Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

Kręci a nie pali-brak iskry?

 Moderowane przez: Góral, sebioza
 MotoNews.pl » Lada Klub Polska

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<
 Autor 
 2016-02-24 18:20:45

Znalazłem choć chwilę to zajęło. Dodatkowy przełącznik wyłącznik zapłonu powodował brak styku co skutkowało brakiem prądu na cewce. Błahostka a zadusiła Ładę Dzięki za pomoc
2020-07-14 08:53
  
 
 2016-02-23 23:02:20

Zacznij od tego.



-----------------
Nie znam się, ale się mądruję.
2017-09-22 16:25
  
 
 2016-02-23 22:48:08

taka sytuacja:
Łada 2107, silnik 1500
odpaliłem ładę (na zimno), zjechałem z krawężnika i zdechła.
wyczyściłem i sprawdziłem przewodność kopułki - nic. Kombinowałem podłączanie prądu na krótko z aku do cewki, na krótko z cewki do kopułki - brak iskry. Przy włączonej stacyjce sprawdzałem czy którymś z kabelków dochodzi prąd do cewki - brak. Próbowałem sprawdzić kable ale dioda w mierniku nic nie pokazała w żadnym z kabli.
Czy dobrze rozumuje, że ze stacyjki nie dochodzi prąd albo padnięty kabel cewka-kopułka? Ponadto podczas kręcenia rozrusznikiem skacze iskra w przekaźniku który znajduje się gdzieś nad rozdzielaczem od ekonomizera po prawej stronie na nadkolu.

zgłupiałem, zbrakło mi pomysłów. Pomocy




[ wiadomość edytowana przez: BigRomek dnia 2016-02-23 22:48:59 ]
2020-07-14 08:53
  
 
 2008-02-19 16:45:45

Więc tak, kabelek jeden taki miły przegnił się już z biegiem czasu czyli sprawdziły się przewidywania do tego zapodałem nowy filterek powietrza i śmiga jak ta lala
Thx za pomoc i konsultacje
2009-12-22 21:43
  
 
 2008-02-18 19:42:44

Podobną sytuację miałem na ostatnim zlocie...łada kręciła, dawała bene ale nie paliła. Sprawdzaliśmy a w zasadzie Fleszer sprawdzął wszystko. okazało sie że raz była iskra a raz nie - winna okazała się cewka (ta duża) w środku do którego wchodzi końcówka kabla zżarło całą metalową-miedzianą część. Sprawdz to !!!

pozdrawiam

-----------------
V jeho znaku je stylizované vyobrazení starodávného člunu s plachtou

The Magical Mystical Weber 45 DCOE

www.startkonin.pl
2021-03-29 19:02
  
 
 2008-02-18 19:27:43

Wykrec swieczke jedna - badz wez zapasowa-sprawna - zdejmij kabel z np. 1szego cylindra(no z swiecy na 1szym cylindrze), zaloz go na swiece zapasowa- przytknij dobrze do masy- i na luzie - zakrec rozrusznikiem obserwujac swiece- dowiesz sie czy jest iskra.
Polecal bym wykrecenie twojej swiecy, wtedy dowiesz sie rowniez w jakim masz je stanie.


-----------------
Klatka potrzebna.
Moze bile na tyl, i szpera :) Moze metalowe sprzeglo ? Albo klowa ? :)
2019-01-22 20:28
  
 
 2008-02-18 17:13:45

Powodów może byc sto, od banalnego przerwania przewodu do padniętego kondensatora, platynek rozdzielacza, niekontaktujących przewodów WN, uszkodzonego - przepalonego palca rozdzielacza, walniętej (np. skorodowanej cewki - jak ZAX)itp itd.
2024-06-16 23:58
  
 
 2008-02-18 17:07:06

Witam, moja 2107 zaniemogła:/
Więc wróciłem do domu, zostawiłem ładną-potem odpalam i du..
Ładna kręci, paliwo dochodzi, ale chyba nie ma iskry i nie odpala.
Wymieniłem kopułke i przeczyściłem co się dało...i dalej nic.
Co to może być? Może cewka zapłonu ta, taka duża :>
Prosze o pomoc
2009-12-22 21:43
  
 
 
 MotoNews.pl » Lada Klub Polska

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM