Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

[MKVII] Amortyzatory Tył - Strona 1.5

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi << Poprzednia strona  Następna strona 
[ 1 2 3 4
 Autor 
 2013-09-18 19:37:45

Sam to przerabiałem ostatnio.
Tyły z cabrio i hackback są takie same amory i sprężyny
Przód cabrio ma inne sprężyny niż hackback ale amory są takie same
Dzieli się je na escorty do mk5/6 i mk7 tak jak wcześniej pisali.
2020-02-06 11:14
  
 
 2013-09-18 18:56:56

pisze na telu i dlatego.To ty tez masz z mk6 z tylu? i kurde nie pamietam czy oryg u mnie z tylu jest jajo ale raczej tak bo nie wydaje i sie ze okragle w sobote bede to ogarnial jakie tam wiertlo cza?
2014-05-17 13:43
  
 
 2013-09-18 18:45:02

lakiii.

Zacznij proszę pisać PO POLSKU

Kropki i przecinki dla mnie bynajmniej są bardzo ważne, bo czasem nie czaję kompletnie co piszesz.

Wiem, że mam rację odkąd się udzielam w tym temacie .
Ja w tych jajowatych wywierciłem dwie dziury i wbiłem te dwie śrubki z ząbkami. Ząbki muszą wejść w blachę.


-----------------
-----------------------------------
#2515

[ wiadomość edytowana przez: kiciek dnia 2013-09-18 18:45:44 ]
2023-04-23 22:49
  
 
 2013-09-18 18:42:18

kiciek masz racie jest jajowate i trzeba wiercic dwie dziury bo ta jedna z przodu zostaje jak bylo by okragle to by bylo wtedy tak jak ja mowie ale jest jajowate i masz racje cza wiercic w mk7 tez jest jajowate o ile dobrze pamietam wywierce dwie dziury potem cykne migiem od spodu srruby i bedzie bo oryg w dziurkach sa zabki przez co szpilki sie nie obracaja
2014-05-17 13:43
  
 
 2013-09-18 18:37:20

ja dokładnie wiercić musiałem dwie dziury, bo jedna była już przecież.

Ja sobie to na porządnie zrobiłem, konus19 też zrobił moim sposobem i oboje jesteśmy zadowoleni. A zresztą co będę pisał. Sam zobaczysz. A szkoda, bo mi leżą amory bilstein b5 do tyłu z mk7 ciągle nie potrzebne.

Weź pod uwagę, że mocowanie w mk5/6 jest jajkowate, w mk7 nie pamiętam dokładnie, ale chyba jest okrągłe.

-----------------
-----------------------------------
#2515
2023-04-23 22:49
  
 
 2013-09-18 18:22:12

kiciek wiem o tym ze nie sa z mk7 to po pierwsze po drugi mysle ze zamontuje na dwoch srobbach masz racie sa na wprost siebie dlatego tez obroce gorne mocowanie i tez dam pod katem i bedzie sie je dalo przykrecic pod ta z prawej str i ta z lewej str tzn o te sroby co sa z tylu dwie .z przodu gniazda jest jedna odlegolosci srub sa te same bo prowizorycznie to zmierzylem i widzialem zdjecia tego escorta na tym zawiasie i byl to mk7 gosciu nic nie mowil ze byly wiercone dziury w sobote sie bede bawil to dam znac czy zrobilem po swojemu czy twojemu i nie musze wiercic wszystkich 3 dziur bo tak jak mowilem po przekreceniu gornego mocowania wwystarczy wywiercic jedna ta trzecia dziure moze sie myle nie wiem wszystko wyjdzie w praniu
2014-05-17 13:43
  
 
 2013-09-18 18:02:00

G&wno prawda.
Amortyzatory do których dałeś zdjęcie nie są z mk7 na 100%.
Albo koleś ma przerobionego mk7, albo nie wiedział jaką generacje ma.
Nie jedno mk7 cabrio widziałem i każde miało i ma amory na 3 śruby.

Na 2 śrubach nie zamontujesz !!!
3 śruby są pod katem, a 2 są na wprost siebie.

No chyba, że koleś wiercił w budzie mk7 by dać amory z mk5/6 i dlatego Ci wciśnął z mk7 niby.
Nie każdy sprzedawca wie co sprzedaje.


-----------------
-----------------------------------
#2515

[ wiadomość edytowana przez: kiciek dnia 2013-09-18 18:03:10 ]
2023-04-23 22:49
  
 
 2013-09-18 16:30:49

link do tablcy jest tylko w celach podgladowych a amory kupilem zdjete z mk7 cabrio wiec jakos musialy byc tam zamontowane bez wiercenia juz mam na to paten tylne mocowania da sie obracac wiec bedzie na 2 srubach zamiast trzech mam nadzieje ze sie sprawdzi tak jak mysle bo w mk7 zeczywiscie sa 3 sruby tu i tu ale tak jak mowie zostaly one zdjete z mk7 cabrio i nie jest nic wiercone wiec jakos tak musza wlesc trzeba tylko zmienic kat w tym gornym mocowaniu zeby trafic na dwa otwory w budzie i jeden zostanie wolny skoro w mk6 wytrzymuje na dwoch to mysle ze to tez wytrzyma a z przodu zmienie gorne mocowania co wy na tto?
2014-05-17 13:43
  
 
 2013-09-18 16:14:36

heh, kupiłeś amory do mk5/6 . Już Ci tłumaczyłem temat miesiąc temu w esemesach.
lakiii, kupiłeś amory z 91 roku, więc z mk5, mk7 są od 1995.

jesli te amory chcesz do swojego wrzucic, to musisz zdjąc te mocowanie i wywiercić 3 dziurki, potem wbić 3 śrubki do teych dziurek wcześniej wywierconych i montujesz do auta.

Dla potomnych

MK5/6 - przednie i tylnie amory mają zawsze 2 śruby
MK7 - przednie i tylnie amory mają zawsze 3 śruby


lakiii, kupiłeś amory z 91 roku, więc z mk5, mk7 są od 1995.



-----------------
-----------------------------------
#2515

[ wiadomość edytowana przez: kiciek dnia 2013-09-18 16:20:53 ]
2023-04-23 22:49
  
 
 2013-09-18 15:13:40

panowi zakupilem te amortyzatory od cabrio do mojego htb i nie wim czy to bedzie pasowac powiedzcie mi czy gorne gniazda da sioe zmienic ? poniewaz z przodu mam na 3 sroby a od cabrio sa 2 a tyl jest calkiem inny tez na dwie sroby ja mam na 3 i nadodatek ja mam skrecane jedna sroba od gory a w cabrio jest tak jak na tym zdjeciu pomoze ktos?

klik

[ wiadomość edytowana przez: lakiii dnia 2013-09-18 15:18:29 ]
2014-05-17 13:43
  
 
  Poprzednia strona  Następna strona 
[ 1 2 3 4
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM