| | |
Sortuj wg daty: rosnąco malejąco | |
| Autor | |
superbastek DEADSOUL
 bielsko-biała | 2005-12-06 01:44:25 nie odczulem roznicy kosztów bo..... generalnie nie przywiązuję do tego wagi - sorki. leje do pelna i jak zaczyna brakowac to dolewam.
teraz jezdze 2.5 v6 i sie wkur...... ze nie kupiłem 3.0
pozdro
|
| 2013-11-26 21:10 | |
Pabelo LOB MEMBER
 Omega A 24v Gliwice | 2005-12-05 20:29:11 Superbastek jezdziles 2,0 i przesiadles sie na 2,4 wiec masz porownanie. Powiedz czy koszty mocno poszly w gore ??
Bo nie wierze ze wcale jest to praktycznie nie mozliwe.
Za to zaczynam przekonywac sie do 6 garow jednak caly czas odraza mnie koszt utrzymania ,tym to ja juz nigdzie dalej nie pojade  ----------------- Profi-Tool Profesjonalne auto narzedzia |
| 2023-02-06 21:01 | |
DrA

 eS ... | 2005-12-05 10:43:04 Cytat:
| Tutaj trochę brakowało kiedyś .... |
|
No brakowalo... padl wyrok - zlom i nastapila reanimacja
R6 w takim stanie (-6KM) co niektore zwykli nazywac - SUPER STAN ----------------- |
| 2025-09-17 20:37 | |
abigaz LOB MEMBER Peugeot 508 kombi Gdańsk | 2005-12-05 08:15:34 Moje 2,4 gazu pali w trasie 10,5-12, a w mieście ok.18 litrów(na automacie). ----------------- |
| 2024-04-07 17:07 | |
PawelD DEADSOUL
 B FL sedan Wroclaw | 2005-12-05 07:43:42 Ja przesiadłem się z C24NE na MV6. W sumie to z sentymentem wspominam 2,4. Tak jak pisze Maly to bardzo elastyczny silnik. Co do eksploatacji to sporo pali. W sumie MV6 spala mi niewiele więcej, ale to może kwestia instalacji gazowej. W trasie spalanie około 12 w mieście 17 (gazu). Oczywiście wszystko zależy jak i gdzie się jeździ. Nowy właściciel w tym samym mieście meldował mi o 13 litrach
Paweł |
| 2012-08-31 17:27 | |
fomin LOB MEMBER
 saab sie przekręcił :) cip cip | 2005-12-05 01:12:37 albo kup 1.8 albo 3.0
jak masz wybór to tylko coś koło 3.0 ----------------- ... |
| 2020-11-01 21:57 | |
Maly_1 LOB MEMBER
 Nissan Pickup Warszawa | 2005-12-04 23:43:09 Jeżdże 2.4 od dwóch lat. Silnik nie jest super szybki, ale da sie nim spokojnie jeździć. Czy to taki nietypowy silnik? Kilka takich w klubie jest  Ja jak dotąd nie miałem problemu z żadnymi częściami - np rozrząd( łańcuch, koła, prowadnice, napinacz) dostałem w sklepie "od ręki". Fajna w tym silniku jest elastyczność - moment max osiąga przy 2400 obr. ( niestety moc max przy 4800 czyli dość wcześnie)
Gaz znosi bez większych problemów ( nawet mega strzała na stacji wszystko przeżyło  )
spalanie ( lpg) - poniżej 15 w mieście nie zszedłem, trasa min to 10 ( ale się wlokłem ...) standard 12-13 do 15 ( przy ciut szybszej jeździe...)
Ogólnie do jazdy na codzień jest spoko. Dodatkowo jest mało wysilony, więc( teoretycznie) powinien dużo przejechać...
Oczywiście jest małe ale... to nie jest 3.0 SE/SEJ !!! i niestety trzeba z tym żyć
Mały
[ wiadomość edytowana przez: Maly_1 dnia 2005-12-05 11:04:29 ] |
| 2022-04-19 14:55 | |
MEGA_3 LOB WETERAN
 caravany dziwne Kalisz | 2005-12-04 22:58:48 :
a tu kiedyś przybyło i już tak zostało
jak zsumujemy oba pomiary i podzielimy przez liczbę autek to i tak wyjdzie powyżej średniej fabrycznej [ wiadomość edytowana przez: MEGA_3 dnia 2005-12-04 23:01:15 ] |
| 2013-08-03 22:11 | |
superbastek DEADSOUL
 bielsko-biała | 2005-12-04 22:44:40 ja po wydachowaniu 2.0 przesiadlem sie na 2.4,odnosze wrazenie że ten silnik jest "niezniszczalny"
to nie fachowa opinia ale szczera ;o))poza tym odpada problem z paskiem rozrządu. ;o))) |
| 2013-11-26 21:10 | |
PiotrS LOB WETERAN

 LO016 Gdańsk | 2005-12-04 22:19:01 Cytat:
| 2005-12-04 21:20:03, MEGA_3 pisze:
zamiast R6 3,0 kup V6 3,0 w nich konie nie uciekają na pastwisko
|
|
Tak?
Tutaj trochę brakowało kiedyś ....
----------------- |
| 2025-11-14 21:21 | |
Pabelo LOB MEMBER
 Omega A 24v Gliwice | 2005-12-04 21:40:12 Wracajac do tematu moja 2,0 na poczatku palila 15 ale rzeczywiscie po paru zabiegach regulacji gaziura zeszla gdzies do 12 ale przy pierdnieciu na gaz potrzafila wdupic 18
Rozumiem ze 2,0 nie oplaca sie krecic... ----------------- Profi-Tool Profesjonalne auto narzedzia |
| 2023-02-06 21:01 | |
MEGA_3 LOB WETERAN
 caravany dziwne Kalisz | 2005-12-04 21:20:03 zamiast R6 3,0 kup V6 3,0
w nich konie nie uciekają na pastwisko
P.S.
teraz się zacznie [ wiadomość edytowana przez: MEGA_3 dnia 2005-12-04 21:27:09 ] |
| 2013-08-03 22:11 | |
PiotrS LOB WETERAN

 LO016 Gdańsk | 2005-12-04 21:02:44 Cytat:
| 2005-12-04 20:55:39, Pabelo pisze:
3,0 24v to 204 kucyki ale obawiam sie ze pare juz odeszlo przez lata na dalekie pastwiska
|
|
A jaki problem sprawić żeby wróciły?
Ja odzyskałem sporo nie ruszając silnika, każdemu może się udać. ----------------- |
| 2025-11-14 21:21 | |
Mlody_Omega HONOROWY WETERAN
 Lanser Pabianice | 2005-12-04 20:59:20 Racja... 200koni to tam nie ma na 100%, ale zawsze można zrobić coś, aby kilka z nich powróciło... co do spalania... 2,0 paliła mi ok 12-17 litrów lpg zależnie od stylu jazdy i rozmiaru felg (15stki czy 17stki)... 2,6 paliła zawsze 14,5 litra... ----------------- *** LOS OMEGAS BESTIALES ***
"po co mi eSka na malucha!?" |
| 2020-08-20 14:14 | |
Pabelo LOB MEMBER
 Omega A 24v Gliwice | 2005-12-04 20:55:39 3,0 24v to 204 kucyki ale obawiam sie ze pare juz odeszlo przez lata na dalekie pastwiska  ----------------- Profi-Tool Profesjonalne auto narzedzia |
| 2023-02-06 21:01 | |
Mlody_Omega HONOROWY WETERAN
 Lanser Pabianice | 2005-12-04 20:54:26 jak się ma 200koni liczy się tylko to, aby utrzymać je w ryzach i nie pozwolić im uciekać na boki... a kiedy już zacząłem się troszke ustatkowywać to odkąd mam wymarzone 3,0 znów stałem się niewolnikiem mojej Bestyjki... jak najczęstrza zmiana oleju (w ramach zdrowego rozsądku), części najlepszej jakości, podnosisz maskę i zwracasz uwagę na symetryczne ułożenie opasek, równolegle do siebie poprowadzone kable, zaczynasz godzinami polerować dual ram do połysku aż dostajesz pęcherzy na palcach, dbasz aby czerwony napis [3.0 24V] był w metalicznym kolorze, aby zbiorniczki z płynami były śnieżnobiałe, bez nalotów i osadów... życie to sztuka wyboru... ja wiem, że dobrze wybrałem
pozdr. ----------------- *** LOS OMEGAS BESTIALES ***
"po co mi eSka na malucha!?" |
| 2020-08-20 14:14 | |
MEGA_3 LOB WETERAN
 caravany dziwne Kalisz | 2005-12-04 20:46:04 Cytat:
| 2005-12-04 20:41:57, PiotrS pisze:
... Czy liczy sie reszta jak się ma 200 koni?
|
|
a kto ma 200 KM w omedze A? ----------------- www.motoryzacja.sklep.pl |
| 2013-08-03 22:11 | |
Pabelo LOB MEMBER
 Omega A 24v Gliwice | 2005-12-04 20:45:27 Pytanko ile palilo Ci 2,0 a ile pali 2,6 ?? Wlasciwie z waszych opini wychodzi ze najlepiej kupic sobie 3,0
Obawiam sie jednak ze mimo wszystko portfel sie zbuntuje o mojej kobiecie nie wspomne
Juz jezdzac 2,0 musze liczyc ze 30 zl to ok 100 km na gazie
a co bedzie z szescioma cylindrami ??
Kadeciakiem za 20 zet robilem 100 i jeszcze cos tam w baku zostawalo i praktycznie nie sciagalem nogi z gazu
Coz czekam na opinie posiadaczy 2,4 i bedziemy myslec jeszcze z 2 miechy poczekam na odszkodowanie  ----------------- Profi-Tool Profesjonalne auto narzedzia |
| 2023-02-06 21:01 | |
PiotrS LOB WETERAN

 LO016 Gdańsk | 2005-12-04 20:41:57 Nie bierz 2.4 bo to nietypowy silnik/przeżytek, poszukaj lepiej 20se.
122 konie.
3.0 za rozsądne pieniądze nie znajdziesz nie ma okazji.
W miarę dobry stan to 2 tys euro ale i tu pewnie parę rzeczy trzeba wymienić.
Ja w swojej kiedyś zrobiłem test i wyszło miasto jakieś 9,5 litra ale nie kręciłem powyżej 3 tys. Pewnie można mniej jak większość podzespołów jest sprawnych. Czyli nie jest tak żle
Zwykła świeca kosztuje 12-14 zł kable beru 600 zł (te są dobre starczą na pare lat) a reszta? Czy liczy sie reszta jak się ma 200 koni? ----------------- |
| 2025-11-14 21:21 | |
Mlody_Omega HONOROWY WETERAN
 Lanser Pabianice | 2005-12-04 20:35:37 Jak już Mega napisał... C26NE w eksploatacji wychodzi tak samo jak C30SE(J)... spalanie takie samo, koszty części i wymian okresowych te same... skoro prawie nie widać różnicy to po co przepłacać??? bo prawie robi wielką różnicę  Jeździłem zagazowanym Caravanem C20NE... bo wypadku losowym przez przypadek wybór padł na C26NE... niestety sedan, ale jakoś z tym żyje i jak widać da się żyć bez bagażnika choć gdyby nie firmowy Caddy dalej szukałbym Caravana... podczas codziennej eksploatacji C26NE nie dało się nie zauważyć niedoboru mocy i spalania lpg o ok. 1,5 litra większego od C20NE... Po długich i burzliwych obradach/litrach wypitego piwska zapadła decyzja... SWAP... jak się okazało strzał w 10tkę... silniczek pierwsza klasa... żadnego lpg coby go nie zespuć... osiągi prawie jak w MV6... spalanie jak w Polonezie... stawka ubezpieczenia za 2,6 jest taka sama jak za 3,0... C20NE miałem ubezpieczone w PZU... obecnie jestem w Linku, ale od stycznia będę jeszcze gdzie indziej... i co? mały paradoks... pomimo 65% zniżki w PZU od stycznia będę płacił za 3,0 o ok. 100zł mniej na rok niż za 2,0
Mega, zapomniałem o czymś ?
pozdr. ----------------- *** LOS OMEGAS BESTIALES ***
"po co mi eSka na malucha!?" |
| 2020-08-20 14:14 | |
Następna strona [ 1 2 ] |
|