| |
Sortuj wg daty: rosnąco malejąco | |
Autor | |
cacek27
Fiat 126p Gdańsk | 2005-06-16 23:35:34 I myślę że zmierzyłeś obiętość przewodów i chłodnicy. I tą ilość dolałeś do silnika. |
2009-06-07 23:54 | |
armata F&F Sympatyk
CC 1.1 / Skoda Felic ... Gdansk | 2005-06-17 00:04:56 wiec tak...po zamienieniu węży na krućcach chłodnicy ciśnienie na zimnym silniku łapie po około 10 sekundach..ale jest problem ponieważ na wysokich obrotach powyżej 5000 na rozgrzanym oleju ( 90-100 stopni) nie ma cięnienia....no i po drugie przy mocnym rzucaniu autem także gubi ciśnienie tak jak przy zbyt niskim poziomie oleju w układzie bez chłodnicy. Moje pomysły to :
- zbyt duża chłodnica =>kupno mniejszej i zamocowanie tam gdzie mają simon_pg i cacek
- za wysoko umieszczona chłodnica =>kombinowanie innego miescja (trudna opcja ze względu na gabaryty chłodnicy, ma 19 cm wysokosci i potrzebuje około 6-7 cm na grubość
- zmiana na układ o którym mówi cacek => do cacka
- próba zwiększenia ciśnienia pompy podkładkami=> nie widzi mi sie ten pomysł
Pytanie do cacka : czy po przejsciu na Wasz układ miejsce chłodnicy może pozostać (chodzi mi o wysokosc)??
Obserwacje w użytkowaniu:
temperatura otoczenia:19 stopni
mocne upalanie do oporu, temperatura silnika dochodziła do max 110 stopni. Szczerze mówiąc nie odczułem różnicy w chłodzeniu...wniosek: złe miejsce dla zamocowania chłodnicy...może opcja wentylatora dałaby poprawe? ----------------- Simon & Armata Rally Team |
2022-09-15 22:15 | |
cacek27
Fiat 126p Gdańsk | 2005-06-17 09:22:40 Jeżeli przejdziesz na nasz układ to przy tej chłodnicy to czas palenia się kontrolki ciśnienia oleju ulegnie skróceniu (na ile trudno ocenić, czyli problem może pozostać). Rozwiązanie zmiana chłodnicy na mniejszą lub zaworek zwrotny (ale gdzie go dostać na razie nie mam bladego pojęcia). Opcja z wentylatorem ciekawa ale wentylator powinien być sterowany (np. czujnikiem temp.) |
2009-06-07 23:54 | |
armata F&F Sympatyk
CC 1.1 / Skoda Felic ... Gdansk | 2005-06-17 09:58:54 wlasnie nad czujnikiem juz myslalem i mam dwie propozyjce:
- dopasować jakis czujnik zamiast korka oleju w misce olejowej
- spróbować zainstalować jakiś trtójnik w przewdoy olejowe, i wtedy w trzecie gdniazdo wkręcic czujnik
----------------- Simon & Armata Rally Team |
2022-09-15 22:15 | |
Borys_PG
escort LX Taunton/Gdansk | 2005-06-17 10:03:54 Ty prezes... A nie mozesz sobie zainstalowac po prostu kolejnego pstryczka elektryczka? |
2012-10-27 23:21 | |
armata F&F Sympatyk
CC 1.1 / Skoda Felic ... Gdansk | 2005-06-17 10:07:54 jasne ze moge....ale to nie bedzie profi.... ----------------- Simon & Armata Rally Team |
2022-09-15 22:15 | |
Borys_PG
escort LX Taunton/Gdansk | 2005-06-17 10:14:35 Cytat:
| 2005-06-17 10:07:54, armata pisze:
jasne ze moge....ale to nie bedzie profi....
|
|
LOL |
2012-10-27 23:21 | |
simon_pg F&F Sympatyk
Audi V8 4.2 Quattro ... Gdańsk | 2005-06-17 10:28:44 Hmmm, sam nie wiem. Ja z tym układem śmigałem i do dośc ostro zeszłego sezonu. W trasie i po mieście prawie rok........Ja stawiam na felerną chłodnicę i (lub) jej położenie. ----------------- Simon Rally Garage !!
Mechanika pojazdowa..... |
2019-07-14 20:05 | |
armata F&F Sympatyk
CC 1.1 / Skoda Felic ... Gdansk | 2005-06-17 10:51:59 no i chyba zmienie położenie chłodnicy na pod podłogowe, ale bede chciał ją ustawić pod kątem:
/
/
/
w kierunki do jazdy...wtedy sie zmiesci w tym mijescu...ale kurde znowu musze kupic przewody bo te które teraz mam są za krótkie ...eshhh ----------------- Simon & Armata Rally Team |
2022-09-15 22:15 | |
simon_pg F&F Sympatyk
Audi V8 4.2 Quattro ... Gdańsk | 2005-06-17 12:23:55 Odkup od Cacka;] Ma chyba ich jeszcze w zapasie kilka metrów;] ----------------- Simon Rally Garage !!
Mechanika pojazdowa..... |
2019-07-14 20:05 | |
armata F&F Sympatyk
CC 1.1 / Skoda Felic ... Gdansk | 2005-06-17 14:07:53 no chętnie....jeśli są na sprzedaż....chociaż kupno nowych nie jest wielkim wydatkiem....to zależy od ceny Cacka :] ----------------- Simon & Armata Rally Team |
2022-09-15 22:15 | |
armata F&F Sympatyk
CC 1.1 / Skoda Felic ... Gdansk | 2005-06-21 14:03:02 ...no wiec po obniżeniu położenia chłodnicy i kombinacjach z przewodami olejowymi...nic to wszystko nie dało....po uruchomieniu silnika ciśnienie łapie po ok 40-50 sec. ((((
a jak juz zlapie to podczas jazdy gubi ciśnienie powyżej 4500-5000 obrotów,,,,jak na moje oko to chyba moja chłodnica ma za duże opory przepływu....może ma ktoś na sprzedaż fajną chłodniczke niedużą...np. z golfa I 1.8 gti :] albo z jakiegos motorku? ----------------- Simon & Armata Rally Team |
2022-09-15 22:15 | |
MaLi
Fiat 126p Leicester, UK | 2005-06-21 22:25:01 A chlodnice masz podpieta na wejsciu czy wyjsciu z pompy?
U mnie chlodnica byla/jest podpieta na wyjsciu z pompy (tzn. pracuje pod cisnieniem) i na naprawde zaoranej pompie cisnienie pojawia sie po gora 5s. Dodam ze chlodnica od Senatora 3.0. Jesli masz ja na ssaniu to radze nie kombinowac i zmienic uklad. Dobra pompa nic nie pomoze bo i tak bedzie powstawało podcisnienie po stronie ssacej pompy no i olej bedzie sie "gotował" - tzn bedzie tzw kawitacja.
Powodzenia [ wiadomość edytowana przez: MaLi dnia 2005-06-21 23:11:29 ] |
2022-04-04 22:48 | |
simon_pg F&F Sympatyk
Audi V8 4.2 Quattro ... Gdańsk | 2005-06-22 10:43:53 Hmmm, ja nie miałem takich problemów!! Może moja pompa była lepsiejsza, lub problem tkwi w szczegółach..... ----------------- Simon Rally Garage !!
Mechanika pojazdowa..... |
2019-07-14 20:05 | |
armata F&F Sympatyk
CC 1.1 / Skoda Felic ... Gdansk | 2005-06-22 12:12:12 mam chlodnice podpieta na wejsciu do pompy.... ----------------- Simon & Armata Rally Team |
2022-09-15 22:15 | |
filipmec
Fiat126p, Golf Cabri ... Bielkowko | 2005-06-23 17:30:50 Cytat:
| 2005-06-21 22:25:01, MaLi pisze:
A chlodnice masz podpieta na wejsciu czy wyjsciu z pompy? U mnie chlodnica byla/jest podpieta na wyjsciu z pompy (tzn. pracuje pod cisnieniem) i na naprawde zaoranej pompie cisnienie pojawia sie po gora 5s. Dodam ze chlodnica od Senatora 3.0. Jesli masz ja na ssaniu to radze nie kombinowac i zmienic uklad. Dobra pompa nic nie pomoze bo i tak bedzie powstawało podcisnienie po stronie ssacej pompy no i olej bedzie sie "gotował" - tzn bedzie tzw kawitacja. Powodzenia [ wiadomość edytowana przez: MaLi dnia 2005-06-21 23:11:29 ]
|
|
Pompa w maluchu jest pompa WYPOROWA dlatego tesh musisz zalozyc ja za pompa. ----------------- >>Philip Point - Rally Garage>> Especially 125p, 126p, CC, SC, VW Golf
>>3Ply-City Crew>> |
2006-02-07 19:43 | |
mateuszc F&F MEMBER
126p / FaltDach / Bo ... k-ów | 2006-08-23 16:59:14 odkope trupa
Jako że robie chłodnice to przy okazji można by było wpiąć filtr oleju .Tylko napiszcie mi od czego taki filtr + podstawka pasują. ----------------- |
2022-02-27 00:21 | |
mmost F&F Wolny Słuchacz :)
malec Gdynia | 2006-08-23 18:37:41 kiedys cos ktos o zuku mowil ale to nic pewnego, poza tym podstawke mozna zrobic i dopasowac ja do wybranego filtra |
2011-05-08 01:11 | |
MAD_DOGG F&F Sympatyk
Ferrari killer & 100 ... Łódź | 2006-08-23 22:32:36 Renault Laguna, albo gotowa nowa podstawka z firmy tuningowej - cena ok 120zł ----------------- --=RACE TECH=-- |
2024-06-09 20:10 | |
mateuszc F&F MEMBER
126p / FaltDach / Bo ... k-ów | 2006-08-23 22:35:54 a jakiś namiar na ta firme? ----------------- |
2022-02-27 00:21 | |
Poprzednia strona Następna strona [ 1 2 3 4 5 6 ] |
|