Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

[899ccm] Ile można bezpiecznie spalnować głowicę?

 Moderowane przez: Furiosus, fuso, mar125, rallyfilip
 MotoNews.pl » TheFiatAndTheFurious

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najstarszych wypowiedzi <<
 Autor 
 2006-05-26 00:50:22

Czeka mnie wymiana uszczelki pod głowicą w CC899ccm (gaźnik) i grzechem było by się nie pobawić z głowicą
Ile można ją bezpiecznie splanować?
Interesuje mnie taki odpowiednik maluchowskiego -2.5mm.

Jak znacie, to zapodajcie też jakieś namiary z cenami na zakłady ze Śląska, które mogły by to zrobić.
2015-04-01 00:21
  
 
 2006-05-26 08:32:25

Mialem w rekach glowice -1,5mm ktora jezdzila na codzien, bez frezow w tlokach, a ruszony byl juz gwint od swiec.

-----------------
2024-11-22 08:19
  
 
 2006-05-26 10:38:34

Ja mam glowe -2,5mm ktora czeka na montaz w 2 silniku. U Ruffa jezdzilo to na sport walku a tloki niebyly ruszane. 1,5mm to chyba max. bez ruszania tlokow.

-----------------
http://fiatem.pl/
2020-03-15 22:32
  
 
 2006-05-26 12:02:16

Dzięki za info, tylko napiszcie mi jeszcze jaką wysokość ma seryjna głowica, co by potem nie miłej niespodzianki nie było heh
2015-04-01 00:21
  
 
 2006-05-26 19:01:46

Hemi tylko że mo 284 ma mniejszy skok ale bawie sie teraz głowicaą od A1000 i na moje jest ok 3 splanowana. strach to zakładać...

-----------------
CZĘŚCI SPORT FIAT SEICENTO CINQUECENTO

SILNIKI, SKRZYNIE, GŁOWICE

601-255-8dwa3
2021-03-03 09:37
  
 
 2006-05-28 08:51:12

a od czego jest frezarka by poglebic lub zrobic naciecia na tłokach ??

-----------------
www.mariusz126p.fotosik.pl ciekawe zdjecia maluchowych silnikow itp

www.eskadra126p.ugu.pl

www.ak-centrum.pl
2015-09-30 17:43
  
 
 2006-05-28 19:02:07

Po co robić podcięcia w tlokach,nie ma tam aż takiego wzniosu?ale wszystko trzeba sprawdzić.
wiekszym problemem jest regulacja zaworów.do dużego splanowania trzeba mieć mechaniczną a nie hudrauliczną.
a do sportu podwójne sprężyny.
2015-12-03 10:07
  
 
 
 MotoNews.pl » TheFiatAndTheFurious

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM