Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

Wał z innego silnika 1.6 16v

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<  Następna strona 
[ 1 2
 Autor 
 2009-03-11 21:34:42

albo poprostu wymienie pierścienie w tym co teraz jeździ i bedzie git bo mnie zaczyna denerwować ten budyń pod filtrem powietrza , i powiedzcie mi jeszcze z kąd ten budyń?? czy to od pierścieni?? czy zajechany? Auto jeździ codziennie ok 15 km i dość dynamicznie . Bo o budyniu słyszałem ale tylko przy zamulaniu silnika .... Może jeszcze pojeżdze tak jak jest jakieś pół roku bo teraz troche w blache musze zainwestować i lakier ;/ (progi)
2011-05-31 00:03
  
 
 2009-03-11 21:26:35

Oj remont to cie bedzie kosztować. Propozycja Remika jest spoko. Taniej i z lepszym efektem. Szkoda z dwóch gratów składać złoma. Pomyśl o tym.

-----------------
---------------------------
Jestem dyslektykiem ;)
#2477
-------------------
ESCORT - BYŁ
BMW - JEST
Romet - JEST
SUZUKI RF 600 - JEST
2016-01-14 22:32
  
 
 2009-03-11 21:24:59

no mi tłumaczył że jedna luźna była tak jakby nie dokręcona fabrycznie i sie wkońcu wystukała
2011-05-31 00:03
  
 
 2009-03-11 21:16:05

Cytat:
2009-03-11 21:01:53, Magik123 pisze:
Przekładasz wał, panewki od jezdzacego silnika(ewentualnie panewki nowe, koszt nie duzy), korby zostaw bo trzeba tłoki wyjmowac, a jak wyjmiesz to juz pierscienie trzeba bedzie wymienic. wiec wał z panewkami wystarczy.


i ciekawe ile pojezdzi tak???????
jesli przebieg jest autentyczny tego co masz w garazu rób szlif wału
tylko az dziw ze 35 tys i panewki szlak trafił

-----------------
RS2300-PROJEKT
Jeszcze jeździ
2020-12-14 21:51
  
 
 2009-03-11 21:12:19

ale mi mechanik coś kiedyś mówił że korba na pierwszym tłoku też jest do wymiany ...także niewiem co teraz , a nie orientujecie się ile taki remont silnika by kosztował ?? regeneracja wału itp??? bo tłoki raczej dobre bo chodził jak złoto
2011-05-31 00:03
  
 
 2009-03-11 21:01:53

Przekładasz wał, panewki od jezdzacego silnika(ewentualnie panewki nowe, koszt nie duzy), korby zostaw bo trzeba tłoki wyjmowac, a jak wyjmiesz to juz pierscienie trzeba bedzie wymienic.
wiec wał z panewkami wystarczy.

-----------------
2016-11-06 16:03
  
 
 2009-03-11 20:53:08

slawcek ,silnik który leży w garage (1.6 16v)ma przejechane ok 35tys km, ale jest uszkodzony wał . a Ten na którym jeżdże ma duużo więcej bo już jak ściągne filtr powietrza to jest pełno tego budyniu czy jak to sie tam na to mówi .Seba , ale pierścienie też bym musiał wymieniać?? bo ten silnik chyba wytartych nie ma zabardzo ... Remik , silnika nie chcę większego jak narazie miałem już takie propozycje z 1,8 może za rok nad rs2000 pomyśle .
2011-05-31 00:03
  
 
 2009-03-11 12:22:38

dodam ze do leszna masz rzut beretem

-----------------
RS2300-PROJEKT
Jeszcze jeździ
2020-12-14 21:51
  
 
 2009-03-11 12:22:08

to moze przełozysz sobie graty i zapakujesz 1,8 16v mam taki silniczek pewny oddam za 300 do przełozenia cały osprzęt kompa 105 ps dorzuce gratis,jedynie co bys musiął kupic to wałki od 105 ps a to koszt ok 50 zł
a co 15 ps wiecej to wiecej

-----------------
RS2300-PROJEKT
Jeszcze jeździ
2020-12-14 21:51
  
 
 2009-03-11 11:38:37

Powinien smigac jak nalezy - ja bym korby i panewki dodatkowo wzial z walem - caly komplet czesci ktore ze soba lataly.

-----------------
Escort MVII GT 1,8
E92, E90, D40, ML, FMX 650
2023-01-29 01:17
  
 
   Następna strona 
[ 1 2
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM