2004-11-28 23:49:00
Cytat:
|
2004-11-28 23:32:25, MAG pisze:
No cóż, najwidoczniej konstruktorzy autek rajdowych się nie znają. Widziałeś kiedyś jak blisko kierownicy znajdowały się lewarki zmiany biegów (nie mówię oczywiście o skrzyniach sekwencyjnych). Skrócenie dźwigni zmiany biegów daje krótszy ruch ręki, ale może spowodować zmniejszenie dokładności działania i w efekcie jedynie zmianę wizualną
|
|
Ty przywołujesz auta rajdowe.....a ja przywołam auta sportowe, ale nie jakieś wyścigowe tylko cywilne.....zobacz jakie mają małe lewarki
![](https://img.motonews.pl/s/icon_wink2.gif)
ja nie opieram mojej opini na wymysłach tylko na tym, że jeździłem na drążku długim seryjnymi, skróciłem go i teraz jeżdżę na skróconym...mam więc dobre porównanie i wiem że dużo przyjemniej się zmienia biegi.....na początku jest to dziwne uczucie....ale jak sie przywyczaisz to jest o niebo lepiej niż na tym długim lewarze....
-----------------