2004-08-26 17:34:34
Witam kolegę krajana,
sprawa jest prosta jak budowa cepa.
Istotne jest tylko to, czy masz klimę, ja niestety nie, ale w przypadku wymiany chłodnicy na szczęście, mniej odkręcania.
Kolejność działania:
1- spuścić płyn z układu ( na samym dole po stronie aku jest śliczny czerwony kurek), załóż kawałek rurki śr ok 10 mm na króciec i spuść do miski
2- jeśli masz osłonę z tworzywa 3 częściową dzieloną od gory odkręć
3- rozłącz kostki zasilania wentylatora chłodnicy, złącze czujnika temperatury
4- odłącz węże chłodnica-termostat chłodnica - blok( takie grube na dole i górze)
5- odłącz przewod idący od zbiornika wyrównawczego
6- odkręć wszystkie przewody od klimy dochodzące do chłodnicy
7-zdemontuj czujnik temperatury( klucz nr 27)
8- szczypcami zdejmij sprężyny boczne 2 szt po bokach chłodnicy
9- odkręć obudowę wentylatora wraz z wentylatorem śruba M6 2 szt klucz 10
10 hurrrra teraz chłodnica łapkami do gory wychodzi bez trudu
Montaż w odwrotnej kolejnośći
P.s.
oczywiście dotyczy to namiastki silnika rozrusznikiem zwanego czyli X20XEV
Powodzenia, jakby co służe osobistą konsultacją, w końcu nie dość, że omesiarze, to jeszcze krajanie
Janusz
-----------------