2010-01-22 13:36:41
Cytat:
|
2010-01-22 12:09:55, Asior pisze:
no i wyszło gdzie jest ta "ułomność" nie wiesz, że najpierw trzeba podgrzać świece i dopiero później palić ? to nie jest nowszy diesel gdzie palisz bez grzania świec...
|
|
Oj Asior widze ze chcesz ze mnie zrobic ulomka na sile
Wiem ze trzeba grzac swiece, bez przesady
Tylko gdy gasnie kontrolka od swiec one jeszcze grzeja w tym czasie jakies 25s i dopiero potem puka automat i wylacza grzanie.
Jezeli gasnie kontrolka to znak: odpalaj motor
W te chlodne poranki robie najpierw pelne grzanie do stukniecia, potem ponawiam procedure, ale za drugim razem jak kontrolka zgasnie to daje moc na rozrusznik
. Gdy swiece grzeja ogrzewajac ropke, latwiej o rozruch, bo caly czas gdy krece rozrusznikiem one podnosza temperature w komorze.
Wracajac do pytania ktore postawilem, mam rozumiec ze "mam sie cieszyc ze rozrusznik wtedy kreci" i spadek predkosci obrotow w takim starym wozku nie jest czyms niepokojacym??
-----------------
"Kierowca uczy się jeździć całe życie...." - Sobiesław Zasada
Diesel kopci, diesel czadzi, diesel nigdy Cię nie zdradzi :)