Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

Zbyt wysoki poziom oleju

 Moderowane przez: Bialy, urg
 MotoNews.pl » Los Omegas Bestiales ...

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<
 Autor 
 2004-08-16 09:56:43

Słuchajcie ten max to jest dla posiadaczy auta oznaka że wiećej NIE. Przestańcie dywagować czu 5 mm to jest dużo czy nie. To jest mało. Silnik jest tak zbudowany aby ktoś moglby sobie ten olej przelać i żeby nie było problemu. Jest margines błędu założony przez producenta. Dopiero jak będzie z 15 mm lub więcej to może być big problem. Ja jeżdzę pomiedzy 3/4 a max. Sprawdzam tylko na zimnym silniku np po nocy i dolewam litr na 2 tys jak jest hardkor lub około 3 tys jak spokój . Norma zużycia dla c30se/sej to 1,5 litra na 1 tys km. Dla 2.0 0,75 litr na 1 tys. Powyżej tego remont silnika. Niestety nie wiem jak norma jest dla C30xei .



-----------------


[ wiadomość edytowana przez: PiotrS dnia 2004-08-16 09:57:40 ]
2025-11-14 21:21
  
 
 2004-08-16 09:46:13

Cytat:
2004-08-16 09:36:45, boogie pisze:
W kwsetii zwiekszonego ciśnienia.....
Czy najpierw nie wyrzuci oleju bagnetem, po wcześniejszym lekkim wypchnięciu go ???



I pozostaje jeszcze odma...

-----------------
**LOB** Exclusive Club of Opel Omegadon't drink'n'drive if you can smoke'n'fly
2011-02-24 20:21
  
 
 2004-08-16 09:36:45

W kwsetii zwiekszonego ciśnienia.....
Czy najpierw nie wyrzuci oleju bagnetem, po wcześniejszym lekkim wypchnięciu go ???

-----------------
2025-03-02 13:43
  
 
 2004-08-13 23:22:13

No tak... jestem posiadaczem turbodiesla.
Niektórzy radzili mi żebym utrzymywał poziom oleju na 3/4 bagnetu ze względu na smarowanie turbiny (tym bardziej że mam założonego boxa-zwiększone obroty turbiny = zwiększone zapotrzebowanie na smarowanie). Ale czytając post chudego01 jestem pełen obaw co do słuszności tych rad.
Z drugiej strony, w razie czego regenerować turbinę czy wymieniać uszczelki... Koszty mówią same za siebie
2021-12-26 00:52
  
 
 2004-08-13 23:13:11

Acha....
Wysokie poziom oleju-wzrost ciśnienia-brak jego ujścia-wydmuchane uszczelki= silnik dupa i do tego osłabienie osiągów+ciężka praca w/w....

Dziwne... niby takie proste a nie skojarzyłem faktów
2021-12-26 00:52
  
 
 2004-08-13 23:01:06

przy zbyt wysokim poziomie oleju w silniku wytwarza sie duze cisnienie, ktore moze powydmuchiwac uszczelki i doprowadzic do rozszczelnienia silnika. Poprostu cisnienie nie ma któredy uciec to znajduje sobie swoja droge
2012-08-07 06:48
  
 
 2004-08-13 22:50:06

Cytat:
2004-08-13 22:46:29, kuba pisze:
Próbowałem cos znaleźć na ten temat na forum, ale skończyło się fiaskiem. Wszyscy wiemy, co się stanie jak zabraknie smarowania.
Natomiast ja chciałbym poznać skutki przecholowania z poziomem oleju w silniku.
Pragne nadmienić, że niestety nie mam problemu z w/w. To tylko zwykła ciekawość, tak na przyszłość w razie czego

[ wiadomość edytowana przez: kuba dnia 2004-08-13 22:49:14 ]



chyba słabo szukałeś...

-----------------
www.motoryzacja.sklep.pl
2013-08-03 22:11
  
 
 2004-08-13 22:46:29

Próbowałem cos znaleźć na ten temat na forum, ale skończyło się fiaskiem. Wszyscy wiemy, co się stanie jak zabraknie smarowania.
Natomiast ja chciałbym poznać skutki przecholowania z poziomem oleju w silniku.
Pragne nadmienić, że niestety nie mam problemu z w/w. To tylko zwykła ciekawość, tak na przyszłość w razie czego

[ wiadomość edytowana przez: kuba dnia 2004-08-13 22:49:14 ]
2021-12-26 00:52
  
 
 
 MotoNews.pl » Los Omegas Bestiales ...

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM