Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

Montarz skrzyni od audi do 126p - Strona 3

 Moderowane przez: Furiosus, fuso, mar125, rallyfilip
 MotoNews.pl » TheFiatAndTheFurious

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najstarszych wypowiedzi << Poprzednia strona  
[ 1 2 3
 Autor 
 2003-08-15 00:36:00

Czy ktoś już do czegoś doszedł z tą skrzynią?
2006-02-27 10:11
  
 
 2003-08-15 22:52:32

Wiem że się nie staram, ale NAPRAWDĘ jestem zajęty i mam spory problem zejść się z właścicielem skrzyni tak aby był czas na zerknięcie na dyfer. Uniżenie proszę o odrobinę cierpliwości!!! Olewam hamulce, i tak grzebię się z tym od wiosny, zajmę się jutro tą skrzynią.



-----------------
126 GT i.e., czyli głośny pierd z wytryskiem

[ wiadomość edytowana przez: Krzemowy dnia 2003-08-15 22:53:28 ]
2021-09-19 12:04
  
 
 2003-08-16 18:39:46

Oj niedobrze. Wg mnie nie da się. Do mechanizmu różnicowego wchodzi się z boku a nie przez odkręcenie kołnierza. No i dobrze jesteśmy w środku(wylałem sobie olej na koszulę, jak to ja) i co widać? Dyfer jak dyfer. Łożyskowany jest na dwóch łożyskach wałeczkowych, jedno jest mocowane w obudowie skrzyni a drugie w pokrywie. Przekładnia główna jest na tyle podobna do 126'owskiej że przy wymontowanych częściach mógłby nie odróżnić od razu. Wałek sprzęgłowy nie jest pionowo nad wałkiem zdawczym tylko jest przesunięty w bok i to jest największy problem - koło talerzowe będzie na pewno z nim kolidować Poza tym, nawet gdyby tego wałka tam nie było, nikłe są szanse żeby koło talerzowe zmieściło się z między zębatką wałka zdawczego a obudową. Miałem problem tam palce wsadzić a cóż dopiero koło... Poza tym przeszkadzają żebra usztywniające gniazdo łożyska.

-----------------
126 GT i.e., czyli głośny pierd z wytryskiem
2021-09-19 12:04
  
 
 2003-08-16 21:10:54

No to teraz są dwie możliwości: albo to jest inna skrzynia, niż ma Stratos, albo w kaszelku Stratosa silnik ma odwrócone obroty (wykonalne, nieco kłopotliwe, ale nie niemożliwe) co nie wróży nic dobrego na przyszłość (dyfer pracujący odwrotnie - zapytajcie Żurawia, czym to się kończy).
2006-02-27 10:11
  
 
  Poprzednia strona  
[ 1 2 3
 MotoNews.pl » TheFiatAndTheFurious

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM