Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

[MKVII] Ciezko odpala i zaraz gasnie 1.8 TD - Strona 2.5

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi << Poprzednia strona  Następna strona 
[ 1 2 3 4 5
 Autor 
 2011-11-13 12:25:59

oryginalnie zaworek jest między filtrem a pompą, załóż drugi przed filtrem.

-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
2024-07-08 07:55
  
 
 2011-11-13 11:06:34

Cytat:
2011-11-13 09:10:30, kamil76 pisze:
Zaworek musi być miedzy pompą , a filtrem.



Niebardzo, ja miałem tak założony, aż w końcu sam doszedłem do wniosku, że to bez sensu, bo najczęściej paliwo cofa się od filtra lub od podgrzewacza do baku. Najbardziej poprawnie jest przed podgrzewaczem lub przed filtrem jak podgrzewacza nie mamy - czyli tak jak napisał AmbitnyInaczej89
Jak mamy filtr bez pompki to można dać przed pompą wtryskową.
2014-04-07 21:13
  
 
 2011-11-13 09:10:30

Cytat:
zakładasz go przed filtrem lub przed podgrzewaczem paliwa jeśli nie jesteś pewien co do jego szczelności.



Zaworek musi być miedzy pompą , a filtrem.

-----------------
Citroen C4 Grand Picasso
Pozdrawiam
#1614
2017-03-09 22:11
  
 
 2011-11-12 22:08:37

Fabrycznie rolę zaworka zwrotnego pełni ta ręczna pompka, w niej znajdują się 2 membranki, które są odpowiedzialne za utrzymanie paliwa, jednak ich skuteczność jest wątpliwa, dlatego zakładamy dodatkowy zaworek zwrotny. Kupisz sobie w sklepie z częściami zaworek zwrotny z króćcami 8mm, dwa fragmenty przewodu paliwowego 7 lub 8 mm i zakładasz go przed filtrem lub przed podgrzewaczem paliwa jeśli nie jesteś pewien co do jego szczelności.
Osobiście polecam przewód 7 mm, wchodzi dość ciasno, ale przynajmniej nie są potrzebne opaski, jeśli będzie nasunięty około 2 cm.
2014-11-09 02:06
  
 
 2011-11-12 21:56:27

zaworek musisz sam wstawić na przewodzie paliwowym idącym od filtra do pompy wtryskowej
2022-09-09 19:31
  
 
 2011-11-12 20:57:48

czyli obstawiacie ze to jest zawór zwrotny? a w którym miejscu on jest? bo ja sie nie znam na tym az tyle ;D
2013-02-25 16:06
  
 
 2011-11-12 16:01:08

W moim przypadku zaworek zwrotny kosztował 27 zł jednak moim zdaniem w dieslu rzecz niezbędna
2014-11-09 02:06
  
 
 2011-11-12 14:39:19

Masz rację ,ale to jest najtańsza naprawa /kilkanaście złotych/ a daje często zaskakujący efekt

-----------------
Citroen C4 Grand Picasso
Pozdrawiam
#1614
2017-03-09 22:11
  
 
 2011-11-12 14:23:20

Cytat:
2011-11-12 14:04:31, kamil76 pisze:
Prawdopodobnie paliwo się cofa ,wstaw zaworek zwrotny przed pompę .



Może być tyle rzeczy że szok
Paliwo
Świece żarowe do wymiany
Filtr Paliwa podstawa w Dieslu przed Zimą
Łapanie lewego powietrza na przewodach paliwowych
Lejące wtryski paliwa

A obstawiam

Świece żarowe + nowy filtr paliwa = Łagodne odpalanie
2016-01-15 12:41
  
 
 2011-11-12 14:04:31

Prawdopodobnie paliwo się cofa ,wstaw zaworek zwrotny przed pompę .

-----------------
Citroen C4 Grand Picasso
Pozdrawiam
#1614
2017-03-09 22:11
  
 
  Poprzednia strona  Następna strona 
[ 1 2 3 4 5
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM