2019-02-24 00:35:43
Cytat:
|
2019-02-18 10:48:54, janns pisze:
Dzięki za szybką odpowiedź Myślę że najpierw jak radzisz powiem żeby sprawdzili wszystkie szpilki. I wtedy podejmę decyzję co dalej robić. W rozmowie tel. zapewniali mnie że znają temat i robili już takie coś , ale widzę że to wcale nie jest takie proste.
|
|
Temat jest znany jak rosyjska ruletka …..wkładasz jeden naboj na szesc komor kręcisz bębnem i walisz w leb.I jednym się udaje a niektórym niestety.
Ogolnie w tym przypadku kreci i strzela mechanik i niewielka to pociecha bo leb jest dalej twój niestety.
Szpilki wylaza z gwintem na srodkowych cylindrach i teraz rozluznia się polaczenie glowica blok a naprezenia powodują skrzywienie bloku i głowicy ale puki nie rozbierzesz i nie pomierzysz to niewiadomo na ile się skrzywilo.Niewiadomo tez ile można zebrac bezpiecznie.
W skrajnym przypadku silnik będzie chodzil prawie normalnie ale będzie wywalalo za bogaty skład mieszanki i nic z tym nie zrobisz bo obnizajac glowice zmieniają się fazy rozrządu a ten silnik na bezpośrednim wtrysku jest na to ultra wrażliwy.....to taki przykład z zycia wzięty bo ostatnio jednemu mechanikowi nie wyszlo
Niby wszystko zrobil ok ale panowie w zakładzie zebrali ciut za dużo ,no coz zato ciśnienie sprężania było jak w nowym a nie po 300tys.
-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer