Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

1,8 TD- Problem

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<  Następna strona 
[ 1 2
 Autor 
 2005-05-06 16:01:51

hmm sorry za OT ale moze da sie w Essince zrobic cosik TAKIEGO ?

-----------------
My motor holds more PSI than your tires :)

COBRA 19 DX IV + SUPERSTAR ML-145
2016-06-15 16:30
  
 
 2005-05-06 14:59:46

To zabawne, bo ja wlasnie podlaczylem EGR Przeszkadzala mi zwisajaca rurka z podcisnieniem pobierajaca powietrze. Rzeczywiscie moglem sporbowac po prostu zaslepic.
Moze ktoregos dnia zdecyduje sie na czasowe zaslepienie sterowania EGR-em, i zrobie test elastycznosci.

2010-09-10 22:36
  
 
 2005-05-06 05:38:15

Czyli odłączyłeś EGR...

-----------------
Pozdrawiam
mariobros
Ford Escort Kombi '95 1.8TD - sprzedany
2015-08-07 22:15
  
 
 2005-05-05 22:54:56

zanim to odłączyłem, to skonsultowałem się z dobrym mechanikiem w tej branzy, sam mi to zaproponował, jutro zrobie foto, odłaczyłem weżyk co idzie za silnik z żołtym paskiem po boku, pozdrawiam
2006-03-15 15:07
  
 
 2005-05-05 19:17:25

Znalazlem ciekawy watek o pompie Lucas i EGR (tyle, ze w fiacie, ale warto przeczytac)

http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=1261
2010-09-10 22:36
  
 
 2005-05-05 18:43:55

Odlaczenie wezyka od czujnika cisnienia powietrza powoduje to, ze nie ma kompensacji obrotow przy wlaczeniu klimy. Zle sterowany jest tez sklad mieszanki. W ksiazce o Essim napisane jest, ze to komputer w TD steruje EGR. Mechanicznie jest to realizowane w 1.8D.

U mnie auto zachowuje sie znacznie lepiej po podlaczeniu wezyka z podcisnieniem do EGR. Wczesniej wezyk zwisal sobie swobodnie i zasysal powietrze...

Zrob pomiary stoperem i daj znac, jak jest roznica przed i po zaslepieniu wezyka podcisnienia. Domyslam sie, ze zaslepiasz zaraz za trojnikiem wychodzacym z pompy podcisnienia? Czy gdzies dalej?

Pozdrawiam
2010-09-10 22:36
  
 
 2005-05-05 16:37:26

Cytat:
2005-05-05 15:43:01, Turnier pisze:
Mój problem rozwiazany, odłaczyłem ten przewód i zaślepiłem, faktycznie auto nie do poznania, narazie zrobiłem tylko 40 km ale cały czas autko chodziło idealnie, dzięki za pomoc, pozdrawiam


Co prawda nie zrobię tego, co Ty, ale chciałbym, o ile to możliwe, abyć zrobił fotkę i pokazał dokładnie o który wężyk chodzi. BTW, nie boisz się, że te wężyki nie są tam dla ozdoby ale w jakimś ściśle określonym celu i taka zabawa może się np. skończyć hamowaniem wydłużonym o 3 metry...

-----------------
Pozdrawiam
mariobros
Ford Escort Kombi '95 1.8TD - sprzedany
2015-08-07 22:15
  
 
 2005-05-05 15:51:34

Napisz jaki przewod dokladnie odlaczyles? Przydalo by sie nawet zdjecie ...
2007-03-25 13:21
  
 
 2005-05-05 15:43:01

Mój problem rozwiazany, odłaczyłem ten przewód i zaślepiłem, faktycznie auto nie do poznania, narazie zrobiłem tylko 40 km ale cały czas autko chodziło idealnie, dzięki za pomoc, pozdrawiam
2006-03-15 15:07
  
 
 2005-05-04 23:04:12

OO ciekawy watek
Drobna modyfikacja a 10 km wiecej
Tylko ktory przewod zaslepic ? bo sporo ich tam jest.
PS.Przy okazji moze recyrkulacje spalin tez obejsc

-----------------
My motor holds more PSI than your tires :)

COBRA 19 DX IV + SUPERSTAR ML-145
2016-06-15 16:30
  
 
   Następna strona 
[ 1 2
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM