Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

[MKVII] falujące obroty - problem rozwiązany tylko częściowo - Strona 2

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi << Poprzednia strona  
[ 1 2 3
 Autor 
 2009-05-18 18:24:55

Z tego co wyczytałem to warto sprawdzić zaworek jak i sam przewód odpowietrzania skrzyni korbowej, tyle, że ze znalezionych zdjęć na forum u siebie nie mogę zlokalizować, proszę o pomoc, moje zdjęcia:

Po za tym, co propujecie, abym mógł jeszcze sprawdzić, czy to może być ten czujnik położenia wałka rozrządu ?
Kilka razy po za tym miałem już strzały, więc może faktycznie jest coś z powietrzem lewym. Ale wtedy zimny czy ciepły by szalał, a na średnio rozgrzanym nic ?

[ wiadomość edytowana przez: Ziebotta dnia 2009-05-18 18:41:39 ]
2010-08-19 21:13
  
 
 2009-05-18 10:24:05

Edytuj tytuł wątku -> [model auta]

-----------------
2014-01-28 13:07
  
 
 2009-05-18 10:01:43

Obroty w aucie są tak obecnie zwariowane i zależne od róznych czynników, że nikt nie może mi stwierdzić gdzie może tkwić przyczyna. Mianowicie:

auto zimne, odpalam na paliwie
Odpala na dotyk, obroty nierówne i spadają, bez lekkiego dogazowania gaśnie. Mocne wciskanie gazu wręcz go przydusza, jeśli zgaśnie następne zapalenia trzeba pokręcić. Jazda przymulona, często szarpie, trzeba powoli dodawać gazu i raczej do 3000 obrotów.

przełączy się na gaz, średnio rozgrzany
idzie idealnie bez zastrzeżeń, obroty stoją na 1000, żadnego falowania, można gazować do 5000, płynnie

na gazie, rozgrzeje się dobrze
obroty wchodzą na 1500-1700, zaczyna się lekkie szarpanie auta, szczególnie gdy dochodzi się do 3000, wtedy konieczna zmiana biegu by zmniejszyć obroty. Im dłużej tym szarpanie bardziej odczuwalne, choć przy 2000 obrotach prawie nie ma. Po jakimś czasie obroty znów czasem wracają na 1000 i znów jest super, ale tylko na krótki czas.

rozgrzany, przełączony na paliwo
obroty na luzie skaczą 500-1500, auto do jazdy wręcz niemożliwe, szarpie mocno, dodanie gazu prawie nic nie daje, stoi

Gdzie w czym może tkwić problem. Są podejrzenia na czujnik od położenia wałka rozrządu, bo gdy raz był rozgrzany mechanik sprężarką przedmuchał go, docisnął i auto uspokoiło się do następnego dnia. Kolejnym razem już ten zabieg nie pomógł.
Będę wdzięczny za sugestie, rady, tylko proszę w miarę opisowo, bo z mechaniką u mnie słabo.

[ wiadomość edytowana przez: Ziebotta dnia 2009-05-18 10:03:23 ]

[ wiadomość edytowana przez: Ziebotta dnia 2009-05-18 10:06:11 ]

[ wiadomość edytowana przez: Ziebotta dnia 2009-05-18 15:29:20 ]

[ wiadomość edytowana przez: Ziebotta dnia 2009-05-22 11:54:00 ]

[ wiadomość edytowana przez: Kalor dnia 2009-10-19 22:31:04 ]
[ powód edycji: Temat! ]
2010-08-19 21:13
  
 
  Poprzednia strona  
[ 1 2 3
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM