2017-12-20 00:20:03
Cytat:
|
2017-12-19 20:13:35, Avensis4 pisze:
Ładowarka Volvo , za wysokie jest napięcie ładowania prawdopodobnie bo jest 28,8 V a powinno być 27,3 V maks. w liczniku kontrolki są takiego typu jak w yarisie obrotomierz na pasku i stoją w miejscu , ciśnienia oleju, temperatury płynu . Po podpięciu pod kompa działają poprawnie. Kwiatki takie silnik był robiony i mechanicy poskładali nie wiem czy Alternator nie za duży Amperomierz ma czy to od niej . Masy posprawdzane i z alternatora nie podaje plusa na licznik żeby kontrolkę zgasić ...
|
|
Tos Pan poszedl po bandzie
ale jezeli to jest taki alternator z regulatorem napiecia wewnatrz to jak odepniesz wtyczke to z instalacji musisz miec na jednym stale na drugim po zaplonie takie napiecie jak z akumulatorow i jak obciazysz to mala zaroweczka taka powiedzmy 1,2 w lub 5w to powinna swiecic.
Mialem tak ostatnio w Avensisie wiazka sie przetarla do obudowy rozrzadu i kabel pozielenial
mierzac miernikiem bylo napiecie ale ja zawsze sprawdzam zaroweczka 1,2w i ta juz nie swiecila a napiecie siadalo bo sniedz nie przewodzi tak jak miedz.Brakowalo wiec jednego zasilania a alternator ladowal 18V.Po podaniu brakujacego plusa ladowanie bylo normalne i kontrolka gasla.
Wiec sprawdz zaroweczka i szukaj przetartej wiazki na silniku.Aby zgasla kontrolka ladowania regler musi przestac wystawiac mase na zestaw wskaznikow.
Niedam sobie obciac ze tak jest w koparce Volvo ale jest to wiecej niz bardzo prawdopodobne.
-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer