Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

Wydech POWERFLOW omega B V6

 Moderowane przez: Bialy, urg
 MotoNews.pl » Los Omegas Bestiales ...

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<  Następna strona 
[ 1 2
 Autor 
 2008-04-28 21:07:55

Obstawiam nieseryjne wałki, chipsem ani tym bardziej przestawionym rozrządem takiego przebiegu momentu się nie uzyska w n/a

-----------------
 
 
 
 2008-04-28 20:42:07

kłurwa skąd tak hartkorowy przebieg momentu?
zlazłem teraz do autka pełen nadziei, że multiram nie bangla, ale niestety wszystko bangla.
o co kaman?
rozrząd przestawiony?
wałki jakieś hartkor sport?
czips założony przez niemca?
chyba czas zacząć szczocha rozkręcać by znaleźć sprawcę małego zamieszania
jakie silniki mają takie wykresy? motocyklowe?

-----------------
www.motoryzacja.sklep.pl
2013-08-03 22:11
  
 
 2008-04-26 11:36:37

Zero "puszków" srebrnych i na pająki.
czysta seria w dolocie z papierową wkładką
Po założeniu powerflow spodziewałem się znaczących spadków Nm w zakresie 3000-5000 obr/min i tym bardziej spadku koniuff.
z gówna bata się nie ukręci


-----------------
www.motoryzacja.sklep.pl

[ wiadomość edytowana przez: MEGA_3 dnia 2008-04-26 11:44:41 ]
2013-08-03 22:11
  
 
 2008-04-26 11:25:54

tja
wykres momentu wygląda prawie jak wykres mocy

-----------------
only at J E E P ...
2015-12-15 21:08
  
 
 2008-04-26 10:15:18

Cytat:
Moc całkiem fajna, ale wpływu wydechu zbyt dużego niema

Jakiś tam ma - moment w górnym rejestrze poszedł parę niutków do góry.

Btw, Megi to Twoje V6 jest zapuszkowane? Przebieg momentu w obu pomiarach nie ma wiele wspólnego z seryjnym (słaby dół, dobra góra)

Nawet wykresa walnąłem




-----------------


[ wiadomość edytowana przez: Immo dnia 2008-04-26 10:15:45 ]
 
 
 
 2008-04-26 08:28:49

Więc jakby sprowadzić to do ciśnienia nominalnego (1013,25hPa) to wychodzi:
1szy pomiar - 228,3x1013,25/1005=230,17KM
2gi pomiar - 232,9x1013,25/1015=232,50KM
Moc całkiem fajna, ale wpływu wydechu zbyt dużego niema
(232,50-230,17)/232,50=1,002%

-----------------
who dares wins
2019-12-21 15:28
  
 
 2008-04-26 08:03:09

dane dot ciśnienia, temp powietrza są wpisywane za każdym pomiarem zgodnie ze stanem rzeczywistym.
wczoraj mieliśmy około 23.00 1015 hPa i 9 st C, poprzednio było 1005 hPa i 8 st C.
te dane muszą być zgodne z realem bo kwiatki wychodzą

-----------------
www.motoryzacja.sklep.pl
2013-08-03 22:11
  
 
 2008-04-26 07:49:35

Hej
No postęp jest
A masz dane dotyczące ciśnienia atmosferycznego??

-----------------
who dares wins
2019-12-21 15:28
  
 
 2008-04-26 00:48:04

hamowane dopiero dziś.
oto co wypluło:






-----------------
www.motoryzacja.sklep.pl
2013-08-03 22:11
  
 
 2008-04-20 18:04:22

pomiar na hamowni zrobimy we wtorek wieczorkiem.
w kabinie przy zamkniętych szybkach jest cicho (słyszalne są jedynie niskie tony, ale nie irytują), dopiero powyżej 5 tyś obr zaczyna się hartkor
natomiast poza kabiną to już troszkę gorzej . ryczy strasznie

-----------------
www.motoryzacja.sklep.pl
2013-08-03 22:11
  
 
 2008-04-20 16:56:42

fajny dźwięk, chyba nie będzie za bardzo irytował

a teraz pomiar pls

-----------------
...hodowca.
2024-01-14 01:03
  
 
 2008-04-19 23:29:02

Hej

...no no, nawet nawet

Zapewne w realu jest jeszcze lepiej.

Domyślam się, że niedługo posłuchamy na żywo ?

-----------------
Pozdro
mayster
2013-04-18 16:52
  
 
 2008-04-19 23:12:03

tak plumka poniżej opisana rzeźba.
nagrywane z fotela kierowcy, otwarta szyba drzwi kierowcy:

wydech omega V6

a tak w wersji jeszcze roboczej ta rzeźba próbuje wyglądać



-----------------
www.motoryzacja.sklep.pl
2013-08-03 22:11
  
 
 2008-04-13 00:37:16

oto wykres seryjnego V6 z wyciętymi katami i seryjnym wydechem
za tydzień będzie wykres po założeniu powerflow


-----------------
www.motoryzacja.sklep.pl
2013-08-03 22:11
  
 
 2008-03-30 18:34:49

Cytat:
2008-03-30 11:55:14, -kudlaty- pisze:
To, ze jakiś gość wziął obciął fabryczny wydech zaraz za katami, i na jego wzór zbudował wydech na sportowych tłumikach i rurach o większej średnicy, najprawdopodobniej w celu zwiększenia mocy.


same rury o większej średnicy mocy nie dodadzą - wręcz przeciwnie, można sporo zepsuć.
Myk z większą średnicą ma sens jeśli coś porządnie nadłubane w silniku.
2024-01-14 01:03
  
 
 2008-03-30 15:25:54

To w takim razie nie bardzo wiem, czym mógł sie kierować budowniczy, może tym ze potrzebował kolanek i akurat takie posiadał
Jednak moim zdaniem, optimum to cos okolo 45mm wewnatrz
(m5 e34, chyba 3.6l właśnie takie posiada)

-----------------
[s] Czesci do Senatora 3.0 24V
2016-06-20 19:03
  
 
 2008-03-30 15:12:55

Cytat:
2008-03-30 10:15:37, 7gsi pisze:
szybka akcja, myslałem, że kupił zork



ja tu tylko klikam
szybka średnio, sprzedający mało kontaktowy...

-----------------
2013-09-22 22:39
  
 
 2008-03-30 14:02:37

wydech fabryczny/standardowy chwilę temu był mierzony.

rury wydechowe przy flanszy mają fi 50-51 na całej długości aż do tłumika końcowego

a w tym POWERFLOW jest inaczej






to w temacie średnic

-----------------
www.motoryzacja.sklep.pl
2013-08-03 22:11
  
 
 2008-03-30 13:02:52

Zwrocilem na to uwage.
u mnie jest tak jest samo flansze ~60mm rury ~45mm (wszystko GM'owski)

-----------------
[s] Czesci do Senatora 3.0 24V
2016-06-20 19:03
  
 
 2008-03-30 12:47:34

V6 ma 50 mm,
proponuję przyjrzeć się zdjęciu z fabryczną stalową flanszą do połączenia z katalizatorami.
gdyby w V6 miało być 45 mm to i flansza miałaby inną średnicę

-----------------
www.motoryzacja.sklep.pl
2013-08-03 22:11
  
 
   Następna strona 
[ 1 2
 MotoNews.pl » Los Omegas Bestiales ...

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM