Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

[126] Silnik Fl do elxa z nowym zapłonem

 Moderowane przez: Furiosus, fuso, mar125, rallyfilip
 MotoNews.pl » TheFiatAndTheFurious

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najstarszych wypowiedzi <<
 Autor 
 2004-12-25 00:32:07

Witam

mam pytanie do osob znajacych sie na elektryce i bedacych laskawymi podpowiedziec.

Sytuacja wyglada nastepujo:

1. Do 126p Fl zrobiono od podstaw silnik (nawiasem mowiac calkiem fajnie chodzil),

2. Fla juz nie ma bo dostal w tyl (silnik caly),

3. Ma byc elx (elegant) za niedlugo,

4. W elxie jest inny zaplon, blok, moduly, pochlaniacze par, czujniki polozenia walu korb,

5. Duzy problem bedzie aby tamten silnik z fla wsadzic do pieknego eleganta ??

5.1. podejrzewam ze mozna zrezygnowac z wszystkich udogodnien elektronicznych elxa a po prostu wsadzic silnik fla i podlaczyc do starej cewki ?? czy moga wystapic jakies inne problemy

z gory bylbym wdzieczny za podpowiedzi

pozdrawiam serdecznie

[ wiadomość edytowana przez: ndriu dnia 2004-12-25 00:33:18 ]
2010-07-30 23:21
  
 
 2004-12-25 00:55:34

Nie widze problemow zadnych musisz przelozyc z silnika ela kolo i czujniki podpiac pod instalacje i tyle. aprat zostawiasz zeby sobie siedzial gdzie siedzi i juz. btw to witam w druga strone mzoe byc cierzej bo musisz jeszcze inna cewke podpiac i inaczej instalke pociagnac chyba zreszta nie warto lepiej modul miec

-----------------
2008-01-06 23:36
  
 
 2004-12-25 09:46:53

To proste. Pomarańczowy przewód idący do instalacji modułu trzeba przedłużyć i podciągnąć do cewki którą montuje się tam gdzie jest w starych modelach. Przewód od aparatu podłączasz z drugiej strony cewki i śmiga. Niepotrzebną instalację wycinasz i już. Jeżeli coś było robione w silniczku to lepiej sobie zrobić zapłon mechaniczny. Można zawsze coś podregulować itp.
Pozdrawiam
nitro

-----------------
www.trs-racing.pl
Personalizacja samochodów, SWAP, przebudowa do sportu i streetracingu, odbudowa, modyfikacje i części do youngtimerów.
2014-09-21 21:03
  
 
 2004-12-27 17:46:39

ok dzieki za odpowiedzi chociaz sa troche odmienne

czy ktos z Forumowiczow mial do czynienia za takim przypadkiem ?? - stary silnik (fl) w nowym maluchu (elx)

pozdrawiam
2010-07-30 23:21
  
 
 2004-12-27 21:14:16

Cytat:
2004-12-27 17:46:39, ndriu pisze:
ok dzieki za odpowiedzi chociaz sa troche odmienne czy ktos z Forumowiczow mial do czynienia za takim przypadkiem ?? - stary silnik (fl) w nowym maluchu (elx) pozdrawiam

ja znam taki przypadek,nie ma najmniejszego problemu cos takiego zrobic do silnika z fl wkładasz koło pasowe i czujnik połozenia wału i wsjo reszte aparatury czyli ta podstawke pod gaznik tez zmieniasz i po krzyku
2007-06-15 14:51
  
 
 2004-12-28 08:30:05

Witam,

Jesli juz chcesz zostawic caly osprzet z FL-a i stara cewke, to pamietaj o przewodzie oporowym (bo w EL-u to chyba takiego wynalazku nie ma).
2015-02-13 07:44
  
 
 
 MotoNews.pl » TheFiatAndTheFurious

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM