| | |
Sortuj wg daty: rosnąco malejąco | |
| Autor | |
VinCe Sympatyk FEFK Audi RS4 B5 Warszawa | 2009-02-15 19:56:24 fajny wątek
duzo ciekawych rzeczy mozna sie dowiedzieć  ----------------- loża rządzi, loża radzi, loża nigdy Cię nie zdradzi..
Elitarna jednostka specjalna "Loża szyderców" |
| 2023-07-10 22:22 | |
Tomcio78 Sympatyk FEFK
 Escort RS 2000 Goleszów | 2009-02-15 18:04:57 Ja to bym air ride polecił |
| 2014-06-12 10:30 | |
hryniek
 escort rs 2000 ok. wa wy | 2009-02-15 18:01:58 poszedł priv |
| 2010-01-31 01:15 | |
lukirs Escort Driver
 ford escort rs2000 bielsko-biała | 2009-02-14 22:39:10 ojoj to temat gleboki jak studnia!!!mam gwint zalozony w swoim ale to ciezki temat!!!jezeli ustawie za wysoko auto jest za miekkie,jak go obnize jest twardo i podskakuje co jest niebezpieczne!!nie mam mozliwosci regulacji podbicia i reakcji amortyzatorow wiec lipa.na nasze kjsy radze seryjne gazowe sachsy i sprezyny eibacha dedykowane do RS.pisz priva jak potrzebujesz konkretne nastawy... |
| 2025-09-03 05:44 | |
deathrider_85 Sympatyk FEFK
 Renault Launa III ph.1 ~BB | 2009-02-14 00:47:12 Z tego co wiem, to gwint reguluje się z odkręconym kołem, oczywiście na podnośniku.
Jak zmienia się wysokość przedniego zawiasu, to trzeba regulować kąty nachylenia kół za każdym razem co w Essie podobno nie jest takie proste. ----------------- Laguna III 2.0dCi/Yamaha FZR 600 3HE/KTM Super Duke 990 |
| 2025-03-05 21:05 | |
yezXR3i Sympatyk FEFK
 BMW E91 Bukowno | 2009-02-14 00:29:07 a koła na przykład i z tego co pamiętam to bodajże tylne amory też trzeba wyciągać do regulacji. ----------------- Było: Mk5 XR3i, Mk5 RS2000, 106 1.4, E36 320i, 216Gti, 214Si, Clio 1.2, Laguna 1.6, Almera N16 1.8, Corsa 1.0x2, Civic d16y3, 206 s16, Almera N16 2.2di, A3 1.9 AGR+++, A6 C5 4,2 V8, 106 1.1, Cougar 2.0 16v, GP 1.9JTD+, 206 1.4
Jest: 335D E91 |
| 2023-11-07 10:41 | |
marcinos_rs
 hood ride wuwua | 2009-02-14 00:27:01 no własnie jak? co tam byś demontował do krecenia? |
| 2010-09-15 02:35 | |
yezXR3i Sympatyk FEFK
 BMW E91 Bukowno | 2009-02-14 00:21:44 A jak się gwint reguluje co? z kabiny? ----------------- Było: Mk5 XR3i, Mk5 RS2000, 106 1.4, E36 320i, 216Gti, 214Si, Clio 1.2, Laguna 1.6, Almera N16 1.8, Corsa 1.0x2, Civic d16y3, 206 s16, Almera N16 2.2di, A3 1.9 AGR+++, A6 C5 4,2 V8, 106 1.1, Cougar 2.0 16v, GP 1.9JTD+, 206 1.4
Jest: 335D E91 |
| 2023-11-07 10:41 | |
marcinos_rs
 hood ride wuwua | 2009-02-13 23:57:23 Cytat:
| 2009-02-13 20:58:58, yezXR3i pisze:
chłopaczek ma glebę ale uznaje że nie zawsze ona mu się przydaje. Wydaje mu się że na gwincie będzie mógł czasem zglebić auto a czasem nie. I tu jest w błędzie To nie takie hop siup. A trudno pół zawiechy rozbierać przed progiem zwalniającym albo wypadem na nieznane terytorium
|
|
rozebrać połowę zawieszenia do czego? do podkrecenia gwintu? |
| 2010-09-15 02:35 | |
hryniek
 escort rs 2000 ok. wa wy | 2009-02-13 23:10:44 jeżeli ktoś chce zasięgnąć jakieś info na konkretny temat "gwint", oczekuje od osób które nabyły taki, albo od osób które miały z nim do czynienia [gdzieś widziały do tego modelu, itp] czekam na info od osób w temacie. Auto ma obecnie 8.5cm prześwitu pod miską-czasem za mało, Tak rozważam kupno gwintu, auto czasem jedzie jakiś kjs i nie zawsze jest równy asfalt, tylko np: szuter , błoto, nierówny beton, itp..
pozdrawiam osoby które już znalazły błędy w samej poprawności posta, chłopaki może mało czytelny ale ten kto chce zrozumie, za spam dzięki [ wiadomość edytowana przez: hryniek dnia 2009-02-13 23:21:11 ] |
| 2010-01-31 01:15 | |
Następna strona [ 1 2 ] |
|