| |
Sortuj wg daty: rosnąco malejąco | |
Autor | |
jethro (S) Escort Driver
MK7 kombi warszawa | 2018-02-14 16:52:55 no faktycznie, trochę konkretnie mi się pojebało ----------------- niebiesko-czarna patologia |
2020-03-13 16:18 | |
S3ci0r Sympatyk FEFK
Ford Escort Łódź | 2018-02-14 15:59:09 do nga wkłada się przepustnicę dedykowaną czyli od 2.0 ale trzeba przełożyć czarny plastikowy półksiężyc z escortowej żeby linka pasowała. ----------------- |
2024-01-03 15:40 | |
WhiteGarbi Escort Driver
Escort MK7/VW Garbus Jasło | 2018-02-14 15:33:26 ja mam 1,8 RKC i klamoty z 2,0 - można podnieść moc o "pare" koni
przepływki 1,6 i 1,8 są inne - 1,8 i 2.,0 takie same
gaz sekwencyjny zupełnie w niczym nie przeszkadza przy plastikowym kolektorze - przy mieszalnikowym miałoby to znaczenie |
2019-12-02 16:51 | |
PlesniaK Sympatyk FEFK
Ford Escort Mk.7 Cab ... Kraków | 2018-02-14 14:00:29 Dalej mam dylemat który silnik wybrać. 2.0 kusi ale chyba jednak zostanę przy 1.8. Dla czego? Mam go za śmieszne pieniądze i od bardzo dobrego znajomego więc w pewnym dobrym stanie. Jeszcze na jesieni śmigało aż miło.
Słyszałem o jakimś patencie którym można zwiększyć moc RDA 105KM do ok 130KM. Wałki od MDO, przepustnica itd. Pewnie słyszeliście. Można te same klamoty wpakować do RKC i w ten sposób zwiększyć moc?
Przepływka w 1.8 jest taka sama jak w 1.6? Czy trzeba ją dokupić od 1.8? Z tego co słyszałem to chyba tak bo wtyczka jest inna ale okablowanie takie samo więc wystarczy tylko ją polutować.
I jeszcze jedno, zapomniałem o tym napisać ale mam podtlenek LPG. Instalacja sekwencyjna, nie strzela. Nie będzie to się gryzło z plastikowym kolektorem? ----------------- Ford Escort Cabrio MkVII RKC 1.8 115 (zmodzony do 119KM)
Fiat 126p rocznik 74 (przebieg 30 000, zarejestrowany jako zabytkowy)
Daewoo Leganza 2.2.
Chevrolet Cruze 1.8 LTZ |
2020-08-04 01:01 | |
WhiteGarbi Escort Driver
Escort MK7/VW Garbus Jasło | 2018-02-14 11:14:15 Cytat:
| 2018-02-14 06:48:57, fryszard pisze:
A dlaczego niby trzeba kombinowac? Chyba lepiej przepustnice zostawic z 2,0 a zmienic tylko linke gazu.
|
|
tutaj nie chodzi o linkę tylko o zakres pracy pedału gazu - w MDO jest inaczej dlatego półksiężyc na przepustnicy jest inny i trzeba kombinować |
2019-12-02 16:51 | |
fryszard Escort Driver
escort/s-max/explore ... Andrychow | 2018-02-14 06:48:57 A dlaczego niby trzeba kombinowac? Chyba lepiej przepustnice zostawic z 2,0 a zmienic tylko linke gazu. ----------------- #768
Małopolska Frakcja Rajdowa #003 (MFR)
(potworth) G-tech, 1 osoba, pusty bak, opony 205/40R17, 0-96km/h 15,44 mega kozak:D |
2023-02-24 22:40 | |
jethro (S) Escort Driver
MK7 kombi warszawa | 2018-02-13 21:15:23 gdyby nie trzeba było kombinować, to byśmy zostawiali tą przepustnicę z silvertopa... ----------------- niebiesko-czarna patologia |
2020-03-13 16:18 | |
fryszard Escort Driver
escort/s-max/explore ... Andrychow | 2018-02-13 09:10:35 Dlaczego doradzacie jakies kombinacje? Wkladajac 2,0 wkladasz 2,0 kolektor 2,0 przepustnica wtryski przeplywka i komp wszystko 2,0. Dlaczego niby przepustnica od 1,8 ? Wkladasz 1,8 to dajesz wszystko od 2,0 dlaczego na sile szukasz klopotow? Jesli cos chodzilo jako 1,8 to razem wspolgra z 1,8, jak bylo 2,0 to bedzie jak 2,0. A jak porobisz mixture to potem cos szarpie cos prycha a to nisko odcinka a to nie pali a to przerywa. ----------------- #768
Małopolska Frakcja Rajdowa #003 (MFR)
(potworth) G-tech, 1 osoba, pusty bak, opony 205/40R17, 0-96km/h 15,44 mega kozak:D |
2023-02-24 22:40 | |
jethro (S) Escort Driver
MK7 kombi warszawa | 2018-02-12 22:44:42 Kupujesz:
2.0
komp bez immo o oznaczeniach deep, desk, dewy
kolektor plastikowy z mondeo
rura dolotowa może być z 1.8, może być też kibelrura lub ameliniowa z ładnemi kolankami 'sylykonowymi'
przepustnica z 1.8 rkc przyda się do pożenienia z 1.6
Złóż do kupy, odpal. I wtedy myśl co dalej.
1.8 to strata czasu ----------------- niebiesko-czarna patologia |
2020-03-13 16:18 | |
PlesniaK Sympatyk FEFK
Ford Escort Mk.7 Cab ... Kraków | 2018-02-12 19:33:44 W sumie racja, chodzi tylko o to że nie wiem czy dolot jest w zestawie z silnikiem który upatrzyłem. A to RKC które mam kupić jest po bliskiej znajomości na prawdę w dobrym stanie z auta które jeszcze niedawno hulało.
Słyszałem że przy pozostawieniu dolotu z 1.6 niektóre kabelki mogą być za długie, np. do krokowca i pasuje je skrócić żeby nie latały. Poza tym pasuje.
Jeśli w zestawie będzie dolot to owszem, zostawię go bo czemu nie. Krokowy jest taki sam jak w 1.6, czujnik położenia przepustnicy też jest taki sam, sprawdzałem na Allegro. Czyli wszystkie graty w kolektorze aluminiowym są takie same jak w plastikowym, tylko przełożyć i ma śmigać. ----------------- Ford Escort Cabrio MkVII RKC 1.8 115 (zmodzony do 119KM)
Fiat 126p rocznik 74 (przebieg 30 000, zarejestrowany jako zabytkowy)
Daewoo Leganza 2.2.
Chevrolet Cruze 1.8 LTZ |
2020-08-04 01:01 | |
Poprzednia strona Następna strona [ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ] |
|