rejestracja | zaloguj się   pomoc

Jak zaspawać dziure w podłodze.

 Moderowane przez: Bialy
 MotoNews.pl » Renowacja nadwozia

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najstarszych wypowiedzi <<  Następna strona 
[ 1 2 3
 Autor 
 2005-05-17 17:31:52

Chce samodzielnie zaspawać dziure w podłodze. Dziura jest o tyle chyba łatwa do załatania, ze jest na płaskim elemencie, bez żadnych przetłoczeń. Pytanie moje dotyczy głownie etapu wycięcie skorodowanych okolic - wstawienie łaty - obstawanie. Wskazówki do tych czynności. Plus czym to zrobić, mig czy zwarciówka? Blaszka ma być ciut większa od jopy i zostac położona "na" podłodzei przyspawana do niej, czy można ją wspawać w środek, zeby było na płasko...

Może za chwile uda mi sie zapodać fotke obiektu do zrobienia.

-----------------
=- czegotoniemający fiat -=
2022-04-26 20:21
  
 
 2005-05-17 17:37:52

Foty:
Po stronie prawej (pasażer) KLIK

Po stronie lewej, kierowca: KLIK

-----------------
=- czegotoniemający fiat -=
2022-04-26 20:21
  
 
 2005-05-18 14:00:52

MC-Q. Po pierwsze radzę Ci dokładnie oczyścić całą podłogę z lakieru/bitexu bo może się okazać, że takich kwiatków masz więcej ale nie w takicj rozmiarach i Twoja robota będzie psu na budę. W wielu miejscach mozesz mieć małe dziurki, które za jakiś czas będą wyglądały podobnie jak te na zdjęciach

Spawarką tego nie spawaj-za duże ryzyko powypalania dziur. Skombinuj miga i walcz. Po wycięciu skorodowanych elementów wspawuj łatki od góry (będzie łatwiej) i na końcu dokładnie zeszlifuj spawy flexem. Na to jakiś antykor, podkład i lakier. Łatki niech będą 2-3 centymetry większe niż sama dziura i spawaj gęstym spawem punktowym lub ciągłym. Uważaj na zjawisko ściągania blachy podczas spawania-najlepiej złap łatkę na każdym rogu i dopiero później spawaj boki.

Powodzenia

-----------------
 
  
 
 2005-05-18 19:03:17

Seru wielkie dzieki za odzew. Myśle ze niedługo sie za to wezme to bede uaktualniał wątek.

-----------------
=- czegotoniemający fiat -=
2022-04-26 20:21
  
 
 2005-05-24 00:25:39

Cytat:
2005-05-18 14:00:52, -SerU- pisze:
Łatki niech będą 2-3 centymetry większe niż sama dziura i spawaj gęstym spawem punktowym lub ciągłym. Uważaj na zjawisko ściągania blachy podczas spawania-najlepiej złap łatkę na każdym rogu i dopiero później spawaj boki. Powodzenia



Witka!!!

No i Ktos w koncu napisal, jak powinno sie spawac!!!



Nie dodaje nic McQ. Seru napisal juz ALL!!!

Pozdr.






-----------------
http://plepleple.pl

[ wiadomość edytowana przez: el_comendanto dnia 2005-05-24 00:32:09 ]
2025-11-19 21:24
  
 
 2005-05-25 13:42:47

Dobre porady podziwiam!!!
Ale mam pytanko czy elektryczną za cholerę nieda się pospawać podłogi itp-czytaj samochodu


POZDRO
2009-06-10 07:27
  
 
 2005-05-25 15:39:21

Wszystko się da-to tylko kwestia umiejętności i sprzętu

Jeśli chcesz spawać elektrodową, to mała średnica elektody i mały prąd. Jednak o wiele łatwiej, szybciej i prościej spawa się migomatem.

-----------------
 
  
 
 2005-05-25 23:04:33

a możesz mi napisać jakie średnice elektrody żebu nieporobić dziur itp.?

z góry dzięki

POZDRO
2009-06-10 07:27
  
 
 2005-05-26 10:38:06

Najcieńsze jakie spotkałem(w mojej skromnej mieścince) to chyba 1.5 albo 2 i trzeba się troche postarać żeby blachy nie przepalić.
2008-11-19 00:03
  
 
 2005-06-02 00:59:27

Eeetam takie dziurki to mozna na zywice , łatwo szybko i dość trwałe zrobiłem coś takiego w passacie zaszpachlowałem pomalowałem i trzymało ponad dwa lata aż sprzedałem. Jest to bardzo trwałe i mocne rozwiązanie Twojego problemu no i potem nie rdzewieje
2016-06-03 11:50
  
 
   Następna strona 
[ 1 2 3
 MotoNews.pl » Renowacja nadwozia

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM