Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

[MKVII] falujące obroty - problem rozwiązany tylko częściowo - Strona 1.5

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi << Poprzednia strona  Następna strona 
[ 1 2 3
 Autor 
 2009-06-12 01:19:23

Jeśli nie ma reakcji na benzynie na naciskanie gazu, albo jest wtedy silnik przyduszany, to sprawdz: przepływomierz oraz czujnik położenia przepustnicy.

Odepnij przeplywomierz i powiedz jak sie zachowuje podczas jazdy.

Przepływomierz: 0.7V na wolnych obrotach i ok 1.7-2V przy ok. 3000 obrotow (dokladne dane mozesz znalezc na forum)
Mozesz tez wyczyscic przeplywomierz.

Malo prawdopodobne: Jesli masz gaz i nie masz emulacji sondy lambda, to mozesz miec tez bardzo mocno rozjechane mapy paliwa. Sproboj zrobic reset kompa (odepnij akumulator na ok. 30 minut, podepnij, odpal samochod na benzynie i nie dotykaj pedalu gazu az sie zagrzeje do wlaczenia wentylatora. potem przejedz normalnie jakies 10km)
2011-05-21 15:00
  
 
 2009-06-10 19:09:22

Uszczelka ma tyle ze olej cieknie, nic wiecej.
Czujnik tez zostaw bo nie ma on wpływu zadnego na Twoje objawy, dodatkowo element ten bardzo zadko ulega uszkodzeniu.

U ciebie przewod ktrory zaslepiłes idzie i rozdwaja sie przy kolektorze ssacym, wyjmij całkiem te dwa przewody i zaslep 2 rurki wychodzące z kolektora wtedy bedziesz miał pewnosc.
Dodatkowo obejrz ten plastikowy trojnik i weze własnie te o ktorych mowa, moga puszczac na trojniku badz miec gdziec pekniecie.

-----------------
2016-11-06 16:03
  
 
 2009-06-10 17:05:19

W końcu miałem czas i zrobiłem "test pisaka" - w efekcie brak zmian. Dalej obroty są nierówne, wahają się czasem 700-1300, czasem jest dobrze, ale auto raczej nie gaśnie, więc krokowy chyba ok?

Po za tym mam prawdopodobnie do wymiany mam uszczelkę pod pokrywą silniki, bo trochę na zewnątrz brudno od oleju i właśnie przewody odpowietrzania i sama ta okrągła puszka w środku chyba ma troche oleju, może mieć to jakiś wpływ?

Chyba powinienem jeszcze sprawdzić czujnik temp. co idzie z silnika do kompa, tylko gdzie go znaleźć i jakie powinien mieć wskazania miernika? Byłbym wdzięczny za wskazanie napięcia jakie mają mieć czujniki.

A jeszcze odczuwam pogorszenie bo ostatnim strzale pod maską, patrzyłem klapka w przepływomierzu nie zacina się opada normalnie, ale może coś jest teraz nieszczelne.. tylko co? gdzie i co mógłbym sprawdzić ?




[ wiadomość edytowana przez: Ziebotta dnia 2009-06-10 17:12:04 ]
2010-08-19 21:13
  
 
 2009-05-25 14:09:31

Cienki, jest tam tylko jeden i idzie on do kol ssacego rozdwajajac sie na srodku.
Jego masz zaslepic.

-----------------
2016-11-06 16:03
  
 
 2009-05-25 14:05:57



Proszę pomóc który przewód mam odłączyć, żeby zrobić test pisaka i mam odłączyć przewód od tej okrągłej puszki, która jest zaworem odpowietrzania tak ?
2010-08-19 21:13
  
 
 2009-05-24 15:45:28

kolego sprój odłączyc kostke od przepływomierza
2009-07-10 20:45
  
 
 2009-05-23 08:38:59

W Twoim silniku odp. skrzyni korbowej jest po lewej z tyłu patrzac na silnik, okragła puszka, od ktorej odchodzą 3 weze, jeden połaczony jest z pokrywa zaworow.
Odłącz cienki od puszki ktory idzie do kolektora ssacego i go zaslep dokładnie, po tym sprawdz.



-----------------
2016-11-06 16:03
  
 
 2009-05-22 11:59:22

Więc udało się wyeliminował problemy na ciepłymi silniku, dławienie sie na wyższych obrotach. Po prostu klapka w przepływomierzy była uszkodzona i czasem nie opadała, przez co silnik dostawała za dużo powietrza.

Jednak nadal na zimnym silniku, na paliwie, spadają obroty i gaśnie i początkowa jazda jest przymulona. Przy pierwszym przełączeniu na gaz czasami auto jakby gasło, po prostu zwalnia i nie reaguję na gaz.

Więc z tego co poczytałem, to można sprawdzić czujnik temperatury co do kompa idzie, ale gdzie go dokładnie znajdę w silniku 1.4 ? Po za tym jakie powinny być wartości napięcia, jeśli bym miernikiem sprawdził?

Dużo jest napisane o odpowietrzaniu skrzyni korbowej, ale czy w silniku 1.4 to jest? jeśli tak to gdzie?

Czy może jakieś inne pomysły co warto sprawdzić?
2010-08-19 21:13
  
 
 2009-05-18 18:44:00

Jasne kolego że tak, od kilku dni nic innego nie robię, tyle już tematów i postów przeczytałem, że nic nie wiem. Proszę o pomoc w zlokalizowaniu u mnie zaworku odpowietrzania skrzyni korbowej
2010-08-19 21:13
  
 
 2009-05-18 18:26:54

Kolego a wyszukiwarkę odwiedzałeś? Na forum troche o tym jest.

-----------------
#2451

'Jest grill jest zabawa'
'Weźmy się i zróbcie'
2024-05-08 18:49
  
 
  Poprzednia strona  Następna strona 
[ 1 2 3
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM