy jasno wytłumaczyłem ale starałem się ----------------- wszystko można co nie można, byle z wolna i z ostrożna ... |
2018-11-23 10:58 | |
wiesiu666 Sympatyk FEFK
Escort Cabrio RS2000 Wrocław | 2013-11-24 21:22:24 powinno byc stale ? po to jest podcisnienie zeby jednak to cisnienie sie nie zmienialo. Ale ja az tak sie na tym nie znam ----------------- Escort RS Cabrio 1991 LPG
Fiesta 1.25 LPG MK6
Windstar 3.0 |
2023-02-28 12:47 | |
Marcooo123 Sympatyk FEFK
Ford Escort Mk6 Saphir Zgierz | 2013-11-24 20:57:03 Dzięki już za jakieś konkretniejsze wypowiedzi.
Regulator chciałem zamontować na próbę(skoro i tak dostałem go za darmo) czy to coś zmieni wgl. Mam założone wydajniejsze wtryski od 2.0, komp, przepustnica i przepływomierz również od 2.0. Jeszcze czekam na wałki.
Regulowałem na ciepłym silniku, ciśnienie ustawiłem na 3,5-3,7 bara. Tylko, jeśli dodaję gazu to ciśnienie powinno spadać czy się zwiększać ?
Pozdrawiam |
2014-05-24 19:10 | |
maly10001 Sympatyk FEFK
Essior Mk5 Garzewo | 2013-11-24 10:24:04 Jeżeli dobrze kojarzę to będzie tak :
Górne wyjście to podciśnienie
środek do dopływ paliwa
dolny już wiadomo .
Sama zmiana regulatora da Ci to, że wtryski będą bardziej podlewały,
bawiłem sie z tym i hmm..... generalnie afr na bogato
Jeżeli masz zamiar na poważnie go montować to nie zapomnij o krućcu w miejsce seryjnego regulatora, i pamiętaj że nigdy nie reguluje się na zimnym silniku ( możesz rozwalić regulator, zalać cały silnik paliwem, hmmm zmienić stan oleju na wyższy itp. itd. ) ----------------- Na górze róże
Na dole bzy
nie ma RS'a
jest Essior 2.3 |
2017-01-20 16:35 | |
wiesiu666 Sympatyk FEFK
Escort Cabrio RS2000 Wrocław | 2013-11-24 08:46:29 Zwiększenie ciśnienia zmieni bardzo dużo w pracy sterownika i wtryskiwaczy. Czasy wtrysku się zmniejsza, jak osiągną graniczną wartość to komputer wywali błąd i będzie źle pracować. Przy cisnieciu na maksa gdzie nie ma regulacji mieszanki silnik będzie zalewany paliwem. Mogą się też pojawić problemy z pracą na zimnym silniku.
Efekt będzie podobny do źle ustawionej instalacji sekwencyjnej.
A wpiqc to najlepiej tak jak oryginał,Ale nie zawsze się da, wtedy trzeba by jakoś usunwc oryginalny żeby nie przeszkadzał ----------------- Escort RS Cabrio 1991 LPG
Fiesta 1.25 LPG MK6
Windstar 3.0 |
2023-02-28 12:47 | |
Kakiel Sympatyk FEFK
Kraków | 2013-11-23 22:25:30 W jakim celu chcesz go podłączyć? Przecież seryjny regulator w zupełności wystarcza. Jak chcesz zwiększyć dawkę paliwa to zmień czasy wytrysków. Nic ci nie da wpychanie paliwa do listwy jak i tak wszystko wróci do baku powrotem.
Druga sprawa jeśli nie wiem jak to podłączyć to nie wróże nic dobrego temu samochodowi. Ale twoja brożka. Sprawdź jak jest podłączony seryjny regulator. ----------------- |
2022-01-05 11:37 | |
Następna strona [ 1 2 ] |
|