Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

[MKV] ciezko kreci jak silnik jest zimny

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<  Następna strona 
[ 1 2 3
 Autor 
 2010-02-03 14:47:40

A nie mówiłem
2013-11-27 22:30
  
 
 2010-02-02 18:42:42

Panowie u mnie się sprawa wyjaśniła...okazało się że elektryk który regenerował mój rozrusznik wymienił tylko jedną tuleję i szczotki a trzeba było wymienić wszystkie tuleje( nie wiem ile ich tam jest) i wyczyścić wirnik. Dopiero po takiej naprawie rozrusznik kręci jak trzeba jak chodzi o mój przypadek to temat można zamknąć
2010-10-05 11:09
  
 
 2010-02-01 17:14:00

Cytat:
2010-02-01 13:04:19, maradona25 pisze:
Nie wiem jak u was ale jesli chodzi o rozrusznik to w zimie mozna poznac po jego kulturze pracy czy jest oki, surec co do twojego rozrusznika to pewny jestes ze jest w 100% zregenerowany, ile zapłaciłeś za ta robote. Jezeli rozrusznik jest jak nówka- mówie tu na przykładzie MKVII to kreci jak rakieta - wiem bo sam nie dawno z tym walczyłem, jak silnik był zimny to pomimo tego ze aku był naładowany to przy odpalaniu po -10 stopniowej nocce, restartowało mi kompa bo palił ostatkami sił i do tego przygasaly kontrolki, a po regeneracji kreci jak rakieta.


sam robiłem, a nie lubię dwa razy robić...Ale rozrusznik swoje lata ma, nawet po remoncie nie będzie jak nowy...
2020-07-13 14:06
  
 
 2010-02-01 13:04:19

Nie wiem jak u was ale jesli chodzi o rozrusznik to w zimie mozna poznac po jego kulturze pracy czy jest oki,
surec co do twojego rozrusznika to pewny jestes ze jest w 100% zregenerowany, ile zapłaciłeś za ta robote.
Jezeli rozrusznik jest jak nówka- mówie tu na przykładzie MKVII to kreci jak rakieta - wiem bo sam nie dawno z tym walczyłem, jak silnik był zimny to pomimo tego ze aku był naładowany to przy odpalaniu po -10 stopniowej nocce, restartowało mi kompa bo palił ostatkami sił i do tego przygasaly kontrolki, a po regeneracji kreci jak rakieta.
2013-11-27 22:30
  
 
 2010-02-01 12:44:54

Jak jest zima,to musi być zimno.Jak jest zimno to wszystko co ma stan skupienia ''stały''(silnik i jego bebechy),kurczy się,a wszystko co ma stan skupienia ''ciekły''(olej i wszelakie płyny),zagęszcza.Stąd te opory przy odpalaniu,między innymi.

-----------------
 
 
 
 2010-02-01 12:27:45

Cytat:
2010-02-01 12:14:32, maradona25 pisze:
To ja proponuje wszystkim którzy maja problemy z odpalaniem w mrozie silnika - bo ciężko kręci, zregenerować rozrusznik, tuleje, łożyska, szczotki, - to jest podstawa, dopiero myslec o akumulatorze. 99% ze to pomoże.


no ja mam zregenerowany (pisałęm zresztą wcześniej o tym), nowy aku, nowy olej i ciężko kręci. Moim zdaniem, to już wiek silnika daje znać o sobie...
2020-07-13 14:06
  
 
 2010-02-01 12:14:32

To ja proponuje wszystkim którzy maja problemy z odpalaniem w mrozie silnika - bo ciężko kręci, zregenerować rozrusznik, tuleje, łożyska, szczotki, - to jest podstawa, dopiero myslec o akumulatorze. 99% ze to pomoże.
2013-11-27 22:30
  
 
 2010-01-31 12:30:53

Ja mam tak samo jak jest ponizej 5 w minusie tez ciezko kreci mimo ze mam nowy akumulator
2013-07-25 18:04
  
 
 2010-01-29 17:44:56

u mnie jest podobnie (tak, jakby się zacinał tłok), ale mam już pierścienie na 3-cim cylindrze wywalone. Kompresja ciepła dała 12 na każdym, ale na zimnym dmuchnięcie powietrzem pokazało, że wali do oleju...
Na początku obstawiałem tulejki w rozruszniku, ale zmieniłem i jest to samo...
2020-07-13 14:06
  
 
 2010-01-29 17:06:46

Cytat:
2010-01-29 16:59:54, przemo2 pisze:
Za gęsty olej jak na zime.Dlatego takie opory.Mocno Ci kopci ? [ wiadomość edytowana przez: przemo2 dnia 2010-01-29 17:00:37 ]


Wiadomo...troche oleju bierze to i troche kopci...bardzo siwego dymu nie puszcza no ale jednak kopci na poczatku tez myslalem o oleju ale problem polega na tym ze ten samochod ma swoje "humory" tzn: tak jak pisalem wczesniej ciezko kreci na zimnym i czesto ma tak na cieplym...ale jednak zdarza mu sie tez odpalac na cieplym "od tyku"...czyli to chyba nie bedzie wina oleju
2010-10-05 11:09
  
 
   Następna strona 
[ 1 2 3
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM