2005-05-12 12:56:12
Eeeee!!
Panowie, nie wymieniac odrazu!
JA bym zaczal od sprawdzenia paska klinowego, to raz, dwa od stanu kola na alterze.
A trzy, wyciagnal bym szczotki z niego.
Jesli dostaje obrotow, a szczotki juz zuzyte, to moga byc takie objawy.
Ja tak mialem w tym alterze, ktory kupilem w drodze do sulejowa(dzieki Eszgye

) bylo OK, i nagle zaczelo starsznie skakac ladowanie - okazalo sie ze szczotek to juz prawie nie bylo - wyciagnolem regler(jakis dziwny nie spotkalem sie nigdy w ladzie z takim) i okazalo sie ze szczotki ma zjechane - poniewaz jego konstrukcja nie pozwalala na wymiane szczotek(szczotkotrzymacza ze szczotkami) wiec lutownica i przelutowalem szcoztki na nowe.
ALE - moze i to byc pogrzebany regler, obroty rosna, wiekszy pobor pradu = mniejsze wskazanie poziomu ladowania.
Wzglednie moze paseek byc do wymiany, tak mialem z kumplem i jego 2106.
-----------------
Klatka potrzebna.
Moze bile na tyl, i szpera :) Moze metalowe sprzeglo ? Albo klowa ? :)