| | |
Sortuj wg daty: rosnąco malejąco | |
| Autor | |
KaZaK
 Ford Focus KOMBI 200 ... Warszawa | 2005-03-13 11:51:05 Witam Wszystkich.
Wczoraj znowu padł mi alternator... zero zsilania i to na środku mosty Siekierkowskiego.
Stał się to w drodze na imprezke do Kosty... i cała szczęście bo w ciągu 15 min. zjawiłasie ekipa ratunkowa w składzie :
Kosta + Towarzyszka życia
Bartek 1112
Norbert84
A jak fajnie jedzie się na lince podczas paskudnej pogody... gdy nie chodzą wycieraczki  poprostu masakra
Po około 200 metrach już nic qrna nie widziałem i polegałem tylko na światłach kosty widzianych przed sobą poprzez zapaprana szybę....
Całe szczescie kolumnę nieszczęścia zamykał Bartek.
W ten sposób, bez świateł, hamulców, wspomagania i wycieraczek dotarliśmy do mnie pod dom....
Jeszcze raz dzięki za pomoc... a teraz kombinuję jak zaciągnąć padnięte bydle do Sławka.... ----------------- Zamieniłem na 100KM z czystej Ropy... |
| 2015-10-06 13:30 | |
profil-usunięty Member Klubu Espero
 | 2005-03-13 12:21:00 Cytat:
| 2005-03-13 11:51:05, KaZaK pisze:
... zero zsilania i to na środku mosty Siekierkowskiego. Jeszcze raz dzięki za pomoc...
|
|
trzeba wspomnieć, że hamulców nie było i że fajnie się na ręcznym "zawijało" ehhehe....
po to jest klub, żeby sobie pomagać  więc nie ma problemu  ----------------- |
| | |
Robert_S
 Espero 1.8, Omega Sz - Gw | 2005-03-13 12:32:01 Ale dlaczego nie było hamulców?
Chyba raczej nie było wspomagania, ale hamulce powinny być, tylko pedał wymagał znacznie większej siły. ----------------- Socialism - a great idea until you run out of other people's money - Margaret Thatcher |
| 2015-11-21 22:38 | |
KaZaK
 Ford Focus KOMBI 200 ... Warszawa | 2005-03-13 14:10:38 Cytat:
| 2005-03-13 12:32:01, Robert_S pisze:
Ale dlaczego nie było hamulców? Chyba raczej nie było wspomagania, ale hamulce powinny być, tylko pedał wymagał znacznie większej siły.
|
|
polecam co by szanowny kolega rozpedzil sie do 80 km/h i wylaczyl stacyjke....
bez wspomagania praktycznie w espero nie
ma hamulcoow...
----------------- Zamieniłem na 100KM z czystej Ropy... |
| 2015-10-06 13:30 | |
Robert_S
 Espero 1.8, Omega Sz - Gw | 2005-03-13 14:59:40 Polecam też próbę zahamowania ręcznym z tej samej prędkości.
Nikt też nie każe holować z taką prędkością, zwłaszcza po mieście.
Wg mnie lepiej było pożyczyć od kogoś w pełni naładowany akumulator - na przejechanie kilkudziesięciu km powinien wystarczyć. ----------------- Socialism - a great idea until you run out of other people's money - Margaret Thatcher |
| 2015-11-21 22:38 | |
Cwikus
 DU Espero 1.5GLX 16V Piekary Śląskie | 2005-03-13 15:37:52 oj chyba nie trzeba przypominac ile km/h wolno holowac po miescie ?  ----------------- Rusza panzer, Złoty panzer
Czołg co prowadzisz go jednym palcem
Czołg co walczy z dystansem
Czołg co musi wygrać w tej walce... |
| 2015-10-23 01:03 | |
SzybkiKosta
 HONDA CBR 600F, SEAT ... Warszawa -Ursynów | 2005-03-13 15:59:46 od czego są przyjaciele ----------------- MERCEDES-BENZ EXCLUSIVE CAR |
| | |
KaZaK
 Ford Focus KOMBI 200 ... Warszawa | 2005-03-14 12:33:59 Cytat:
| 2005-03-13 14:59:40, Robert_S pisze:
Polecam też próbę zahamowania ręcznym z tej samej prędkości. Nikt też nie każe holować z taką prędkością, zwłaszcza po mieście. Wg mnie lepiej było pożyczyć od kogoś w pełni naładowany akumulator - na przejechanie kilkudziesięciu km powinien wystarczyć.
|
|
Oczywiście był to by najlepszy patent... ale nie do zastosowania w moim przypadku niestety...
Doszło do tak zajebistego zwarcia że naładowany akumulator wytrzymuje 15 sek. po przekręceniu kluczyka, nie mówiąc o smrodzie i skwierczeniu z okolic alternatora.
Prawdopodobnie nawet na 100% jebnęło uzwojenie i jest zwarcie na stojanie, więc jutro z duszą na raminiu holuję powolutku do Sławka. ----------------- Zamieniłem na 100KM z czystej Ropy... |
| 2015-10-06 13:30 | |
AsterixGal
 ESPERO było :( Mazda 626 jest | 2005-03-15 07:36:35 Przyjacielu, a po co holować, nie byłoby wygodniej wyjąć sam alternator skoro jesteś pewien że to on padł. |
| 2015-07-09 07:56 | |
Zwierzu
 Octavia 2 Warszawa | 2005-03-15 08:04:58 Jesli komus sie zdarzy awaria gdzies w wawie lub okolicach moze liczyc na moja pomoc jak cos to prosze dzwonic 508398424.
Pozdrwiam |
| 2012-09-04 15:49 | |
KaZaK
 Ford Focus KOMBI 200 ... Warszawa | 2005-03-16 15:12:41 Cytat:
| 2005-03-15 07:36:35, AsterixGal pisze:
Przyjacielu, a po co holować, nie byłoby wygodniej wyjąć sam alternator skoro jesteś pewien że to on padł.
|
|
Z wyjmowaniem to bym nie szalał... bo lubię wspomaganie
Ale odpiołem skubańca tak co by sie kręcił ale nie zwierał i na akumulatorku dojechałem do Sławka.
Oczywiście przy odpinaniu Alternatora nie obyl się bez śmiesznych scen - speedr wie jakich - a mianowicie zawieszenia się alarmu.
Oczywiście po 15 minutach i sprawdzeniu wszystkiego okazało się że to nie alarm tylko włąączone światła awaryjne.....
Ale to nic, u słąwka po zamontowaniu nowego alternatora ren też sie spalił... i nie wiadomo do dzisiaj co robi tak ogromne zwarcie....
MOŻE KTOŚ MA JAKIŚ POMYSŁ!!!!!!! ??????? ----------------- Zamieniłem na 100KM z czystej Ropy... |
| 2015-10-06 13:30 | |
profil-usunięty Member Klubu Espero
 | 2005-03-16 15:20:10 Paweł szczerze współczuje, kolejna kasa z kieszeni pójdzie ----------------- |
| | |
Bartek1112
 Mercedes A35 Warszawa | 2005-03-16 15:24:07 Bylem dzisiaj u slawka zostawic swojego bolida i gadalem z nim o towim. Dzisiaj dobiera sie do glownej wiazki zeby zlokalizowac zwarcie. A mam pytanie kiedy go odbierasz? ----------------- "Proste są dla szybkich samochodów, zakręty są dla szybkich kierowców" C. McRae |
| 2020-02-20 15:01 | |
KaZaK
 Ford Focus KOMBI 200 ... Warszawa | 2005-03-16 15:44:22 Cytat:
| 2005-03-16 15:24:07, Bartek1112 pisze:
Bylem dzisiaj u slawka zostawic swojego bolida i gadalem z nim o towim. Dzisiaj dobiera sie do glownej wiazki zeby zlokalizowac zwarcie. A mam pytanie kiedy go odbierasz?
|
|
i to jest bardzo dobre pytanie......
nie mam pojecia, wszystko zalezy od pomysłowości Sławka, i innych czynników tego koreańskiego wynalazku.....
oby jak najszybciej ----------------- Zamieniłem na 100KM z czystej Ropy... |
| 2015-10-06 13:30 | |
AsterixGal
 ESPERO było :( Mazda 626 jest | 2005-03-18 09:58:01 Panie, a co z akumulatorem, bo może on ma zawarcie.
Opisz jak zachowuje się samochód bez podpiętego alternatora. |
| 2015-07-09 07:56 | |
KaZaK
 Ford Focus KOMBI 200 ... Warszawa | 2005-03-18 10:05:52 Cytat:
| 2005-03-18 09:58:01, AsterixGal pisze:
Panie, a co z akumulatorem, bo może on ma zawarcie. Opisz jak zachowuje się samochód bez podpiętego alternatora.
|
|
no i tu jest problem... bo akumulator wpozadku.. z odpietym alternatorem działa poprawnie, na LPG działa poprawnie, zapinasz benzyne i dupa....
Gadałem wczoraj z kolesiem z FSO na Żeraniu, i stwoerdził że w wiązce głównej mogło się coś zgrzać i z zewnatrz nie widać, alemoze dawać zwarcie.
Więc trzeba poszukać, a to niestety potrwa.... ----------------- Zamieniłem na 100KM z czystej Ropy... |
| 2015-10-06 13:30 | |
AsterixGal
 ESPERO było :( Mazda 626 jest | 2005-03-18 12:47:00 Cytat:
| 2005-03-18 10:05:52, KaZaK pisze:
...
zapinasz benzyne i dupa....
...
|
|
jak to benzynę |
| 2015-07-09 07:56 | |
KaZaK
 Ford Focus KOMBI 200 ... Warszawa | 2005-03-18 13:40:28 Cytat:
| 2005-03-18 12:47:00, AsterixGal pisze:
jak to benzynę
|
|
no bo jak była adnieta pompa to przestawilem próg obrotów i odpałka na gassie.... no i jak wyłącza sie gaz i wrzooca benzynke to wali zwarcie ----------------- Zamieniłem na 100KM z czystej Ropy... |
| 2015-10-06 13:30 | |
AsterixGal
 ESPERO było :( Mazda 626 jest | 2005-03-18 14:27:36 czegoś tu nie kumam.
O ile pamiętam to alternator może dostarczyc ponad 80A prądu, więc zwarcie we wiązce ,gdzie przewody mają mały przekrój, spowodowałoby totalny pożar instalacji i napewno bys się o tym dowiedział. Jeśli nawet zwarcie jest we wiązce, to napewno przed jakimkolwiek bezpiecznikiem.
Samochód na akumulatorze pracuje, a czy przełaczenie na benzynę w tym momencie też powoduje zwarcie (odłaczony alternator). Nie trzyma mi się to kupy.
Rzuć okiem na strone 517 z serwisówki Espero.
Myślę, że aby uwalić alternator to zwarcie musi być na przewodzie o znacznym przekroju (tam właśnie są takie przewody 10 i 16mm2), tak aby przewód się nie zapalił-izolacja nie stopiła, a zwarcie wywaliło alternator. Obwód który może się zamknąć dużym przepływm prądu.
[ wiadomość edytowana przez: AsterixGal dnia 2005-03-18 14:58:38 ] |
| 2015-07-09 07:56 | |
KaZaK
 Ford Focus KOMBI 200 ... Warszawa | 2005-03-21 16:12:25 No i mamy rozwiązanie...
Przyczyna awarii był:
BRAK MASY SILNIKA!!!
Normalnie dp tych baranów  co sypiąsolą po naszych ulicach, napiszę i wystawię rachunek za naprawę i straty moralno nerwowe....
poprostu maxymalna porażka.... ----------------- Zamieniłem na 100KM z czystej Ropy... |
| 2015-10-06 13:30 | |
Następna strona [ 1 2 ] |
|