Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

Obrotomierz do mk6

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<  Następna strona 
[ 1 2 3
 Autor 
 2005-10-02 10:17:35

To w takim razie pozostaje cewka.

-----------------
2011-02-02 12:56
  
 
 2005-10-02 02:33:56

ehhh, uwierz mi, ze mam gaznik (sam czyscilem ) a nie monowtrysk, nie mam kompa, edis'a itd (swoja droga to nawet lepiej, nic sie nie psuje ) i dlatego pytam gdzie sie wpiac z tym kablem. Gdyby bylo inaczej to pewnie nie byloby tematu. Pozdro
2007-10-19 20:07
  
 
 2005-10-02 00:34:54

Cytat:
2005-03-14 16:29:52, pawelkwiatek pisze:
Witam, chcialem zalozyc sobie obrotomierz. Mam wersje mk6 1.3 (gaznik). Szukalem w archiwum, ale nic nie znalazlem na temat wersji gaznikowej. Komputera nie ma, a w nowszych podobno wszystkie wiazki sa pociagniete. Stad pytanie, jezeli kupie licznik z obrotkiem od mk6 to da rade jakos podciagnac kabelki, zeby to dzialalo?


Masz napewno gażnik?, czy monowtrysk?
Jeżeli masz EDIS-a to najłatwiej wziąć sygnał z niego.

-----------------
2011-02-02 12:56
  
 
 2005-10-02 00:29:10

schemat
Tu wszystko widać - z prawej strony u góry sygnał idzie z 12 nóżki EDIS-a poprzez filtr i skrzynkę bezpieczników do wskażników.

-----------------
2011-02-02 12:56
  
 
 2005-10-01 21:06:13

Dobra, wrzuce skany z ksiazki moze komus cos zaswita w glowie






[ wiadomość edytowana przez: pawelkwiatek dnia 2005-10-01 21:06:59 ]

[ wiadomość edytowana przez: pawelkwiatek dnia 2005-10-01 21:07:57 ]
2007-10-19 20:07
  
 
 2005-10-01 20:10:40

Ok, ale do cewki sygnal idzie od czujnika walu korbowego (wq. ksiazki), latwiej sie do niego dostac niz do samej cewki (pod samochodem nie trzeba nurkowac ) Tylko kwestia, ktory kabel jest ktory (nie chce nic spalic), ewentualnie jak sprawdzic (doswiadczalnie na obrotku wolalbym nie...)
2007-10-19 20:07
  
 
 2005-10-01 20:07:09

no ale jakiś schemacik by sie przydał - nie powiem

jak tam w tych tematach?

Sadekk
#1078
2012-02-21 18:08
  
 
 2005-10-01 17:44:19

dzięki kat tak zrobię

Sadekk
#1078
2012-02-21 18:08
  
 
 2005-10-01 17:33:21

Cytat:
2005-10-01 17:16:29, SADEKK pisze:
witam też mam mk VI i też wymieniam na licznik z obrotkiem ale ja mam kompa i czytałem w archiwum o jakimś tajemniczym zielony kabelku rozumię że wkładam licznik z obrotkiem i co dalej ? moja esinka jest opisana w profilu dajcie znać czy ktoś tak robił Sadekk #1078


Najpirw go wrzuć izobacz, może działa bez niczego bo tak też bywa, a jeżeli nie to poszukaj kostki (wolnej czarnej) w okolicach edisa - tam trzeba podpiąć filtr i sprawdż wtyczkę od licznika czy dochodzi tam zielony kabel chyba nr.10

-----------------
2011-02-02 12:56
  
 
 2005-10-01 17:16:29

witam też mam mk VI
i też wymieniam na licznik z obrotkiem ale ja mam
kompa i czytałem w archiwum o jakimś tajemniczym zielony kabelku

rozumię że wkładam licznik z obrotkiem i co dalej ?

moja esinka jest opisana w profilu

dajcie znać czy ktoś tak robił

Sadekk
#1078
2012-02-21 18:08
  
 
   Następna strona 
[ 1 2 3
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM