2003-01-14 21:39:57
Robiłem to kiedyś, może nie wszystko pamiętam, ale:
1. Zdjąć górną osłonę kolumny kierowniczej:
- odkręcić 2 małe wkręty dostępne "za" kierownicą, po jej obróceniu o odpowiedni kąt. Można ich w pierwszej chwili nie zauważyć bo mają czarne zaślepki o średnicy ok 5 - 7 mm
- odkręcić wkręty od dołu w/w osłony, łączące część dolną z górną.
Jeśli zdjąłeś górną część osłony kolumny, odsłoniłeś właśnie pierwszy wkręt panela wskaźników. Jest on na środku tuż nad koluną kierowniczą, poniżej panela.
2. Wyjąć obie kratki środkowego nawiewu powietrza (podważając z boków np. wkrętakami). Odkręcić właśnie odsłonięte wkręty mocujęce nawiew i wyjąć go.
Odsłoniłeś właśnie drugi i ostatni wkręt panela.
3. Po pdkręceniu obu wkrętów panela unieść lekko prawą stronę i całość wysunąć kilka cm w prawo (z lewej strony jest on tylko wsunięty). Pozwoli to na dalsze (2 - 3 cm) odchylenie panela do siebie.
4. Po odchyleniu panela na grubość ręki, trzeba odpiąć z tyłu 3 lub 4 kostki elektryczne (przewody są dość krótkie więc trudno tam zajrzeć - trzeba działać po "omacku")
5. Dopiero teraz panel jest Twój!
--- THE END ---