2008-08-31 10:13:24
1. Koniecznie potrzebny minimum kanał, wieszak do silnika i mały podnośnik (lewarek).
2. Odkręcasz obie półosie, unosisz stronę kierowcy i rozpinasz sworzeń wahacza, ochylając kolumnę wyciągasz półoś.
3. Podwieszasz silnik, demontujesz wszystkie mocowania skrzyni do nadwozia, linkę sprzęgła i wybierak biegów, rozrusznik i wszelkie blachy osłonowe.
4. Z pomocnikiem odkręcasz skrzynię od silnika, wyciągacie ją do dołu wysuwając drugą półoś z piasty.
5. Montując nowe sprzęgło, centrujesz tarczę za pomocą odpowiednio dopasowanego wałka, mając nowy komplet każdy tokarz dorobi takie cudo.
6. Pamiętaj o wymianie kompletnego sprzęgła, łącznie z łożyskiem oporowym.
7. Montaż w odwrotnej kolejności
Dla dwóch osób, cała operacja to jakieś 2,5 godz. max.
-----------------
TTI 880, Sirio T3-27 w dziurce :)
Miro #cinquecento :)