| | |
Sortuj wg daty: rosnąco malejąco | |
| Autor | |
le-mar
 Ford Escort /Galaxy ... zielona góra | 2006-05-16 17:49:29 do lodówy go !!!!!
i potem mierzysz omomierzem wrtości
jak poczeba ci zmierzyc dodatnie - to ......
fakt z tą wodą - na mój gust nie zaszkodzi mu (stykom )
ale ............(...... co bym bez ręki nie został)
----------------- ESCORT MK7 KOMBI 97r
1.6 16v ZETEC-E
LPG :))
sorry za literówki
i GALAXY 1,9 TDI 150KM @360 TIPTRONIC |
| 2010-04-10 23:45 | |
czester
 Ford Escort - sprzed ... Poznań | 2006-05-16 17:11:44 Cytat:
| 2006-05-16 13:49:13, Kielek pisze:
Zmierz go i wtedy będziesz wiedział, czy to on. Tzn. zbierz charakerystykę
|
|
tak właśnie zamierzam zrobić, w ten weekend. Zwłaszcza, że mam przeciek płynu, w miejscu, gdzie przychodzi uszczelka od obudowy termostatu, przez co obudowa wygląda jak zaszroniona  .
Problem polega na tym, że nie za bardzo wiem jak podłączyć w czujniku miernik, i czy można go zamoczyć, ew. jakaś podpowiedź jak go doprowadzić do odp temp.
pzdr.
Czester
rysunek poglądowy ----------------- pzdr.
Czester
FEFK#1238 |
| 2014-05-20 20:50 | |
le-mar
 Ford Escort /Galaxy ... zielona góra | 2006-05-16 16:36:29 Cytat:
| 2006-05-16 09:26:55, Kielek pisze:
w obudowie termostatu są dwa czunki - ten od góry podaje informacje do wskaźnika, ten z boku do kompa - chyba. W każdym wypadku łatwo sprawdzić - odłączasz czujnik i patrzysz na wskaźnik.
|
|
u mnie odwrotnie !!! tak jak wisnia pisze .....
mi za to coś szyczy pod maską - odpiecie przepływki i jest prawie ok. . przepływka jest czysta,, !!!! ----------------- ESCORT MK7 KOMBI 97r
1.6 16v ZETEC-E
LPG :))
sorry za literówki
i GALAXY 1,9 TDI 150KM @360 TIPTRONIC |
| 2010-04-10 23:45 | |
Kielek Sympatyk FEFK
 Escort 1.6 16V sprze ... Warszawa | 2006-05-16 13:49:13 Cytat:
| 2006-05-16 12:56:32, czester pisze:
Witam, problem falujących obrotów to przypadłość chyba wszystkich essinek. Mój 1.3 też ma z tym problemy, potrafi nawet zgasnąć, ale co zauważyłem, że wszystko zależy od temp. otoczenia, np dziś nie było "bujania" bo na zwenątrz było trochę chłodniej. Dlatego w moim przypadku podejrzewam czujnik temp. od kompa, chyba, że macie inne sugestie. pzdr. Czester
|
|
Zmierz go i wtedy będziesz wiedział, czy to on.
Tzn. zbierz charakerystykę ----------------- ****************
Kiełek #031
Zajefajny Escort był... I ma już nowego Pana.
Hamulce EBC |
| 2017-03-10 10:19 | |
czester
 Ford Escort - sprzed ... Poznań | 2006-05-16 12:56:32 Witam,
problem falujących obrotów to przypadłość chyba wszystkich essinek. Mój 1.3 też ma z tym problemy, potrafi nawet zgasnąć, ale co zauważyłem, że wszystko zależy od temp. otoczenia, np dziś nie było "bujania" bo na zwenątrz było trochę chłodniej. Dlatego w moim przypadku podejrzewam czujnik temp. od kompa, chyba, że macie inne sugestie.
pzdr.
Czester ----------------- pzdr.
Czester
FEFK#1238 |
| 2014-05-20 20:50 | |
wisnia003
 Ford Escort MK7 1.6 ... Białystok | 2006-05-16 12:51:53 u mnie w MKVII ten od góry jest do kompa ten od dołu od wskaźnika !! ZETEC 1,6 16v 90 KM rok 97..... ----------------- |
| 2013-09-27 22:40 | |
Kielek Sympatyk FEFK
 Escort 1.6 16V sprze ... Warszawa | 2006-05-16 09:26:55 Cytat:
| 2006-05-16 08:41:46, dymek666 pisze:
a ktory to czujnik?
|
|
w obudowie termostatu są dwa czunki - ten od góry podaje informacje do wskaźnika, ten z boku do kompa - chyba. W każdym wypadku łatwo sprawdzić - odłączasz czujnik i patrzysz na wskaźnik. ----------------- ****************
Kiełek #031
Zajefajny Escort był... I ma już nowego Pana.
Hamulce EBC |
| 2017-03-10 10:19 | |
dymek666
 FOKA KOMBI W-wa | 2006-05-16 08:41:46 Cytat:
| 2006-05-15 21:39:12, wisnia003 pisze:
PS. zapomniałe że wymieniłem też już po tym wszystkim czujnik temperatury płynu chłodzącego ten co podaje informację o temperaturze w/w płynu do komputera. Efekt - obroty bez zmian jak na koniec postu poniżej.
|
|
a ktory to czujnik? ----------------- FOKA oczywiscie KOMBI 03r
1.8 TDCI * na razie bez modyfikacji
--------------------------------
ESCORT MK7 KOMBI 95r
1.6 16v ZETEC * LPG |
| 2012-04-02 18:18 | |
wisnia003
 Ford Escort MK7 1.6 ... Białystok | 2006-05-15 21:39:12 PS. zapomniałe że wymieniłem też już po tym wszystkim czujnik temperatury płynu chłodzącego ten co podaje informację o temperaturze w/w płynu do komputera.
Efekt - obroty bez zmian jak na koniec postu poniżej. ----------------- |
| 2013-09-27 22:40 | |
wisnia003
 Ford Escort MK7 1.6 ... Białystok | 2006-05-15 21:24:49 Mój na zimnym gasł, tak mu obroty falowały - poczytałem i wymieniłem:
- przewody WN (motocraft), świece NGK, filtr powietrza, filtr paliwa filtr oleju a wszystko to przy okazji wymiany rozrządu i oleju.
Efekt obroty na zimnym nadal falowały tak że aż gasł - czyli efekt żaden.
Poczytałem dalej i:
- wyczyściłem krokowca i zaworek odpowietrzenia skrzyni korbowej wraz z przewodami gumowymi (wszystko to w benzynce ekstrakcyjnej) + znalazłem dziurkę w jednym z przewodów odpwietrzenia w/w skrzyni i wymieniłem go na nowy.
Efekt - obroty falują zaraz po odpaleniu jakieś dwa razy w góre i w dół w bardzo małym zakresie a później ustawiają się na książkowe 800 - 850 obr/min.
Sęk w tym że jak sie nagrzeje to na jałowym obroty mam na poziomie 1100 obr/min. Więc za dużo.
Następnym krokiem będzie czyszczenie już opisanego trójnika czyli skraplacza par paliwa.
Efekt opiszę po fakcie.
----------------- |
| 2013-09-27 22:40 | |
Następna strona [ 1 2 3 4 ] |
|