Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

Podkręcenie 1,8 105 i 115 koni na gratach mondeo. - Strona 3

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi << Poprzednia strona  Następna strona 
[ 1 2 3 4 5 6 ... 17 18 19
 Autor 
 2007-11-09 11:51:46

a moze jakies konkrety co zostało wymienione i np jakie sa tego koszty??
2009-12-15 17:11
  
 
 2007-11-08 19:47:13

Witam....
A ja... ze silnika 1,8 105km wyciągnołem 129 km......a tylko dlatego...że chciałem na własnej skórze sprawdzic to co piszą na ponirzszej stronie....
http://www.fiestaturbo.com/articles/zetectuning

są tu opisane przeróbki podstawowych silników forda zeteca....

A jako że są to jednostki sprawdzone i wytrzymałe(DóŁ) mozna je kręcić... jak się tylko da...

Ps. falujące obroty? który z podciąganych mocą silników ich nie ma...
2008-10-23 11:51
  
 
 2007-11-06 11:05:16

Temat oklepany. Magnetyzery, strumienice, aż zal czytać.
W car audi to samo - 3000W bushman.
W muzyce podobnie - manieczki to najprawdziwsze techno itd.
Najłatwiej to chyba nauczyć się z tym żyć.

Wracając do tematu to dzisiaj składam głowicę. Zaraz jadę odebrać z planowania (nic nie kombinuje, tylko kilka setek, bo uszczelka poleciała) potem docieranie zaworów i nowe uszczelniacze. Składam najpierw na oryginalnych wałkach, zeby mieć porównanie, bo uszczelka była tak styrana, że aż dziw że to chodziło.
Jak wszystko będzie ok to zakładam wałki od 2.0. Nic nie kombinuje z przepustnicą i dolotem puki wszystko nie będzie cykało jak należy. Mniejsza przepustnica, to tak jak nie do końca wcisnęty gaz, ale tak czy inaczej silnik musi pracować jak należy. Jak wszystko się uda będę dłubał dalej, żeby oddychał pełną piersią. Na końcu hamownia.
Tak wygląda plan upgrade-u essiny 1.6.

-----------------
2010-09-11 21:13
  
 
 2007-11-06 10:42:33

Cytat:
2007-10-15 20:32:47, selo pisze:
Witam wszystkich. Od prawie 30 minut czytam wasze posty. Jestm szczęśliwym posiadaczem Essiego 1.8 16V w wersji 105KM. Mam dalej orginalny kolektor wydechowy a dokładniej to jakieś 5cm rurek od kolektora i ramke mocującą. Zmieniony wydech na 4 w 4 a puźniej 4 w 2. Dwie strumienice(220zł) i dwa wydechy od essiego 1.3(300zł), sterowanie zapłonu orginalne ze 130 konnej wersji podsumowanie: -Koszt 550 złotych -wyniki +30KM P.S. jeszcze tylko nowa przepustnica i myśle ze do 160KM da rade pociągnąć, a po za tym przy wydechu jest sporo dziubania



w warszawie jest tania hamownia za 50zł możesz zmierzyć moc autka, jak chcesz dam Ci numer telefonu to się z gościem umówisz



-----------------
a escort posłuży jako nawóz pod skalniak bo się ładnie rozkłada

Loża rządzi loża radzi, loża nigdy Cię nie zdradzi.. :D
Elitarna jednostka specjalna "Loża szyderców"
2022-07-06 22:26
  
 
 2007-11-06 10:15:32

Cytat:
2007-11-06 08:44:46, Remarq pisze:
Zaprawde powiadam Ci nie wiesz co piszesz.... Czy ty mślsz że tym genialnie banalnym sposobem od tak wyprodukujesz 30 konny wzrost mocy? Gdyby budżet 550 zł wystawczył na takie zwiększanie mocy to wierz mi połowa z osób z którymi tu rozmawiasz jezdziłą by 300-400 konnymi autami. Kolego drogi, wydech to jedna spawa ale coś ta moc musi produkowac bo szybsze i sprawniejsze opróżnianie komór spalania oczywiście podniesie nieco osiągi auta ale przy naprawde profesjonalnie obliczonym układzie dać Ci to może zaledwie klika koni, w przypadku tym bardziej nie doladowanej jednostki. A za nim napiszesz o kolejnej granicy mocy do której się zbliżasz radzie ci po przyjacielsku: zapakuj to co masz podjedź do najbliższej hamowni i raczej nie chwal sie uzyskanym wynikiem. PS Swoją droga jeśli uzyskałes zwrost 10-ciu koni czego ci szczerze życze to przy opisanej przez Ciebie przeróbce byłby to fenomenalny wynik.No i zakładam oczywiście że silnik twojego auta przed pracami wogóle dysponował deklarowaną przez producenta mocą....



tak jak Wojo
Sama prawda

-----------------
Tazz, Wilk
Kopciuch Kombiak klasy E 2005r. 3.2 CDi
Kopciuch Kombiak klasy C 2003r. 2.2 CDi
Czerwony Gromiasty - KONIEC :(
Niebieski Gruzik MK4 - 2.0 150HP
Szybki Czarny Dachowiec 2.0 150KM
2024-05-10 03:22
  
 
 2007-11-06 08:57:57

Cytat:
2007-11-06 08:44:46, Remarq pisze:
Zaprawde powiadam Ci nie wiesz co piszesz.... Czy ty mślsz że tym genialnie banalnym sposobem od tak wyprodukujesz 30 konny wzrost mocy? Gdyby budżet 550 zł wystawczył na takie zwiększanie mocy to wierz mi połowa z osób z którymi tu rozmawiasz jezdziłą by 300-400 konnymi autami. Kolego drogi, wydech to jedna spawa ale coś ta moc musi produkowac bo szybsze i sprawniejsze opróżnianie komór spalania oczywiście podniesie nieco osiągi auta ale przy naprawde profesjonalnie obliczonym układzie dać Ci to może zaledwie klika koni, w przypadku tym bardziej nie doladowanej jednostki. A za nim napiszesz o kolejnej granicy mocy do której się zbliżasz radzie ci po przyjacielsku: zapakuj to co masz podjedź do najbliższej hamowni i raczej nie chwal sie uzyskanym wynikiem. PS Swoją droga jeśli uzyskałes zwrost 10-ciu koni czego ci szczerze życze to przy opisanej przez Ciebie przeróbce byłby to fenomenalny wynik.No i zakładam oczywiście że silnik twojego auta przed pracami wogóle dysponował deklarowaną przez producenta mocą....



Amen.

-----------------
www.faveo.com.pl
2013-09-13 14:35
  
 
 2007-11-06 08:44:46

Cytat:
2007-10-15 20:32:47, selo pisze:
Witam wszystkich. Od prawie 30 minut czytam wasze posty. Jestm szczęśliwym posiadaczem Essiego 1.8 16V w wersji 105KM. Mam dalej orginalny kolektor wydechowy a dokładniej to jakieś 5cm rurek od kolektora i ramke mocującą. Zmieniony wydech na 4 w 4 a puźniej 4 w 2. Dwie strumienice(220zł) i dwa wydechy od essiego 1.3(300zł), sterowanie zapłonu orginalne ze 130 konnej wersji podsumowanie: -Koszt 550 złotych -wyniki +30KM P.S. jeszcze tylko nowa przepustnica i myśle ze do 160KM da rade pociągnąć, a po za tym przy wydechu jest sporo dziubania


Zaprawde powiadam Ci nie wiesz co piszesz....
Czy ty mślsz że tym genialnie banalnym sposobem od tak wyprodukujesz 30 konny wzrost mocy? Gdyby budżet 550 zł wystawczył na takie zwiększanie mocy to wierz mi połowa z osób z którymi tu rozmawiasz jezdziłą by 300-400 konnymi autami. Kolego drogi, wydech to jedna spawa ale coś ta moc musi produkowac bo szybsze i sprawniejsze opróżnianie komór spalania oczywiście podniesie nieco osiągi auta ale przy naprawde profesjonalnie obliczonym układzie dać Ci to może zaledwie klika koni, w przypadku tym bardziej nie doladowanej jednostki. A za nim napiszesz o kolejnej granicy mocy do której się zbliżasz radzie ci po przyjacielsku: zapakuj to co masz podjedź do najbliższej hamowni i raczej nie chwal sie uzyskanym wynikiem.
PS Swoją droga jeśli uzyskałes zwrost 10-ciu koni czego ci szczerze życze to przy opisanej przez Ciebie przeróbce byłby to fenomenalny wynik.No i zakładam oczywiście że silnik twojego auta przed pracami wogóle dysponował deklarowaną przez producenta mocą....

-----------------
2016-08-17 22:29
  
 
 2007-11-06 08:29:03

Cytat:
2007-11-05 18:24:15, stefaneo pisze:
przeczytalem te wszystkie posty i pytanie: mam escorta 1.8 16V 115KM ile mógłbym z niego jeszcze wycisnac?? I co bym musiał zmienic, bo mam plastikowy kolektor taki jak mondeo.


Napewno za wile wiecej nie wyciszniesz, o ile nie tyle samo co ze 105KM

-----------------
Tazz, Wilk
Kopciuch Kombiak klasy E 2005r. 3.2 CDi
Kopciuch Kombiak klasy C 2003r. 2.2 CDi
Czerwony Gromiasty - KONIEC :(
Niebieski Gruzik MK4 - 2.0 150HP
Szybki Czarny Dachowiec 2.0 150KM
2024-05-10 03:22
  
 
 2007-11-05 18:24:15

przeczytalem te wszystkie posty i pytanie:
mam escorta 1.8 16V 115KM ile mógłbym z niego jeszcze wycisnac??
I co bym musiał zmienic, bo mam plastikowy kolektor taki jak mondeo.
2014-06-06 14:36
  
 
 2007-11-03 19:51:35

Pewnie będzie chodził jak RDA, tyle ze tłoki będą miały dżakuzi ;P


-----------------
2010-09-11 21:13
  
 
  Poprzednia strona  Następna strona 
[ 1 2 3 4 5 6 ... 17 18 19
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM