Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

Szklanka - Strona 2

 Moderowane przez: Bialy, mifinka
 MotoNews.pl » Klub Daewoo Espero

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najstarszych wypowiedzi << Poprzednia strona  Następna strona 
[ 1 2 3
 Autor 
 2008-09-30 17:31:47

Cytat:
2008-09-30 16:17:38, thugzpassion pisze:
Nareszcie uslyszalem od niego jakies konkrety.Mianowicie (juz nie pamietam parametrów) ale wtrysk paliwa na zimnym silniku jest zbyt dlugi i za duzo jest tego paliwa i temu nie chce odpalic zalewając swiece.Lekarstwem moze byc nowy sterownik ponoć ale ja sie pytam czy nie moznaby jakos tego wyregulowac.Bo niby ten sterownik powoduje takie dawki.I powstaje kolejne pytanie: jaki jest tego powód?Co bedzie jesli kupie drugi sterownik i znow bedzie się pojawial ten bład?Poradzcie cos czy mozna jakos ten wtrysk wyregulowac do wlasiciwej dawki.


Krótko i w temacie. Pierdolenie o szopenie
Sprawdź najpierw kody błędów i potem będziemy rozmawiać dalej.

Znam tańszą wróżkę.Bierze tylko 100zł.I też się zna na espero jak świnia na karuzeli
Sorki
NMSP

-----------------
PRECZ Z BUSPASEM NA TRASIE ŁAZIENKOWSKIEJ!!!

Ograniczenie prędkości do 50 w terenie zabudowanym,jest wielkością sugerowaną, wyrażoną w milach angielskich
2019-07-12 15:27
  
 
 2008-09-30 17:52:51

Dobra rada:
1. zabierz auto od tego mechanika (facet nie ma pojęcia o układach wtrysku benzyny, nie potrafi odczytać kodów błędów, nie jest w stanie załatwić Scanera, nie jest w stanie sprawdzić prostym multimetrem czujników itd.)
2. Zakładając teoretycznie, że to co mówi jest prawdą... tzn. (zalewanie na zimnym) to jest 1% prawdopodobieństwa, że uszkodzeniu uległ sterownik ECU.
3. Na podstawie tak lakonicznych informacji trudno prognozować rodzaj usterki.
4. Jednak najbardziej prawdopodobną przyczyną "zalewania silnika" może być TPS czyli czujnik położenia przepustnicy lub uszkodzony czujnik temperatury silnika.
5. Przyczyna z innej "bajki" to uszkodzony regulator ciśnienia paliwa.

[ wiadomość edytowana przez: certiif dnia 2008-09-30 17:55:41 ]
2017-06-07 06:08
  
 
 2008-09-30 19:15:13

Cytat:
2008-09-30 17:52:51, certiif pisze:
Dobra rada: 1. zabierz auto od tego mechanika (facet nie ma pojęcia o układach wtrysku benzyny, nie potrafi odczytać kodów błędów, Jednak najbardziej prawdopodobną przyczyną "zalewania silnika" może być TPS czyli czujnik położenia przepustnicy lub uszkodzony czujnik temperatury silnika. 5. Przyczyna z innej "bajki" to uszkodzony regulator ciśnienia paliwa.


Ja bym stawiał na czujnik temperatury zasysanego powietrza.Ale najpierw trzeba odczytać kody błędów,żeby zabrać się za naprawianie uszkodzeń "mechanicznych"


-----------------
PRECZ Z BUSPASEM NA TRASIE ŁAZIENKOWSKIEJ!!!

Ograniczenie prędkości do 50 w terenie zabudowanym,jest wielkością sugerowaną, wyrażoną w milach angielskich
2019-07-12 15:27
  
 
 2008-10-01 07:17:31

Mowil ze czujnik temperatury jest dobry jedynie trzeba zmienić czas i wielkość wtryskiwanego paliwa, chyba...
2009-01-13 20:17
  
 
 2008-10-01 07:58:37

Cytat:
2008-10-01 07:17:31, thugzpassion pisze:
Mowil ze czujnik temperatury jest dobry.....


A który czujnik - temperatury czego.....

Wie ile ich jest, gdzie i od czego ?

Cytat:
2008-10-01 07:17:31, thugzpassion pisze:
....jedynie trzeba zmienić czas i wielkość wtryskiwanego paliwa, chyba...


No ...
Tak tak....
Powodzenia....

Jakby potrzebował młotek, przecinak, ew piłę tarczową to daj znać... podeślemy mu
2017-07-28 21:46
  
 
 2008-10-01 08:20:59

Cytat:
2008-10-01 07:17:31, thugzpassion pisze:
...........jedynie trzeba zmienić czas i wielkość wtryskiwanego paliwa, chyba...


Tak jak napisał kolega Navigator5- powodzenia


Ten koleś naopowiadał ci bzdur, a ty łykasz to jak ciepłe kluski.Wielkość, cz tam ilość wtryskiwanego paliwa realizuje się poprzez zmianę czasu otwarcia wtryskiwacza.
Miałem możliwość zabawy Scanner'em.I wierz mi ani w Espero, ani w Nexii nie ma możliwości "ręcznej" zmiany czasu wtrysku. Taka zabawa możliwa jest dopiero w Lanosie,Nubirze,czy Leganzie.


A tak przy okazji- skąd facet wie,że czujniki są sprawne-ma serwisówkę do Espero?

-----------------
PRECZ Z BUSPASEM NA TRASIE ŁAZIENKOWSKIEJ!!!

Ograniczenie prędkości do 50 w terenie zabudowanym,jest wielkością sugerowaną, wyrażoną w milach angielskich
2019-07-12 15:27
  
 
 2008-10-01 20:39:56

jejku tyle tego wszystkiego napisaliscie ze chyba naprawde jutro sie przejde i zabiore od niego auto.Wiem także ze wszystko łykam co mi powie a co mam niby zrobic?Nie znam sie na tym, wiec wierze w wiekszośc jego słów.Ale zobaczymy co powie inny mechanik na to.Moze jest bardziej kumaty niz obecny i niech odczyta te cholerne blędy tego komputera bo temu to chyba nie za bardzo wychodzi.W kazdym badz razie temat kontynuuje i zobaczymy jaki bedzie final
2009-01-13 20:17
  
 
 2008-10-01 23:13:28

- nie masz się przechodzić tylko zap....... z prędkością światła po ten samochód

- prawda "łykasz" wszystko ...a ten piekarz zorientował się że może Tobie kit wciskać (choć sam się nie zna) i to jest efekt

- proponuję iść po ten samochód z "jakimś karkiem" ...bo bez kolejnych 500 zł nie wyda go Tobie ...i będzie okazja dać mu w ryj od naszego klubu ...za całokształt
2017-07-28 21:46
  
 
 2008-10-02 07:47:58

Cytat:
2008-10-01 23:13:28, nawigator5 pisze:
..a ten piekarz .........



Nie obrażaj piekarzy . W naszym klubie jest taki jeden........ piekarz, zna espero lepiej niż niejeden PAN MEHANIK


Thuncośtamcośtam. Jak zabierzesz samochód od tego fiuta, (to miejmy nadzieję że nic nie spierdolił), zresetuj komputer (odłącz akumulator na kilka,kilkanaście minut), a potem odpal na benzynie i zobacz jak się będzie zachowywał.NIE PRZEŁĄCZAJ NA GAZ.POJEŹDZIJ CAŁY DZIEŃ NA BENZYNIE Rano sprawdź jak się zachowuje.I zdaj nam relacje z tego.
Póki co daj sobie spokój z drugim mechanikiem. Może bardziej potrzebny będzie ci gazownik niż mechanik.


A błąd może wywalać EGR

-----------------
PRECZ Z BUSPASEM NA TRASIE ŁAZIENKOWSKIEJ!!!

Ograniczenie prędkości do 50 w terenie zabudowanym,jest wielkością sugerowaną, wyrażoną w milach angielskich
2019-07-12 15:27
  
 
 2008-10-02 12:43:53

No wie go zabrałem od tego mechanika.Cudem zapalil (moze mial swoj dzien) i postanowilem się wybrac na przejadzkę.Wyjechalem 10 km od swojego miasta zeby rozgrzac ten silnik.Kiedy ju zlapal temperature postanowilem wrocic.Zajechalem do kumpla który jest początkującym mechanikiem.Postawilem auto i zapalilem z nim papierosa.Po czym sie pozegnalem i chcialem odjechac.No wlasnie...chcialem ale nie moglem...Znów nie chcial ze mną rozmawiać...Kolezka wpadl na kilka pomyslów i stwierdzil ze niby zalewa mi swiece.Po czym odlaczyl pompe paliwa i wyjal swiece kazal mi pokrecic "na pusto" po czym podlączyl wszystko wsiadlem i odpalil.Co prawda nie pracowal rowno,lekko duzil się ale zapalil bez wiekszego problemu a to juz coś.Ale znow po przejechaniu kilku km zaczal mi przerywać i ledwo dojechalem do domu.Znalazlem innego mechanika.Mowil zebym dal mu znać w przyszlym tygodniu bo teraz nie ma wolnych terminów.Dodam ze na gazie i benzynie jedzie tak samo czyli zle i mozna go tylko odpalac na benzynie bo na to pozwala instalacja.Wwalilem w niego w sumie od kupienia okolo 2 tys a kosztowal mnie esperak 4100 i rozwazam zakup drugiego auta a z tym się rozstać gdyz za duzo mnie juz kosztuje...Ale w sumie wstrzymam sie jeszcze gdyż poczekam na tego drugiego mechaniora co on mi powie...Tak wiec do uslyszenia
2009-01-13 20:17
  
 
 2008-10-02 17:08:38

Cytat:
2008-10-02 12:43:53, thugzpassion pisze:
mozna go tylko odpalac na benzynie bo na to pozwala instalacja.


Każdą instalację można zmusić żeby startowała z gazu a nie z benzyny. Np wciskając jej przycisk i dopiero przekręcając stacyjkę.

Tak jak mówi królik, zresetuj kompa i pojeździj na benzynie.

-----------------
czasem tu zaglądam
2024-06-11 20:37
  
 
 2008-10-02 19:47:13

Cytat:
2008-10-02 17:08:38, Adam4302 pisze:
Np wciskając jej przycisk i dopiero przekręcając stacyjkę.


Ale do tego trzeba dojść metodą prób i błędów

Tak na szybko:
Może masz uszkodzony zawór odcinający benzyne/gaz. Jest nieszczelny i jeździsz na obydwu paliwach? To taka sugestia po informacji,że po przedmuchaniu silnika zapalił.

-----------------
PRECZ Z BUSPASEM NA TRASIE ŁAZIENKOWSKIEJ!!!

Ograniczenie prędkości do 50 w terenie zabudowanym,jest wielkością sugerowaną, wyrażoną w milach angielskich
2019-07-12 15:27
  
 
 2008-10-03 22:49:16

[quote]
2008-10-02 07:47:58, JaRabbit pisze:
Nie obrażaj piekarzy . W naszym klubie jest taki jeden........ piekarz, zna espero lepiej niż niejeden PAN MEHANIK Popieram np. pstruś jest stolarzem a potem był piekarzem i podobnie jak kolega klubowy piekarz znam espero na tyle by niepierdzielić o szklankach i zmianach map w ECU (espero ma OBD 1)
2010-05-19 16:56
  
 
 2008-10-04 16:47:09

Cytat:
2008-10-03 22:49:16, PSTRUS pisze:
[quote] 2008-10-02 07:47:58, JaRabbit pisze: Nie obrażaj piekarzy . W naszym klubie jest taki jeden........ piekarz, zna espero lepiej niż niejeden PAN MEHANIK Popieram np. pstruś jest stolarzem a potem był piekarzem i podobnie jak kolega klubowy piekarz znam espero na tyle by niepierdzielić o szklankach i zmianach map w ECU (espero ma OBD 1)


Eeeeeee,jakieś nieporozumienie się wkradło.
Pisząc o piekarzu,miałem na myśli kolegę Pstrusia



a on stolarz

Ulala,ale babol

-----------------
PRECZ Z BUSPASEM NA TRASIE ŁAZIENKOWSKIEJ!!!

Ograniczenie prędkości do 50 w terenie zabudowanym,jest wielkością sugerowaną, wyrażoną w milach angielskich
2019-07-12 15:27
  
 
 2008-10-06 10:03:55

Stolarz czy piekarz jeden Pstrusiowe ściągacze do sprężynek potrzebne w trybie pilnym Jak znajdziesz chwilke to podrzuć na włodarzewską.Pozdr.
2010-05-19 16:56
  
 
 2008-10-06 20:46:24

Cytat:
2008-10-06 10:03:55, PSTRUS pisze:
Jak znajdziesz chwilke to podrzuć na włodarzewską.


już jadę

-----------------
PRECZ Z BUSPASEM NA TRASIE ŁAZIENKOWSKIEJ!!!

Ograniczenie prędkości do 50 w terenie zabudowanym,jest wielkością sugerowaną, wyrażoną w milach angielskich
2019-07-12 15:27
  
 
 2008-10-19 21:55:47

Napisz mi na jakiej ulicy ma warsztat ten naciągacz? to bedę omijał szerokim łukiem!!
2014-06-22 18:50
  
 
 2008-10-29 08:41:53

Po dluzszej nieobecności witam ponownie.Mechanik zajal sie moim autem jak najbardziej i powod jest na 95% jak mowil ze jeden z wtrykiwaczy leje.Ponoc tak strasznie duzo podawal tego paliwa ze dostalo sie go do oleju itp.Teraz powstaje pytanie czy mozna zmienić jeden z wtryskiwaczy cze cala listwe i w jaki sposob mozna sprawdzic organoleptycznie albo makroskopowo czy wyciagnieta listwa z uzywanego esperka jest dobra?Nie wiem czy bedzie mi sie oplacac kupowac nową...w sumie nawt nie wiem ile kosztuje ale w porownaniu do uzywanej mozna się domyslac.Chyba ze jest to wina jednego wtedy moze sie pokusze o wymiane na nowy.A moze ktos ma jakis inny pomysl?
2009-01-13 20:17
  
 
 2008-10-29 14:27:55

Kup 1

-----------------
2010-05-30 23:36
  
 
 2008-10-29 14:28:49

Używke

Poza tym, czy reg, ciśnienia paliwa masz ok ?

-----------------
2010-05-30 23:36
  
 
  Poprzednia strona  Następna strona 
[ 1 2 3
 MotoNews.pl » Klub Daewoo Espero

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM