Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

A co homer nigdy nie był młody?

 Moderowane przez: Bialy, urg
 MotoNews.pl » Los Omegas Bestiales ...

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<  Następna strona 
[ 1 2
 Autor 
 2011-03-19 13:33:50

I ten post dARTiego powinien wydrukować sobie każdy i przykleić na ścianie

Podobno 80% dorosłych polaków, mężczyzn jest w permanentnym stanie zakupu auta. Naszym narodowy hobby jest stałe przeglądanie ogłoszeń motoryzacyjnych

-----------------
"w leniwym umyśle diabeł sadzi swoje kwiaty"
2024-07-09 13:09
  
 
 2011-03-18 11:26:02

nic nie mówi

przebiegi robione w trasie nijak nie odzwierciedlają tych mieszanych nie wspominając o mieście

można podejrzewać, że większość aut będzie w stanie zrobić 500kkm w ciągu swoich pierwszych lat eksploatacji bez większych problemów jeżeli jednorazowe przebiegi są duże

i nawet fotel kierowcy NIE BĘDZIE WYSIEDZIANY (tak jak w 20to latku z realnym przebiegierm 200kkm)

tu mógły coś powiedzieć Res który kupił młodą ome z przebiegiem 280?? kkm a jak się na nią popatrzyło wyglądała prawie jak nowa i tak też jeździła

edit:
po głębszym zastanowieniu można być pewnym, że znacznie lepszym miernikiem realnego zużycia samochodu byłby pomiar motogodzin ale i on nie byłby w pełni fair

są auta, które po jednym trzaśnięciu drzwiami i jednym odpaleniu silnika robią jednorazowo 500km
inne aby zrobić te 500km muszą odpalić 100 razy, 100 razy znieść trzaśnięcie drzwiami i rozgniatanie fotela wyjątkowo ciężkim dupskiem ownera; ich kierownica puszcza soki pod naciskiem wielkich spoconych łap a silnik nie pamięta kiedy ostatnio porządnie się dogrzał aby odparować wodę z od wieków nie zmienianego oleju

po mojemu nie ma o czym gadać... a dużo prawdy jest w tym, że omega ze względu na bardzo wysokie miejsce w rankingu Value (często najwyższe) ma wyjątkowe (nie)szczęście do takich użytkowników co boleśnie się przekłada na stan kilkunastoletnich egzemplarzy

i co z tego wynika ?? NIC
każdy powie, że porsche 911 jest nie do zajechania ale czy można coś powiedzieć na temat trwałości aut eksploatowanych w tak radykalnie różnych warunkach jak przeciętne porsche i przeciętna omega ?? NIE

jedyne co trzeba mieć przy zakupie auta to wiedza aby zweryfikować stan faktyczny i szczęście które pomoże trafić na właściwy egzemplarz ale teksty pod tytułem "audi to wzór trwałości i niezawodności a omega to sypiąca się ruina" są zwyczajnie gówno warte

czasy mietka W124 się skończyły (chyba bezpowrotnie) ale jeżeli były auta które mogły stanowić wyjątek to właśnie on stał na szczycie ich listy

[ wiadomość edytowana przez: dARTi dnia 2011-03-18 12:11:44 ]

[ wiadomość edytowana przez: alicia dnia 2011-03-22 12:53:59 ]
2015-12-15 21:08
  
 
 2011-03-18 09:48:19

Ok zatrybiłem choć od lat na takiego nie wyglądam...pobujam się jeszcze białą klusią...

-----------------
2017-04-19 19:42
  
 
 2011-03-18 07:25:09

Tym tokiem myślenia, skoro mój X20XEV ma nabite 340 tyś km bez remontu (i nadal śmiga) to znaczy że to trwałe i solidne auto?



-----------------
Moje aukcje
2012-10-17 13:11
  
 
 2011-03-17 12:53:34

Cytat:
2011-03-17 10:57:02, Jaroslav pisze:
myślę, że te 3 ogłoszenia wybrane z kilkunastu podobnych mogą wiele powiedzieć o trwałośći v70 po 2000r v70 1 v70 2 v70 3



nie kumam - to znaczy ze przebieg ich swiadczy dobrze o nich?

-----------------
2017-04-19 19:42
  
 
 2011-03-17 11:13:44

wszystkie zaraz będą dostępne w PL, przebiegi gwarantowane - 160-180tys km

-----------------
...hodowca.
2024-01-14 01:03
  
 
 2011-03-17 10:57:02

Cytat:
2011-03-17 05:24:42, zupper pisze:
A jakie opinie macie o Volvo V70 - oczywiście kombi....



myślę, że te 3 ogłoszenia wybrane z kilkunastu podobnych mogą wiele powiedzieć o trwałośći v70 po 2000r

v70 1

v70 2

v70 3

-----------------
2015-03-03 14:34
  
 
 2011-03-17 05:24:42

A jakie opinie macie o Volvo V70 - oczywiście kombi....

-----------------
2017-04-19 19:42
  
 
 2011-03-16 21:55:35

Koledzy, jeżdżę tą moją audiolką 2 lata i stwierdzam jedno że przez 2 lat użytkowania łamagi miałem sporo różnych awarii i usterek co przekładało się na wydatki. Z audi nie mam kłopotów a awarie są sporadyczne i mimo iż części są trochę droższe to serwisowanie tego autka jest tańsze. Tankowanie boli, trochę dużo pali ale komfort jazdy wynagradza wydatki

-----------------
AUDI A6 3.2 256 KM
2015-11-01 18:12
  
 
 2011-03-16 18:44:37

a mnie tam w omedze nic nie cieknie i nigdy nie ciekło

swoją drogą co wy z tymi deklami popaki - jak mam omegi mv6 już z 7 albo 8 lat to jeszcze NIGDY nie uszczelniałem... nic w tych autach
generalnie moje omegi jakoś tfu na psa urok się nie psują - w obecnej wymieniałem przepływkę i piasty przednie ale to już podchodzi pod eksploatację a eksploatacja to wiadomo - ceny w omedze nie są zbyt wygórowane, dostępność dobra a i na trwałość nie mogę marudzić.

Całą masę kasy włożyłem w omegę to prawda... ale to już z czystej fantazii a nie z potrzeby

W sumie nie licząc kosztów paliwa mogę powiedzieć, że omega jest bardzo tania w eksploatacji a z moich doświadczeń praktycznie bezawaryjna.

Więcej pieniędzy na serwis wydał ojciec na golfa IV 1.9TDI kupionego w salonie w 2001r - na dzień dzisiejszy oba auta mają podobny przebieg a do golfa powoli dobiera się ruda

audi nigdy nie miałem to nie wiem

-----------------
only at J E E P ...
2015-12-15 21:08
  
 
 2011-03-15 20:17:03

O A8 4.2 mogę coś napisać. Jeżdzę takim od prawie trzech lat. Koszty eksploatacji dosyć wysokie- tutaj tęsknię za poczciwą Omegą A. Podstawa to zakup zadbanego egzemplarza. Ja na taki nie trafiłem i od początku prawie wszystkie naprawy, poza eksploatacyjnymi są skutkiem zaniedbań poprzednich właścicieli. Co dziwne elementy elektryczne, którymi jest przeładowana nie psują się.
Trochę brakuje mi problemow w zimie z siłownikami szyb, czy zamków oraz walki z rdzą. W tym Omega jest nie do pobicia.
2021-11-12 03:34
  
 
 2011-03-15 08:33:40

Jak czytam takie pierdoły na temat zawieszenia audi to się słabo robi w gaciach.
Pewnie, że można tulejki wymienić ...za 400 pln to se mozna jak się samemu robi i jak sie ma czym czyli pneumat , prasa bo jak ty homer z klucza potrafisz rozkrecić pierwszy montaż górnych wahaczy to... to ja przez 8 miesiecy nie rozbierałem aluVWAudiSzajsu....ergo żaden warsztat nie wymieni tych tulejek za darmo za kazdą policzą najtaniej ze 20pl a jest ich ile ? Tak 8 szt.
A co ze sworzniami? Oczywiscie że daje się je regenerować , podobno nawet da sie z rok polatać...ile ich jest ? Tak 8szt. W Koszalinie ca 60 pln sztuka
Jak dla mnie to 1000 pln i jeszcze ktoś to musi zmontować i rozmontować/zmontować.
Nie liczyłem koncówek drążków i łaczników. Też będzie ze 200pln
Ja mogę kupić kpl zestaw Fortuny /OCAP za ca700 -800 pln i mogę go zmieniać co roku bo zrobię to sam.
Tyle jesli chodzi o wymianę tulejek i regenerację sworzni.

A teraz sami odnieście te koszty naprawy przedniego zawieszenia do Kosztów omegi gdzie na stronę wydacie max 150 pln + 80 montaż tuleji i sworznia. Dla mnie 1500 pln do 360 pln robi róznicę . Ale kto bogatemu zabroni...




-----------------
Sprzedam

[ wiadomość edytowana przez: Mr_Brayan dnia 2011-03-15 08:38:18 ]
2019-07-19 18:53
  
 
 2011-03-15 07:21:39

Nie wyścigi - na razie powolutku szukam, jak coś znajdę dam znać zaś ze sprzedażą kluski nie mam Bóg wie jakiego ciśnienia....

-----------------
2017-04-19 19:42
  
 
 2011-03-14 12:28:48

też mam od jakiegoś czasu styczność z markami wszelakimi i statystyki zawodności są nieubłagane i dla złomegi, BMW, ałdi, mercka i np volvo

psują się różne gówna, typu czujniki, przepływki, sondy, elementy zawieszeń, pompy itp itd jednakowo

serwisowanie to koszty różne, zazwyczaj najtaniej złomega

a reszta to już loteria i żadne z tych autek nie jest cudem ponad inne
każde ma zalety i każde ma wady

cena do jakości najlepiej we volvo
cena do osiągów najlepiej złomega
cena do niezawodności.... W124

wolę kilka różnych youngtimerów zarzynać niż szczypać się w jednym wychuchanym cudzie z początku 21 wieku

nie znam nikogo kto ze łzami pozbywał się dużego paliwożernego smoka, a zamienił go na małego nowszego średniaka w TDI czy tam innym dieslu



-----------------
www.motoryzacja.sklep.pl


[ wiadomość edytowana przez: MEGA_3 dnia 2011-03-14 12:35:47 ]
2013-08-03 22:11
  
 
 2011-03-01 23:17:25

Ile czasu robie auta to tak samo robie i Audi i Omegi i inne auta widze co ile kosztuje i co jak czesto pada...Wiec temat znam. A jak jezdze po Polsce i od salonu do salonu autoryzowanego i nie autoryzowanego to statystyka sie powieksza.
Niektore rzeczy sa drozsze nie powiem niz w Omedze.
Mechanicznie kazde auto bede naprawial czasami z checia czasami nie.
Ale naprawy blacharskie to normalnie jak plachta na byka na mnie dziala.
Tak jak pisalem naprawa tiptronica zrobi mi Adam albo sam bede mial chec to zrobie albo jeszcze ktos inny ale wole wlozyc jakies pieniadze w skrzynie czy silnik i wiem co mam a nie ze pomaluje auto a za pol do roku wyjdzie cos znowu albo element bedzie sie juz nadawal do wymiany bo od wewnatrz go zje...
Kazdy dobrze wie ze Ople maja to do siebie ze wiecznie padaja drobne elementy ktore czlowieka deneruja na maxa.
Od dawna zbieralem sie do zmiany auta ale przybrac sie nie moglem.

-----------------
moja aukcje
2013-03-24 13:31
  
 
 2011-03-01 22:57:55

homer dużo już nalatałeś tym audi?
dużo takich już robiłeś?
pamiętasz, że porównujesz omegę za 10k z s6 za 35k?

pytam z czystej ciekawości, bo piszesz, jakbyś miał kilkuletnie a nie kilkutygodniowe porównanie a audiki stały w cenach omegi.

oby się nowe auto jak najlepiej spisywało, mam nadzieję, że po roku-dwóch będziesz nadal zadowolony

-----------------
...hodowca.
2024-01-14 01:03
  
 
 2011-03-01 00:09:09

Ogólnie zabawnie się temat kręci...
Ja już dawno myślałem nad zmianą auta myślałem o 540 E-39 albo właśnie Audi A6-S6 C5. i po zgłębieniu tematu części eksploatacyjne miedzy tymi autami to Audi na duży plus w BMW trzeba x2 za wszystko zapłacić wiec odrazu została odrzucona no i tak samo rdzewieje jak Opel.
Nie żałuje wyboru na wielki + na Audi sposób wykonania, jakości, komfort, skrzynia, silnik, elastyczność, naped na 4 kapcie i mozna tak wiele wiele wypisywać czego Omedze brakuje...poprostu nie tak liga.
Disel V6 to tragedia wiec tutaj nawet taka możliwość nie wchodzi.
Uszczelniacze w Audi padają tylko w jakim realnym przebiegu w Omedze do tej pory to będzie sie lał olej z każdego możliwego miejsca.
Zawieszenie z przodu komplet tulej koszt rzędu 400 zł wszystkie jakie sa z Lemfodera dokładnie 10 sztuk.
Sworznie można zrobic za pare groszy wiekszość znających temat regeneruje sworznie. Kupno wachaczy z Lemfodera nikt jeszcze nie pożałował nawet biorąc na sztuki który poprostu się skończył.
A jak sie kupuje komplety za 1500 zł z końcowkami jeszcze i kompletem śrub to pózniej powstają takie teorie ze zawieszenie jest do bani i czesto nadaje sie do wymiany...
A zawieszenie z tyłu nie do zabicia...
4000 zł za zawieszenie to chyba w ASO.
Wymiana rozrządu zajmuje tyle samo czasu co w Omedze w V-ce.
No i nie pada wszystko po kolei jak w Omegach wiecznie coś...
Nie biorę tylko swoich Omeg co miałem czyli 2 sztuk ale kilka aut które do mnie regularnie przyjeżdzają...

-----------------
moja aukcje
2013-03-24 13:31
  
 
 2011-02-28 23:15:28

nie mam stycznosci z mietkami, natomiast przy audi dlubie dosyc duzo, najczesciej leci przednie zawieszenie, uszczelniacze na zaworach ale to chyba norma w kazdym audi, kruszace sie wirniki na pompie wody
w skrzyniach automatycznych czesto pada tiptronic
jesli chodzi o rozrzad to nie ma tragedii, fakt trzeba rozebrac przod auta ale i tak nie jest az tak duzo roboty max 5 godzin
reszta to praktycznie ustrki eksploatacyjne

nie myslales o jakims E39??




Cytat:
2011-02-28 17:20:28, zupper pisze:
Problem w tym, że z moich znajomych może z 10% posiadaczy odradza mi Audi - reszta jest zadowolona, w przypadku mesia różnica nie jest też bardziej zauważalna....

2016-03-14 20:32
  
 
 2011-02-28 17:20:28

Problem w tym, że z moich znajomych może z 10% posiadaczy odradza mi Audi - reszta jest zadowolona, w przypadku mesia różnica nie jest też bardziej zauważalna....

-----------------
2017-04-19 19:42
  
 
 2011-02-28 17:03:50

Cytat:
2011-02-28 14:11:15, zupper pisze:
Zaczynamy zmieniać galaktykę na zasadzie a mój kolega to.....



no

wszyscy znajomi co to kumaci w branży moto mówili, żeby nie kupować jepa xj bo to się ciągle sypie i rdzewieje, i wiesz co? Kupiłem, i cholera, mieli rację. Ale kto by tam słuchał kolegów

Cytat:
2011-02-28 14:11:15, zupper pisze:
Temat będę kontynuował gdy już poznam sam konkrety.





-----------------
...hodowca.
2024-01-14 01:03
  
 
   Następna strona 
[ 1 2
 MotoNews.pl » Los Omegas Bestiales ...

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM