Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

NIVA Dziwne zachowanie układu kierowniczego

 Moderowane przez: Góral, sebioza
 MotoNews.pl » Lada Klub Polska

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<
 Autor 
 2017-06-19 19:16:22

No cóż. Napiszę jeszcze raz. Luz masz prawidłowy. To jest ślimak, a ślimak tak ma. Dlatego też nowoczesne auta mają przekładnie zębatom., bo brak luzów w całym zakresie pracy.

-----------------
АвтоBA3 непобедим, скрутим, склеим, полетим
2025-11-29 23:59
  
 
 2017-06-19 18:47:35

Czyli luz pod koniec skręcania taki ma być?
2019-03-09 08:37
  
 
 2017-06-19 14:05:15

Co do luzu w przekładni, to wszystko prawidłowo. Co do jazdy i hamowania, usuń zużyte elementy i zrób zbieżność.

-----------------
АвтоBA3 непобедим, скрутим, склеим, полетим
2025-11-29 23:59
  
 
 2017-06-19 13:25:51

Układ kierowniczy bez wspomagania, i tak:
- koła na wprost lub trochę skręcone - OK luzu brak
- koła skręcone maksymalnie lub prawie maksymalnie - luz na szerokość dłoni
- podczas przyśpieszania i jazdy ze stałą prędkością kierownica musi być lekko w prawo żeby jechać prosto
- podczas hamowania muszę skręcić ją lekko w lewo, bo inaczej samochód ucieka w prawo

Co sprawdzić? Na tą chwilę problem przy przyśpieszaniu i hamowaniu wygląda mi na gumy w układzie zawieszenia (wahacze), ale mogę się mylić. A co z tym luzem? Co dokręcić?
2019-03-09 08:37
  
 
 
 MotoNews.pl » Lada Klub Polska

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM