Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

Głowica Panda 30 - Strona 7

 Moderowane przez: Furiosus, fuso, mar125, rallyfilip
 MotoNews.pl » TheFiatAndTheFurious

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najstarszych wypowiedzi << Poprzednia strona  Następna strona 
[ 1 2 3 4 5 6 7 8 9
 Autor 
 2003-08-05 00:54:08

jutro odbieram kolektor od spawacza kolektor wyniósł mnie 210 pln jak złoże cały motorek dokioncze robic foty i puszcze troche stafu jak wyjdą naturalnie i w środe planuje odpał apropo schweps jakim momentem masz zamiar dokręcic głowicę?
patrzyłem mam w gazniku gardziel 32

-----------------
głośno i bokiem
2012-08-16 17:17
  
 
 2003-08-05 01:05:30

aktualnie mam koło 6kg (60Nm)... na pandzie zobaczymy bo pójdzie mocno w dół.... i w związku z tym będzie zrobiona dość poważna obróbka z zewnątrz wycięta będzie część podtrzymująca oslony popychaczy i dorobionę będą nowe długie popychaczy aluminiowe... być może będzie jeszcze coś wycięte żeby poprawić chlodzenie które na tej głowicy jest gorsze (mniejsze użebrowanie)

szczegółów nie znam... zobaczymy w przyszłym tygodniu

-----------------
pomiary składu mieszanki (AFR) profesjonalnym sprzętem Innovate Motorsports
2014-03-31 20:43
  
 
 2003-08-05 01:17:04

będziesz ciał głowice hehe o ładnie .a zawory jakiej wielkości w koncu pasujesz?

-----------------
głośno i bokiem
2012-08-16 17:17
  
 
 2003-08-05 01:38:02

raczej seryjne 34mm zmodyfikowane.. (niestety nie stać mnie na nimonic bo bym kupił ) choć ostatnie słowo należy do tunera .. jak uzna że do wałka potrzebne większe to będziemy wkładać nowe gniazda i zawory

ale przy gaźniku Pandy raczej nie ma to sensu...

-----------------
pomiary składu mieszanki (AFR) profesjonalnym sprzętem Innovate Motorsports
2014-03-31 20:43
  
 
 2003-08-05 01:57:35

dlaczego rezygnujesz z dellorto?

-----------------
głośno i bokiem
2012-08-16 17:17
  
 
 2003-08-05 09:39:03

schwepes rezygnuje bo maja zmienić sie przepisy i w kjs-ach będą zabronione takie przeróbki

-----------------
olszarallygarage
2017-02-23 14:54
  
 
 2003-08-05 12:05:22

Cytat:
2003-08-05 01:57:35, Darallye pisze:
dlaczego rezygnujesz z dellorto?


mój silnik ma służyć między innymi do jazdy po mieście ... do ewentualnych KJSów (w tym roku) czy zawodów w Szczurowej też przydało by się trochę dołu, bo to nie są jakieś wyjątkowo szybkie zawody. A nie stać mnie na kupno gardzieli, dysz powietrza i paliwa i rurek emulsyjnych żeby ten gaźnik 'jako tako' zestroić (sam pisałeś że to koszt 400zł).. dla mnie optymalny byłby gaźnik 32 DCOF (plik pdf - taki mały dcoe), lub właśnie ten co mam czyli 30DGF
Cytat:
w kjs-ach będą zabronione takie przeróbki


niestety jeśli te przepisy o których pisałem wejdą w życie, to na gaźniku i głowicy z Pandy też nie pojadę trzeba będzie starą założyć...


-----------------
pomiary składu mieszanki (AFR) profesjonalnym sprzętem Innovate Motorsports
2014-03-31 20:43
  
 
 2003-08-05 18:02:18

hehe a skąd wiesz że nie bedzie Ci chodził jak go założysz no szkoda.Ja dziś byłem u pana spawacza i jak zwylke lipa mi tu nawija że ciężka sprawa z dospawaniem dwóch rurek do podstawki normalnie ręce opadają nie wiem ale chyba sobie ściągne z włoch jak trza bedzie.Nie wiem bo tak.
Rurki od gażnika idą średnicy 40 mmi lekko je przyklepać do podstawki na wymiar mniej wiecej idealny ,ale jest jeden problem bo nie bedzie jak dokręcić nakrętek na szpilki .

-----------------
głośno i bokiem
2012-08-16 17:17
  
 
 2003-08-05 18:33:22

Cytat:
a skąd wiesz że nie bedzie Ci chodził jak go założysz


ocenił to człowiek który od 20 lat składa silniki które wygrywają

oczywiście że by zrobił mi silnik pod 7000obr (zresztą taki silnik zrobił na seryjnym gaźniku i ten maluch wygrał klasę HR w GSMP2002), tylko to nie będzie silnik do normalnej jazdy, a do tego żywotność spadnie drastycznie... więc wolę mieć dobrze jeżdżący z dołu silnik z mocą max. w okolicach 6000obr i sensowną żywotnością, a do tego idealny jest gaźnik Pandy (prawdopodobnie ze zsynchronizowanymi przepustnicami)

-----------------
pomiary składu mieszanki (AFR) profesjonalnym sprzętem Innovate Motorsports
2014-03-31 20:43
  
 
 2003-08-08 02:22:25

dziś odebrałem kolektor foty bedą w przyszłym tygodniu a tu coś na zajawke



-----------------
głośno i bokiem

[ wiadomość edytowana przez: Darallye dnia 2003-08-08 02:23:20 ]
2012-08-16 17:17
  
 
 2003-08-09 21:47:54

złozyłem dziś silnik i zagadał chodzi bardzo płynnie ale docieram panewki i nie mam mozliwości wkręcić go wysoko i zobaczyć jak chodzi .na niskich obrotach jest bardzo mułowaty zaczyna ssać od 3000 tys.,ale jest jeden mały problem jak np mam 3000tys puszczam gaz i silnik sie wkręca zwiększają sie obroty po puszczeniu gazu o co chodzi ? dodam że linka gazu wraca nie zacina sie .Bardzo mnie to dziwi.Czy ktoś wie o co chodzi?


-----------------
głośno i bokiem
[ wiadomość edytowana przez: Darallye dnia 2003-08-09 21:50:35 ]

[ wiadomość edytowana przez: Darallye dnia 2003-08-09 21:51:16 ]
2012-08-16 17:17
  
 
 2003-08-10 01:41:36

czyli moje obawy się potwierdziły - poniżej 3000 nie ma czego szukać..

natomiast co do twojego problemu to ciężko powiedzieć.. może jest jakaś nieszczelność?


-----------------
pomiary składu mieszanki (AFR) profesjonalnym sprzętem Innovate Motorsports
2014-03-31 20:43
  
 
 2003-08-10 10:52:21

dokładnie poniżej 3000tys. nie ma co szukać,ale od 3000 tys bardzo szybko zaczyna sie wkręcać choć nie kręce go wysoko i tylko na poół gazie.Dzwięk jest dosyć basowy jakby silnik nabrał głębi.Czy to nieszczelność nie wiem dzisiaj bede z tym walczył

apropos czy ktoś będzie mógł wrzucić foty na jakis serwer żeby je można było tu wkleić?


-----------------
głośno i bokiem

[ wiadomość edytowana przez: Darallye dnia 2003-08-10 10:53:29 ]
2012-08-16 17:17
  
 
 2003-08-10 11:00:43

wrzuc na maila koniu@blast.pl
postaram sie to umiescic...

-----------------
| koniu.net | www.koniu.digart.pl | teksaschainsaw.blogspot.com
2018-09-09 21:31
  
 
 2003-08-10 12:07:51

Witam wszystkich posiadaczy malców widze ze jestescie zainteresowani glowicami do pandy wiec www.czesci.ambit.plna tej stronie jest pare glowic w cenie po ok 100zl.Pozdrawiam
2012-06-29 14:29
  
 
 2003-08-10 17:31:51

są tam głowiczki ale nie wiadomo do jakich pand.Dziś przejrzałem silnior i była nieszczelność na dystansie amortyzującym i kolektorze .Tera wszystko cyka jak należy .
Zrobiłem dojście paliwa bez powrotu do baku i zamiast filtrów załozyłem siateczki od filtra osłaniające otulinę w nim co o tym sądzicie ,bo czyścić mi sie go by nie chciało

-----------------
głośno i bokiem
2012-08-16 17:17
  
 
 2003-08-10 17:35:45

czyli jednak miałem rację że nieszczelność

pompa paliwa seryjna? czy elektryczna?

-----------------
pomiary składu mieszanki (AFR) profesjonalnym sprzętem Innovate Motorsports
2014-03-31 20:43
  
 
 2003-08-10 17:41:35

co racja to racja pompke mam seryjną planowałem elektryczną ale te koszta.Jadąc na seryjnej skrzyni na 4 biegu przy 70 jest jeszcze muł dopiero od 80 zaczyna sie nawiedzać

-----------------
głośno i bokiem
2012-08-16 17:17
  
 
 2003-08-10 17:47:35

właśnie rzuciłem okiem do twojego profilu i widzę że masz wałek "76,73 Świątka".. możesz coś o nim napisać, bo takiego nie znalazłem w jego ofercie..

jest W760 i W73

-----------------
pomiary składu mieszanki (AFR) profesjonalnym sprzętem Innovate Motorsports
2014-03-31 20:43
  
 
 2003-08-10 17:51:41

to jest mix 760 i 73 ssące mają otwarcia 330 a wydechy 300

-----------------
głośno i bokiem
2012-08-16 17:17
  
 
  Poprzednia strona  Następna strona 
[ 1 2 3 4 5 6 7 8 9
 MotoNews.pl » TheFiatAndTheFurious

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM