2009-12-28 21:00:46
Panowie :O !! o czym wy tu mówicie?? jakie planowanie głowicy w przypadku tego silnika?? w instrukcji pisze wyraźnie że głowic z tych silników się nie planuje, regeneracje takiej głowicy można przeprowadzić w garazu, o ile nie doszło do uszkodzenia np. tulejki w której porusza się zawór, do tego jeszcze wymiana uszczelniaczy, nowa uszczelka pod głowicę i to wszystko, co do opinii oddawania autka czy silnika do warsztatów to jestem tego samego zdania co kolega wcześniej, miałem zaszczyt naprawy mojego essa w autoryzowany warsztacie forda dwa razy i za każdym razem były nowe problemy, większe od popprzednich a i sam samochód i jego sprawność pozostawiała wiele do życzenia, nie mówiąc już o kosztach takich napraw, oczywiście Ci którzy nie mają warunków by naprawić cos takiego we wlasnym zakresie nie podejmą się i niestety skazani są na super mechaników, którzy oprócz usterki z którą do nich żeśmy się zwrócili, wynajdą jeszcze kilka innych, również kosztownych.
Co do szlifowania cylindrów to już się bez profesionalisty nie obejdzie, tego domowym sposobem nie zrobi.
Znajomy jeden, któremu nawiasem mówiąc już nie zalezało na starym essim, sam zabrał się za wymiane pierścieni
oczywiście udało mu się wymienić, poskręcał wszystko tylko troche chyba za mocno dokręcił panewki na wale, no i najpierw zaczęło stukać to niedługo potem dociągną i chwilke później korbowód wyszedl bokiem, tak więc samemu to czasem lepiej sie nie zabierać za takie naprawy, jak nie ma się zielonego pojęcia ani warunków.
Pozdrawiam i życzę sukcesów