Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

Uszczelka pod głowicą - Pilne

 Moderowane przez: Bialy, urg
 MotoNews.pl » Los Omegas Bestiales ...

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<  Następna strona 
[ 1 2 3
 Autor 
 2007-06-01 16:51:36

szpilki od kolektora ukręcili (dwie) podczas ściągania kolektora.

Silnik juz poskładany, autko jezdzi, obroty na wolnych o niebo równiejsze, układ chłodzenia sie niezapowietrza.

Gdyby kogoś interesowały aktualne koszty to:

uszczelka pod głowice
uszczelka pod osłone klawiatury,
uszczelki kolektorów int ext
Jakaś uszczelka na głowice od strony kopółki (niewiem o co chodzi)
uszczelka kolektora pod dwórurke
simeringi na wałki
planowanie głowicy
płyn chłodniczy
pasek rozrządu (reszta rozrządu jest prawie nowa 20tys wiec nieruszane)
robota (robota 350zł)

za to około 700zł


Jeszcze robiłem od razu tuleje wahaczy przód:

tuleje febi + robota
200zł za obie strony


Dokładnie cała wizyta w warsztacie 915zł


Jeszcze sie nie załamałem



2013-10-15 19:06
  
 
 2007-05-31 17:38:00

Nowa uszczelka nowe szpilki- tis.

-----------------
.::LΩΞ ΩΜΕGΛΞ ΒΕΞΤΙΛLΕΞ::.

... bo jestem niedobry ...

urg23.wordpress.com
2023-11-15 10:16
  
 
 2007-05-31 15:47:17

Cytat:
2007-05-31 15:01:17, autoseba pisze:
I radzę czasami odejść od literatury i teorii


A ja radze czasem do niej zajrzec.
Cytat:
bo z takim podejściem długo tutaj nie pociągniesz.


A kim ty jestes?? To jest forum a nie kolko wzajemnej adoracji. W tym przypadku nie masz racji i tyle.Na temat mojego doswiadczenia nic niestety nie wiesz, za to z osadzaniem radzisz sobie doskonale.
Dla mnie tez EOT
2015-10-02 11:40
  
 
 2007-05-31 15:01:17

Twoja racja , mój spokój.

I radzę czasami odejść od literatury i teorii , bo z takim podejściem długo tutaj nie pociągniesz.

...dla mnie koniec tematu

-----------------
Hamownia , Immobilizery , Naprawa ECU EDC15 EDC16 , Diagnostyka Launch X431 , Naprawa Liczników

WSZELKIE SPRAWY HANDLOWE TYLKO NA MAILA

autoseba@o2.pl
2008-08-18 23:59
  
 
 2007-05-31 13:16:56

Cytat:
2007-05-31 12:56:15, autoseba pisze:
Widzę że kolega uczęszczał na specjalistyczne kursy , prowadzone przez producenta uszczelek i szpilek Elring... , dysponując taką wiedzą.


Twoja plytka zlosliwosc sugeruje ze nalezysz do grupy tych co zawsze maja racje i nie znosza kiedy ktos mowi ze jej nie maja?? Podaj choc jeden logiczny argument, dla ktorego wymysliles sobie mozliwosc dwukrotnego uzycia srub dla glowicy w benzynie a tylko jednokrotnego w dieslu. W kazdej literaturze zaleca sie wymiane tych srub tak dla ON jak i Pb (jak i wielu innych srub i nakretek).

[ wiadomość edytowana przez: Raspi dnia 2007-05-31 13:19:38 ]
2015-10-02 11:40
  
 
 2007-05-31 12:56:15

Cytat:
2007-05-31 10:41:28, Raspi pisze:
IMHO szpilki wymienia sie za kazdym razem zarowno w dieslu jak i w benzynie.Wg mojej wiedzy sa 4 rodzaje szpilek do glowicy jednak kazdy z nich podlega odksztalceniom i jest "jednorazowego" uzytku.


Widzę że kolega uczęszczał na specjalistyczne kursy , prowadzone przez producenta uszczelek i szpilek Elring... , dysponując taką wiedzą.

-----------------
Hamownia , Immobilizery , Naprawa ECU EDC15 EDC16 , Diagnostyka Launch X431 , Naprawa Liczników

WSZELKIE SPRAWY HANDLOWE TYLKO NA MAILA

autoseba@o2.pl
2008-08-18 23:59
  
 
 2007-05-31 10:41:28

Cytat:
2007-05-29 11:32:46, autoseba pisze:
Szpilki należy wymieniać w dieslu za każdym razem ,a w benzynie co drugi raz , bo się wyciągają podczas dokręcania.


IMHO szpilki wymienia sie za kazdym razem zarowno w dieslu jak i w benzynie.Wg mojej wiedzy sa 4 rodzaje szpilek do glowicy jednak kazdy z nich podlega odksztalceniom i jest "jednorazowego" uzytku.
2015-10-02 11:40
  
 
 2007-05-31 09:23:57

Cytat:
2007-05-30 17:08:56, raptor pisze:
No i panowie mechanicy ukrecili szpilke od kolektora. Czy mam mieć do nich pretensje,czy po prostu tak bywa i inaczej sie nie da jak nie puszcza śruba? Pewnie trzeba bedzie rozwiercić to co zostało w głowicy, nagwintować i włożyć szpilke o wiekszej średnicy. Jak jest tu jakis człowiek co robi podobne rzeczy to niech powie czy czesto sie mu zdarza zrywanie tych szpilek.


jak ukręcili to niech naprawiają, w końcu są "fachowcami"

-----------------
Omcia jest fajna.
2015-06-03 09:08
  
 
 2007-05-31 09:20:17

Ukręcili podczas zakładania , czy wyciągania ? Jak podczs wyciągania to norma , ale jak podczas zakładania to ukręcili szpilke , ponieważ kolektor wydechowy jest krzywy (banan) , standart w naszych modelach . Dokręcając na maxa z jednej strony , druga odchodzi i dokręcanie tej drugiej strony prowadzi do wyciągnięci szpilki i urwania jej , co to za fachowcy ,którzy o tym nie wiedzą.

Taki kolektror przy wyciąganiu głowicy , trzeba sprawdzić liniałem i w razie konieczności splanować i szpilki się nie będą urywać.


-----------------
Hamownia , Immobilizery , Naprawa ECU EDC15 EDC16 , Diagnostyka Launch X431 , Naprawa Liczników

WSZELKIE SPRAWY HANDLOWE TYLKO NA MAILA

autoseba@o2.pl




[ wiadomość edytowana przez: autoseba dnia 2007-05-31 09:25:07 ]
2008-08-18 23:59
  
 
 2007-05-31 08:02:35

Niestety moze sie to zdazyc...Ale jest kilka sposobow na wykrecenie takiej szpilki bez uszczerbku dla gwintu wiec glowa do gory Inna sprawa ze czasem sie po prostu nie da i trzeba rozwiercic i zrobic nowy gwint.
2015-10-02 11:40
  
 
 2007-05-30 17:08:56

No i panowie mechanicy ukrecili szpilke od kolektora.

Czy mam mieć do nich pretensje,czy po prostu tak bywa i inaczej sie nie da jak nie puszcza śruba?

Pewnie trzeba bedzie rozwiercić to co zostało w głowicy, nagwintować i włożyć szpilke o wiekszej średnicy.

Jak jest tu jakis człowiek co robi podobne rzeczy to niech powie czy czesto sie mu zdarza zrywanie tych szpilek.
2013-10-15 19:06
  
 
 2007-05-29 11:32:46

Cytat:
2007-05-29 10:49:44, raptor pisze:
Czy wymiana śrub na nowe jest konieczna, dlaczego jeśli można widzieć? Naciągają sie, a jest ograniczenie głębokości wkręcenia czy jak? Czy typowy zakład co robi serwisy w tym temacie powinien o tym wiedzieć czy bede musiał ich uświadomić ze mają wymienić na nowe? Jak to wyglądało u was? [ wiadomość edytowana przez: raptor dnia 2007-05-29 10:51:40 ]


Szpilki należy wymieniać w dieslu za każdym razem ,a w benzynie co drugi raz , bo się wyciągają podczas dokręcania.

-----------------
Hamownia , Immobilizery , Naprawa ECU EDC15 EDC16 , Diagnostyka Launch X431 , Naprawa Liczników

WSZELKIE SPRAWY HANDLOWE TYLKO NA MAILA

autoseba@o2.pl
2008-08-18 23:59
  
 
 2007-05-29 10:49:44

Czy wymiana śrub na nowe jest konieczna, dlaczego jeśli można widzieć? Naciągają sie, a jest ograniczenie głębokości wkręcenia czy jak?

Czy typowy zakład co robi serwisy w tym temacie powinien o tym wiedzieć czy bede musiał ich uświadomić ze mają wymienić na nowe? Jak to wyglądało u was?

[ wiadomość edytowana przez: raptor dnia 2007-05-29 10:51:40 ]
2013-10-15 19:06
  
 
 2007-05-28 15:37:30

Cytat:
2007-05-28 15:28:09, stanek39 pisze:
Na mysli mam orginalna uszczelkę GM z ASO, a jak masz zamiar zakładac taką "solidnie wykonaną za 100-120 zł" to powodzenia, bo niekoniecznie "wazniejsza jest "kultura i dokladnosc" wykonywanej przy tym pracy" ale jakośc uszczelki przede wszystkim. A cena wydaje mi się nie wygórowana (porównując ceny "renomowanych" firm w Krakowie trudniących sie w tego typu naprawach, nie mówiąc juz o ASO) biorąc pod uwagę wykorzystane częsci i to co zostało zrobione przy okazji wymiany uszczelki. Pewnie mozna to zrobic taniej, ale ja nie mam czasu i pieniędzy zeby za chwile robic to samo drugi raz u "znajomego fachowca z polecenia Heńka" w garażu.


Pozwole sobie sie nie zgdodzic Twoje kochane ASO i tak uzywa uszczelki zrobionej przez Elringa albo Goetza bo najczesciej one ida na "pierwszy montaz" A co do kultury pracy i dokladnosci-chyba nie masz za wiele wiedzy na ten temat wiec EOT.
2015-10-02 11:40
  
 
 2007-05-28 15:28:09

Na mysli mam orginalna uszczelkę GM z ASO, a jak masz zamiar zakładac taką "solidnie wykonaną za 100-120 zł" to powodzenia, bo niekoniecznie "wazniejsza jest "kultura i dokladnosc" wykonywanej przy tym pracy" ale jakośc uszczelki przede wszystkim. A cena wydaje mi się nie wygórowana (porównując ceny "renomowanych" firm w Krakowie trudniących sie w tego typu naprawach, nie mówiąc juz o ASO) biorąc pod uwagę wykorzystane częsci i to co zostało zrobione przy okazji wymiany uszczelki. Pewnie mozna to zrobic taniej, ale ja nie mam czasu i pieniędzy zeby za chwile robic to samo drugi raz u "znajomego fachowca z polecenia Heńka" w garażu.
2015-08-20 17:17
  
 
 2007-05-28 13:22:47

Cytat:
2007-05-28 12:44:13, stanek39 pisze:
aha i jesli chodzi o uszczelki to tylko orginalne, chyba ze za jakis czas masz zamiar znowu to robic od nowa


Co masz na mysli piszac "oryginalne"? Wystarczy, ze bedzie markowa (elring, goetze,itd) - IMO wazniejsza jest "kultura i dokladnosc" wykonywanej przy tym pracy, z tym jest roznie bo to wydluza CZAS uslugi a jak wiadomo czas to pieniadz Ilu znamy mechanikow, ktorzy posluguja sie kluczem dynanometrycznym i miara katowa?
Co do ceny-wydaje sie nieco wygorowana.No ale moze zaklad sie ceni...sruby wymieniales? Koszt markowej uszczelki nie powinien byc wyzszy niz 100-120pln..Edit: znalazlem Elringa za 49 pln i Goetze za 52 pln.W aso pewnie 250 Sruby 43pln.Uszczelka kolektora wydechowego Elring:40pln Ssacego będzie jeszcze taniej.

[ wiadomość edytowana przez: Raspi dnia 2007-05-28 13:52:11 ]
2015-10-02 11:40
  
 
 2007-05-28 12:44:13

aha i jesli chodzi o uszczelki to tylko orginalne, chyba ze za jakis czas masz zamiar znowu to robic od nowa
2015-08-20 17:17
  
 
 2007-05-28 12:42:21

ja to przerabiałem w październiku, koszt ok. 1300 zł. A w koszty weszło:
-uszczelka po głowice oraz inne usczzelki oczywiście wszystko orginalne
-planowanie głowicy i przy okzazji zrobili uszczelniacze i sprawdzili mi szczelnośc
-zmieniłem od razu rozrząd
-oczywiście robocizna
Mozna oczywiście taniej, kupic uszczelki nie orginalne i zrobic samo planowanie głowicy, ale jak juz to bedzie rozebrane wszystko to lepiej zrobic bo rozbierania jest troche a dostęp zeby to wszystko odkrecic jest fatalny.
pozdrawiam
2015-08-20 17:17
  
 
 2007-05-27 23:08:06

Dopne sie.

Jak wam robili uszczelke pod głowicą w X20XEV to ile was skasowali za robocizne?

Po ile jest oryginł uszczelki i czy założyć lepiej oryginał czy moze macie jakiś dobry zamiennik?

Przy wymienie odkręcali obydwa kolektory?

Jest tam coś co mechanior może zepsuć, jakieś innowacje w porównaniu z wiekszością innych silników?

2013-10-15 19:06
  
 
 2005-10-22 10:15:25

Cytat:
2005-10-21 17:39:35, DrA pisze:
wzrost temperatury w bagazniku ??




dopiero dzisiaj to zobaczylem

no przewaznie wrost temp w kufrze nastepuje w wyniku przejedzenia sie kierowcy bigosem lub grochowka


-----------------
only at J E E P ...
2015-12-15 21:08
  
 
   Następna strona 
[ 1 2 3
 MotoNews.pl » Los Omegas Bestiales ...

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM