Witam sprawa jest dosyc prosta Uklad sterowania centralnym zamkiem(silownikami) ma zazwyczaj dwa przewody pozwalajace na sterowanie z alarmu!!! co do polaryzacji wystarczy podlaczyc te kabelki (obojetnie jak) do ukladu alarmowego , Jezeli po wlaczeniu alarmu auto sie zamknie to dobrze trafiles z polaryzacja jezeli sie otworzy to nalezy zamienic te dwa kabelki!! Ja mam w swoim essim alarm "prestige" i po zamontowaniu silownikow tak wlasnie zrobilem
Jesli moge sie wtracic, to z tymi kolorami to roznie bywa. Ja podlaczalem tydzien temu centralny z alarmem i aby nie bladzic miedzy przewodami w wiazce z drzwi szybciutko sciagnelem tapicerke drzwi i sprawdzilem u samego zrodla (w zamku) jakie sa kolory przewodow centralnego (miernik do reki i wbij sie w jeden przewod, drugi do masy i zobacz wciskaj klamke przy zamknietych drzwiach patrzac w ktorym polozeniu pojawia sie napiecie) - znajdziesz otwieranie i zamykanie. I konkluzja do kolorow. U mnie zanim przewody od centralnego doszly do wiazki wewnatrz samochodu to zmienily kolor dwa razy .Mialem od kologi podane kolory do tego samego modelu ale nie bylo one takie jak u mnie. POLEGAJ NA MIERNIKU< TO PODSTAWA
Przechodzilem przez to jakis miesiac temu - jest to prosta sprawa, ale w moim przypadku nie obylo sie bez przekaznikow (mam alarm LangeFord), niestety nie robilem tego sam - ale wiem ze kwestia jest podpiecia 2 kabelkow w wiazke z ktorychkolwiek drzwi. Jezeli chcesz moge zobaczyc jakie sa kolory tych kabelkow i ew porobic fotki calosci.
.... zależy od alarmu ...... musisz sprawdzić ...... w ostateczności można sobie poradzić stosując przekażnik gdyby okazało sie że masz odwrotne polaryzacje ......
----------------- tti 770 + hustler :)
... jestem ... a jak mnie nie ma to też jestem .... tylko gdzie indziej ...