| |
Sortuj wg daty: rosnąco malejąco | |
Autor | |
RGS
Toyota Corolla Oświęcim | 2005-08-15 13:37:52 Proponowałbym elektrosol w ręke i po kolei wszystkie złączki...
miałem podobny problem rano nie chciał palić, a teraz spokój...
łącznie tymi od kompa czy też od modułu ----------------- #1037#-lepiej późno niż wcale
always rebel |
2011-09-01 14:01 | |
MasterCheat Sympatyk FEFK
MONDEO 2,0 KOMBI, BY ... Blachownia k/Częstochowy | 2005-08-15 12:45:50 A czytałeś kody błędów... Czsem mogą bardzo wiele podpowiedzieć....
|
2013-05-08 09:42 | |
DamianS
Mercedes 230E Wola | 2005-08-15 02:54:42 nie wiem jak to jest w nowych silnikach ale jesli nie ma aparatu zaplonowego to moze pasek rozrzadu przeskoczyl o zabka jednego...z innej beczki - w fiacie kiedy mialem podobne objawy wymienilem swiece (mialem 2 tygodniowe iskry ktore padly ) i przewody (przy wilgoci mialy przebicia), jeszcze dawniej mialem problem bo silnior nie krecil zbyt ochoczo okazalo sie ze mam zbyt gesty olej w silniku , ktory pod wplywem nikich temp. jeszcze bardziej gestnial jesli bylby gaznik na benzynie to moglby byc tez problem z plywakiem lub ktoras z dysz... moze tez byc jakis problem z cewka ale tutaj to nie wiem zabardzo co i jak.... ----------------- Kiedy wszyscy myślą, że czegoś nie da się zrobić, przychodzi ten jeden który nie wie, że sie nieda i to on właśnie to robi.
www.mb.slask.pl |
| |
R_O_Y Sympatyk FEFK
Mk VII kombi Inowrocław | 2005-08-14 18:47:15 Może i zaśniedziałe styki, pewnie teraz się nie przekonam, ale teraz sobie uświadomiłem że nieraz jak pada deszcz to bezpośrednio po odpaleniu silnika muszę odczekać 5 - 10 sek. bo jak wcześniej położę nogę na gazie to mi zgaśnie silnik. Nie wspomniałem że mam przeróbkę na LPG i może to troszkę wpływa na zaburzenia pracy na Pb skołowany jestem tym wszystkim.
|
2017-01-10 10:05 | |
WilK Honorowy Członek Klubu
Black Magic Prowansja | 2005-08-13 08:38:25 Cytat:
| 2005-08-12 23:55:36, R_O_Y pisze:
Czytałem wszystkie wypowiedzi i widzę że problemy są podobne tylko nie ma złotego środka żeby się tych objawów pozbyć. Miewam taki problem zimą, ale nie koniecznie wtedy gdy jest super zimno, a raczej wtedy gdy jest duża wilgotność. Na rozruszniku kręci jak oszalały i nic, a pchnę go dosłownie 1 m i zaskakuje, tylko nie ma takiego objawu że nierównomiernie pracuje. Jak już złapie to chodzi elegancko. Zmieniłem akumulator bo było podejrzenie że napięcie za nisko spadało i że to mogła być przyczyna - nie była! Sprawdzałem również ciśnienie paliwa - okazało się być OK. Fachowcy z servisu FORDA wykluczyli filtr paliwa. Samochód nawet jak stał kilka dni to paliwo w przewodach było. To tyle o złych tropach. Przychylam się pozytywnie do podpowiedzi że to może być czujnik położenia wału. To by tłumaczyło, przynajmniej w moim wypadku, dlaczego nie chce odpalać w zimne deszczowe dni. Książka WKŁ nie pomaga na ten temat nic. Myślę że ten trop może być trafny, pytanie tylko czy to czujnik czy komputer, tego jeszcze nie sprawdzałem, ale pewnie temat wróci jak bumerang kiedy tylko się aura zmieni na zimową.
|
|
A może... zaśniedziałe styki na wtyczce CPS? To tylko ceweczka, sygnał marny i wystarczy trochę wilgoci. ----------------- Nr Klubowy - #002 - wariactwo, co nie? :)
Black Magic (Slayer, Show No Mercy, 1983) |
2012-05-02 11:34 | |
Slawko
Escort Kombi 1.6 '99 Warszawa | |
2013-09-12 20:31 | |
R_O_Y Sympatyk FEFK
Mk VII kombi Inowrocław | 2005-08-12 23:55:36 Czytałem wszystkie wypowiedzi i widzę że problemy są podobne tylko nie ma złotego środka żeby się tych objawów pozbyć. Miewam taki problem zimą, ale nie koniecznie wtedy gdy jest super zimno, a raczej wtedy gdy jest duża wilgotność. Na rozruszniku kręci jak oszalały i nic, a pchnę go dosłownie 1 m i zaskakuje, tylko nie ma takiego objawu że nierównomiernie pracuje. Jak już złapie to chodzi elegancko.
Zmieniłem akumulator bo było podejrzenie że napięcie za nisko spadało i że to mogła być przyczyna - nie była! Sprawdzałem również ciśnienie paliwa - okazało się być OK. Fachowcy z servisu FORDA wykluczyli filtr paliwa. Samochód nawet jak stał kilka dni to paliwo w przewodach było. To tyle o złych tropach.
Przychylam się pozytywnie do podpowiedzi że to może być czujnik położenia wału. To by tłumaczyło, przynajmniej w moim wypadku, dlaczego nie chce odpalać w zimne deszczowe dni. Książka WKŁ nie pomaga na ten temat nic. Myślę że ten trop może być trafny, pytanie tylko czy to czujnik czy komputer, tego jeszcze nie sprawdzałem, ale pewnie temat wróci jak bumerang kiedy tylko się aura zmieni na zimową. |
2017-01-10 10:05 | |
mixer99
Escort cabrio 1,6 EF ... Chorzów | 2005-08-12 21:11:23 Cytat:
| 2005-08-12 21:07:06, Slawko pisze:
Jest to takie ustrojstwo co zbiera sygnał z czujnika połozenia i prędkości obrotowej wału korbowego i steruje kątem wyprzedzenia zapłonu oraz steruje cewką zapłonową coby iskra powstała w odpowiednim momencie i na odpowiednim cylindrze. [ wiadomość edytowana przez: Slawko dnia 2005-08-12 21:07:48 ]
|
|
A jak najlepiej sprawdzic czy jest to sprawne w 100%
Czy komputer mi to powie? |
2008-03-18 12:55 | |
Slawko
Escort Kombi 1.6 '99 Warszawa | 2005-08-12 21:07:06 Cytat:
| 2005-08-12 20:51:49, mixer99 pisze:
co to jest i gdzie sie znajduje?
|
|
Jest to takie ustrojstwo co zbiera sygnał z czujnika połozenia i prędkości obrotowej wału korbowego i steruje kątem wyprzedzenia zapłonu oraz steruje cewką zapłonową coby iskra powstała w odpowiednim momencie i na odpowiednim cylindrze.
----------------- [ wiadomość edytowana przez: Slawko dnia 2005-08-12 21:07:48 ] |
2013-09-12 20:31 | |
PUNIU Sympatyk FEFK
stary rupiec-odjecha ... 97-200 | 2005-08-12 21:02:18 Cytat:
| 2005-08-12 20:51:49, mixer99 pisze:
co to jest i gdzie sie znajduje?
|
|
w efi edis jest na blotniku obok zlacza diagnostycznego na wprost filtra powietrza
to to nad czerwona strzalka [ wiadomość edytowana przez: PUNIU dnia 2005-08-12 21:06:02 ] |
2023-02-18 12:52 | |
Następna strona [ 1 2 3 ] |
|